Vriend doet afstandelijk
maandag 18 mei 2020 om 17:44
Ik zit op dit moment met teveel verdriet, ik heb echt jullie advies nodig..
Ik heb pas geleden ruzie gehad met mijn vriend wat eigenlijk uit de hand is gelopen terwijl we al wat irritaties hadden de dagen ervoor. Hij beloofde mij elke keer op te bellen, maar deed het dan niet (best vaak). We hebben toen een hele woordenwisseling gehad aan de telefoon. Hij had me daarna op alles geblokkeerd. Ik deed het natuurlijk terug, hij belde mij in de tussentijd 1 keer op en haalde me van de blok af meer moeite heeft hij niet gedaan, wat ik dus heel raar vond want als we wel is ruzie hadden dan belde die mij juist dagen achterelkaar op. Toen hebben we elkaar langer dan een week niet gesproken. Ik zag dat het niet van zijn kant kwam dus heb ik hem opgezocht.
Hij negeerde mij overduidelijk, want hij wou niet reageren op mijn appjes en belletjes. Ik bleef hem vragen wat er is met hem, omdat ik duidelijkheid wil van zijn kant. In een kort gesprek zei die “jij hebt een week niks van je laten horen, je plaatst ook foto’s van jezelf op app, je doet je ding hè je gaat helemaal los, je krijgt nu een melding binnen (terwijl dat niet eens het geval was) ga je Facebook ook maar gebruiken daar ben je goed in.” En zei dat ik degene was die het contact zou verbreken, maar dat zei ik toen tijdens onze woordenwisseling, ik meende dat niet en ik heb het toen ook gelijk gezegd. Ik wil het gewoon uitpraten en ik wil duidelijkheid van zijn kant krijgen, maar hij blijft mij op een afstand houden en negeren en blijft ook ophangen in mijn oor en doet verder geen moeite om mij terug te bellen of te appen.
Dan is het weer zodra die 1 keer opneemt “je zou je nummer weghalen toch? Jij liet de hele week niks meer van je horen” woensdag was ons laatste gesprek waarin die zei dat hij even geen hoofdpijn meer wil, vanaf toen heb ik hem ook met rust gelaten, ik heb toen als laatst nog een bericht gestuurd en verder niks meer gezegd.
Mijn angst zit zo hoog om hem kwijt te raken, want ik ben 4 jaar samen met hem geweest. Ik begrijp niet waarom hij zo doet. Ik voel me genegeerd en alsof alles mijn schuld is.
Wat ik er ook even bij wil zeggen is dat zijn gedrag ineens veranderd is naar mij toe, hij reageerde geïrriteerd en agressief, hij blowt weer sinds kort, zou dat invloed kunnen hebben op zijn gedrag?
En kunnen jullie uit dit verhaal halen dat ik iets fouts heb gedaan? Valt dit misschien nog op te lossen, wat zou ik dan moeten doen?
Ik heb pas geleden ruzie gehad met mijn vriend wat eigenlijk uit de hand is gelopen terwijl we al wat irritaties hadden de dagen ervoor. Hij beloofde mij elke keer op te bellen, maar deed het dan niet (best vaak). We hebben toen een hele woordenwisseling gehad aan de telefoon. Hij had me daarna op alles geblokkeerd. Ik deed het natuurlijk terug, hij belde mij in de tussentijd 1 keer op en haalde me van de blok af meer moeite heeft hij niet gedaan, wat ik dus heel raar vond want als we wel is ruzie hadden dan belde die mij juist dagen achterelkaar op. Toen hebben we elkaar langer dan een week niet gesproken. Ik zag dat het niet van zijn kant kwam dus heb ik hem opgezocht.
