Vriend gedraagt zich als een oude man....

01-06-2009 19:13 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik ben nieuw hier en heb een probleempje (vind ik).

Mijn vriend is 30 ik ben 36 en we zijn nu 4 jaar bij elkaar,ik heb 3 kinderen en hij geen kinderen.

Terwijl ik dit tik lig meneer boven op bed hij is moe,moe waarvan...?

Hebben lekker een rustig weekend achter de rug niet veel gedaan.

Hij komt het hele weekend om 12.30 zijn bed uitrollen en roep om 20.00 al ik ga vroeg naar bed ben moe en moet dinsdag weer werken..Jaaaa hallo wij zijn er ook nog,meneer gaat om het minst of geringste meningsverschil naar boven en valt in slaap eet niet mee en slaapt gerust tot morgenvroeg door...Gezellig...

Als de kids naar bed gaan 20.30 en ze praten nog wat samen op de douche met tanden poetsen roept hij geirriteerd HOU STIL ik lig te slapen...Ja zeg kom op nou je bent geen oude vent toch,nou als ik dat zeg heb ik het helemaal gedaan...

Hij is wel heel lief hoor en doet ook leuke dingen met ons maar soms zeg ik wel eens schrijf je vast in bij een bejaardenhuis man....hahaha

Weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar ben het gewoon ff helemaal zat....moest het ff kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Ben ik heel sarcastisch als ik denk 'eerst zien, dan geloven'?
quote:hans66 schreef op 22 juni 2009 @ 18:27:

Ik zou zelf ook niet echt gaan voor een vrouw met kinderen, maar dat is waarschijnlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je hoeft toch niet met minder genoegen te nemen? Een man die 'n kind bij 'n ex heeft is voor mij waardeloos, dus liever geen man dan zo eentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven