Vriend gedraagt zich als een oude man....

01-06-2009 19:13 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik ben nieuw hier en heb een probleempje (vind ik).

Mijn vriend is 30 ik ben 36 en we zijn nu 4 jaar bij elkaar,ik heb 3 kinderen en hij geen kinderen.

Terwijl ik dit tik lig meneer boven op bed hij is moe,moe waarvan...?

Hebben lekker een rustig weekend achter de rug niet veel gedaan.

Hij komt het hele weekend om 12.30 zijn bed uitrollen en roep om 20.00 al ik ga vroeg naar bed ben moe en moet dinsdag weer werken..Jaaaa hallo wij zijn er ook nog,meneer gaat om het minst of geringste meningsverschil naar boven en valt in slaap eet niet mee en slaapt gerust tot morgenvroeg door...Gezellig...

Als de kids naar bed gaan 20.30 en ze praten nog wat samen op de douche met tanden poetsen roept hij geirriteerd HOU STIL ik lig te slapen...Ja zeg kom op nou je bent geen oude vent toch,nou als ik dat zeg heb ik het helemaal gedaan...

Hij is wel heel lief hoor en doet ook leuke dingen met ons maar soms zeg ik wel eens schrijf je vast in bij een bejaardenhuis man....hahaha

Weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar ben het gewoon ff helemaal zat....moest het ff kwijt...
Sorry niet het weekend maar door de week bedoel ik als hij moet werken hij bij wijze van het bed uitspringt..
quote:lakini schreef op 01 juni 2009 @ 19:38:

Brown eyes ja ik werk ook hoor 24 uur.

Hij hoeft niks in huis te doen ik doe en regel alles zelf..

Appeltjesgroen.

Ik heb ook B12 tekort en kruig spuiten daarvoor en ben ook erg moe en heb pijn,als ik vroeg naar bed ga,krijg ik een schreef gezicht...nu al tis pas 21.30 ja hallo ik ben er s'morgens ook al optijd uit voor de kids en kan niet blijven liggen tot 13.00...

Hij is altijd al zo geweest ook voor mij was hij zo..

Lag heel de dag op de bank achter de playstation...

Dus het is niet nieuw voor mij,ik erger me gewoon steeds meer aan dat gedrag....

En waarom wil je deze relatie precies doorzetten? Omdat hij 'soms' iets liefs doet? Wie houdt wie nu voor de gek??
Nou, ik vind niet dat je overdrijft.

Wat een luiwammes, sorry voor de woordkeuze.

Het lijkt wel of hij zich wil onttrekken aan het gezinsleven..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Tja, als hij echt een lui persoon is... Ik zou daar niet mee kunnen leven.

Zeg hem eens flink de waarheid.
Kathy,ja omdat hij ook heel lief is en ik nog steeds verliefd ben alleen soms erger ik me dood aan dit gedrag..

We doen ook leuke dingen maar dan pas vaak s'middags.

Hij is ook lief voor hun,en kan s'middags wel leuke dingen doen met hun zodat ik ff kan rusten..

Dat is het probleem ook niet,dat slapen maakt me soms boos.

Heeft de kleine in bed geplast kan ik niet wassen totdat hij op is,13.00 normaal heb ik dan alle was al weg door de week...
Als hij het altijd al heeft gehad én het niks medisch is én hij zich kennelijk niet of niet voldoende aanpast én het jou kennelijk blijft storen, dan lijkt me dat dat samenwonen misschien gewoon niet zo goed werkt voor jullie twee? Als zijn slaap voor hem belangrijker is dan jullie relatie, en het voor jou ook zo belangrijk/vervelend is dat je het niet kunt negeren, dan blijft het toch ergernis tot in de lengte der dagen? En als het kennelijk iets is wat zo ongeveer dagelijks optreerd levert dat toch keer op keer op keer op keer ergernis, ruzie en/of scheve gezichten op? Da's toch helemaal niet leuk?!

Samenwonen werkt alleen als voor jullie beiden geldt dat de voordelen van het samenwonen meer zijn / zwaarder wegen dan de nadelen/ergernissen. Als dat niet het geval is en het er niet naar uitziet dat het ooit gaat verbeteren, waarom doe je jezelf dat dan aan
quote:Elmervrouw schreef op 01 juni 2009 @ 19:51:

Nou, ik vind niet dat je overdrijft.

Wat een luiwammes, sorry voor de woordkeuze.

Het lijkt wel of hij zich wil onttrekken aan het gezinsleven..Ja, dat was ook mijn gedachte! Maar als hij tot 17.00 uur uitslaapt, gaat hij toch niet om 20.30 uur weer slapen? Of wel? Anders lijkt het er echt op wat elmervrouw zegt, namelijk dat hij geen gezinsleven wil.
quote:lakini schreef op 01 juni 2009 @ 19:52:

Heeft de kleine in bed geplast kan ik niet wassen totdat hij op is,13.00 normaal heb ik dan alle was al weg door de week...Dat zou ik dus wel gewoon doen, heel jammer voor hem.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Kathy,ja omdat hij ook heel lief is en ik nog steeds verliefd ben alleen soms erger ik me dood aan dit gedrag..

We doen ook leuke dingen maar dan pas vaak s'middags.

Hij is ook lief voor hun,en kan s'middags wel leuke dingen doen met hun zodat ik ff kan rusten..

Dat is het probleem ook niet,dat slapen maakt me soms boos.