Hij negeerde mij overduidelijk, want hij wou niet reageren op mijn appjes en belletjes. Ik bleef hem vragen wat er is met hem, omdat ik duidelijkheid wil van zijn kant. In een kort gesprek zei die “jij hebt een week niks van je laten horen, je plaatst ook foto’s van jezelf op app, je doet je ding hè je gaat helemaal los, je krijgt nu een melding binnen (terwijl dat niet eens het geval was) ga je Facebook ook maar gebruiken daar ben je goed in.” En zei dat ik degene was die het contact zou verbreken, maar dat zei ik toen tijdens onze woordenwisseling, ik meende dat niet en ik heb het toen ook gelijk gezegd. Ik wil het gewoon uitpraten en ik wil duidelijkheid van zijn kant krijgen, maar hij blijft mij op een afstand houden en negeren en blijft ook ophangen in mijn oor en doet verder geen moeite om mij terug te bellen of te appen.
Dan is het weer zodra die 1 keer opneemt “je zou je nummer weghalen toch? Jij liet de hele week niks meer van je horen” woensdag was ons laatste gesprek waarin die zei dat hij even geen hoofdpijn meer wil, vanaf toen heb ik hem ook met rust gelaten, ik heb toen als laatst nog een bericht gestuurd en verder niks meer gezegd.
Mijn angst zit zo hoog om hem kwijt te raken, want ik ben 4 jaar samen met hem geweest. Ik begrijp niet waarom hij zo doet. Ik voel me genegeerd en alsof alles mijn schuld is.
Wat ik er ook even bij wil zeggen is dat zijn gedrag ineens veranderd is naar mij toe, hij reageerde geïrriteerd en agressief, hij blowt weer sinds kort, zou dat invloed kunnen hebben op zijn gedrag?
En kunnen jullie uit dit verhaal halen dat ik iets fouts heb gedaan? Valt dit misschien nog op te lossen, wat zou ik dan moeten doen?
maandag 18 mei 2020 om 17:47
Niet helemaal gelezen. Je vriend hoort je niet te blokkeren op de telefoon.
Dit gaat niet over liefde. Dit gaat over wie de baas is. Wie de macht heeft.
Je loopt op eieren om hem niet kwijt te raken. Maar je bent JEZELF al kwijt inmiddels.
Hou het uit. Ik garandeer je dat je daar super gelukkig van gaat worden.
Dit gaat niet over liefde. Dit gaat over wie de baas is. Wie de macht heeft.
Je loopt op eieren om hem niet kwijt te raken. Maar je bent JEZELF al kwijt inmiddels.
Hou het uit. Ik garandeer je dat je daar super gelukkig van gaat worden.
maandag 18 mei 2020 om 17:47
maandag 18 mei 2020 om 17:54
dus jij hebt gedreigd tijdens de ruzie met het verbreken van het contact
je bent beledigd als hij je daarna blokkeert
je gaat zitten wachten tot hij belt
je kan niet steeds dreigen met het verbreken van een relatie en dan afwachten of hij weer als een hondje naar je toe komt kruipen. Op een dag is het klaar en zo te zien is hij er klaar mee
je kan niet steeds dreigen met het verbreken van een relatie en dan afwachten of hij weer als een hondje naar je toe komt kruipen. Op een dag is het klaar en zo te zien is hij er klaar mee
maandag 18 mei 2020 om 18:01
En toen ben ik gestopt met lezen.Anoniempjeee- schreef: ↑18-05-2020 17:44Ik zit op dit moment met teveel verdriet, ik heb echt jullie advies nodig..
Ik heb pas geleden ruzie gehad met mijn vriend wat eigenlijk uit de hand is gelopen terwijl we al wat irritaties hadden de dagen ervoor. Hij beloofde mij elke keer op te bellen, maar deed het dan niet (best vaak). We hebben toen een hele woordenwisseling gehad aan de telefoon. Hij had me daarna op alles geblokkeerd. Ik deed het natuurlijk terug,
maandag 18 mei 2020 om 18:06
maandag 18 mei 2020 om 18:13
Ow ja.. dat is dus die bajesklant.
Tja TO, als je na 4 jaar nog steeds bij die bajesklant bent, wat wil je dan van het forum?
maandag 18 mei 2020 om 18:15
Dat was niet de reden dat ik geblokkeerd werd. Dat is zijn excuus om van mij af te komen lijkt het wel. Ik leg het even uit.S-Meds schreef: ↑18-05-2020 17:54dus jij hebt gedreigd tijdens de ruzie met het verbreken van het contact
Hij kreeg irritaties door onze ruzie en het enige wat ik hem vroeg was waarom hij zijn woord niet nakwam. Het kwam hem op dat moment niet uit om te praten, omdat hij buiten was met een paar vrienden. Discussie ging daarom door. Ik vind het vervelend als ik niet over iets kan praten als ik daarmee zit.
Ik werd uitgescholden en geblokkeerd, ik probeerde hem te bellen en toen werd ik ook op nummer geblokkeerd en de hele dag genegeerd. Ik heb niks verkeerds gedaan of gezegd, dat was zijn reden om mij te blokkeren.
maandag 18 mei 2020 om 18:22
Jullie halen echt het slechtste in elkaar naar boven. Snel kappen deze relatie.Anoniempjeee- schreef: ↑18-05-2020 18:15Dat was niet de reden dat ik geblokkeerd werd. Dat is zijn excuus om van mij af te komen lijkt het wel. Ik leg het even uit.
Hij kreeg irritaties door onze ruzie en het enige wat ik hem vroeg was waarom hij zijn woord niet nakwam. Het kwam hem op dat moment niet uit om te praten, omdat hij buiten was met een paar vrienden. Discussie ging daarom door. Ik vind het vervelend als ik niet over iets kan praten als ik daarmee zit.
Ik werd uitgescholden en geblokkeerd, ik probeerde hem te bellen en toen werd ik ook op nummer geblokkeerd en de hele dag genegeerd. Ik heb niks verkeerds gedaan of gezegd, dat was zijn reden om mij te blokkeren.
maandag 18 mei 2020 om 18:34
Ik denk niet dat jullie relatie eerst supergoed was en opeens, door zo'n relatieve kleinigheid gaan jullie elkaar blokkeren. Zoiets doe je alleen als tenminste een van jullie al vaker heel erg boos was.
Ik zou er nieteens meer energie insteken. Je krijgt het niet meer ongedaan. Dit gaat niet over liefde.
Ik zou er nieteens meer energie insteken. Je krijgt het niet meer ongedaan. Dit gaat niet over liefde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 18 mei 2020 om 18:39
Waarom noem je die vent eigenlijk nog je vriend?
maandag 18 mei 2020 om 19:10
Dus. Dit is wie je ‘vriend’ is. Een scheldende man. Die buiten met zijn vrienden is en dan je negeert. Die je blokkeert als je verdrietig bent. Die je beschuldigt van dingen die niet waar zijn. En dan heb ik het nog niet over wat ik lees als ik je loep. Aangezien je niet in een Disney film speelt, is dit wat hij is. Leuker gaat hij echt niet worden. Jij gaat hem niet beter of gezelliger maken of veranderen in een droomvent. Hij wordt alleen maar vervelender.Ik werd uitgescholden en geblokkeerd, ik probeerde hem te bellen en toen werd ik ook op nummer geblokkeerd en de hele dag genegeerd.
Is dit wat je wil in een man? Veel plezier ermee.
Is dit wat je verdrietig maakt? Dan is dat kleuterachtige blokkeren toch nog ergens goed voor geweest; het is je vriend niet. Laat je troosten door je vriendinnen en richt je op een leven zonder dit pracht exemplaar.
maandag 18 mei 2020 om 20:52
hij komt zijn beloftes niet na en wil niet dat je hem daarop aanspreekt. verder is hij heel lief?Anoniempjeee- schreef: ↑18-05-2020 18:15Dat was niet de reden dat ik geblokkeerd werd. Dat is zijn excuus om van mij af te komen lijkt het wel. Ik leg het even uit.