Heeft de kleine in bed geplast kan ik niet wassen totdat hij op is,13.00 normaal heb ik dan alle was al weg door de week...Misschien moet je iets minder rekening met hem houden. Wat is het nu voor onzin dat jij niet mag wassen omdat hij 18u per dag slaap (zonder medische oorzaak). Volgens mij creeer jijzelf een beetje een situatie waardoor hij zich zo blijft gedragen, kennelijk komt hij er mee weg.
Ik vind het trouwens ook absurd dat de kinderen niet boven mogen komen als hij slaapt, ik neem aan dat hun slaapkamers boven zijn. Het is toch ook hun huis?

Ik geloof dat ik absoluut niet zou willen samenwonen met deze man. Als je een LAT-relatie hebt, scheelt het je volgens mij ontzettend veel ergernis, in de tijd dat hij er is, is het (hopelijk) gewoon gezellig en de rest van de tijd kun je gewoon normaal leven in je eigen huis.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 01 juni 2009 @ 19:54:

[...]

Dat zou ik dus wel gewoon doen, heel jammer voor hem.Precies! Als hij echt moe is, slaapt hij hier dwars doorheen. En anders bestaat er nog zo iets als oordoppen!
Misschien heeft hij een zeikwijf
Nee, en zo te zien blijft er ook wel erg weinig tijd voor hem over om leuke dingen te doen met jou en met je kinderen. Hij neemt ook duidelijk geen enkele verantwoordelijkheid voor ze. Ik vind dus dat je absoluut niet overdrijft. Ik zou het zelf geen week volhouden.
Als hij uitslaapt gaat hij niet zo vroeg naar bed nee,maar kijkt mij schreef aan als ik met pijn vroeger naar bed gaat als hem...

Soms gaat het goed,maar het blijft terugkomen...

De ene x kan ik er beter tegen als de andere x.

Waarom ik het mezelf aandoe...??

Het bekende "hij heeft ook goeie kanten" wss..

Heeft de kleine in bed geplast kan ik niet wassen totdat hij op is,13.00 normaal heb ik dan alle was al weg door de week...Ja maar, de verzorging van kinderen en de noodzakelijke huishoudelijke klussen gaan toch zeker boven zijn 'hobby'? Dus jij bent jouw werkzaamheden constant rond zijn luiheid/hobby/whatever aan het plannen? Da's toch niet normaal? Dat gaat wel wat verder dan gewoon vragen om rekening met elkaar houden, dat is gewoon het hele gezin blokkeren!
quote:appeltjesgroen schreef op 01 juni 2009 @ 19:57:

[...]

Ja maar, de verzorging van kinderen en de noodzakelijke huishoudelijke klussen gaan toch zeker boven zijn 'hobby'? Dus jij bent jouw werkzaamheden constant rond zijn luiheid/hobby/whatever aan het plannen? Da's toch niet normaal? Dat gaat wel wat verder dan gewoon vragen om rekening met elkaar houden, dat is gewoon het hele gezin blokkeren!Tja eigenlijk wel ja...als ik het zo terug lees...
Oh, ik typ elke keer zo langzaam dat iedereen me al weer voor is :S

Sollie...
Maar goed, wat heeft je vriend zelf voor verklaring voor zijn gedrag? Ervaart hij het zelf als een probleem dat hij zijn leven 'verslaapt'?
Badmeester...Zeikwijf ??

Als jij dat vind,prima ik stoor me er aan..als ik geen kids had gehad prima maar nu niet...
Tja, ik weet niet, maar als je je partner "meneer" gaat noemen, dan is er volgens mij al iets niet goed...

Het lijkt wel of hij jou als zn moeder ziet. Leuke relatie heb je dan.
quote:badmeester schreef op 01 juni 2009 @ 19:57:

Misschien heeft hij een zeikwijfNou denk niet dat veel vrouwen met kinderen dit gedrag zullen tolereren. Kwestie van gewoon niet kunnen in combinatie met kinderen en verplichtingen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:shisensa schreef op 01 juni 2009 @ 19:59:

Maar goed, wat heeft je vriend zelf voor verklaring voor zijn gedrag? Ervaart hij het zelf als een probleem dat hij zijn leven 'verslaapt'?Verklaring voor zijn gedrag heeft hij niet,hij zegt ik hou gewoon van slapen..hij ziet het niet als "zijn leven verslapen"
[iMeneer zeg ik omdat ik geen namen wil noemen....kan ook zeggen vriend als je dat liever leest..][/i]
Nu ik er langer over nadenk, vind ik het eigenlijk maar moeilijk te begrijpen dat je dat al 4 jaar zo volhoudt. Niet wassen vóór 'meneer' wakker is, de kinderen mogen niet praten/naar boven/spelen/kind zijn, hij wil niks in het huishouden doen, hij slaapt al om 20.30. Is hier wel sprake van een relatie? Of heeft hij onderdanen?
quote:lakini schreef op 01 juni 2009 @ 19:57:

Als hij uitslaapt gaat hij niet zo vroeg naar bed nee,maar kijkt mij schreef aan als ik met pijn vroeger naar bed gaat als hem...

Dus als hij eens moe is gaat hij zonder excuus vroeg naar bed en kun jij het opsoppen met de kids en lopen jullie allemaal op je tenen om zijn rust niet te verstoren, en als jij moe bent (en daarvoor zowaar ook nog een medische reden hebt) vindt hij het eigenlijk niet oke als je vroeg naar bed gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven