vriend heeft gelogen.

23-06-2011 18:10 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb ruim 7 maanden een relatie met mijn vriend, we zijn aan het plannen geweest om te gaan samenwonen.

maar nu komt het probleem:

hij was een ex van hem aan het helpen over haar vriend ze had er problemen mee enzo nouja kan gebeuren. laatst was hij samen met me vader naar de chinees toe om eten te halen belt ze hem op en zegt hij tegen me vader dat die het niet tegen mij mag zeggen. helaas voor me vriend zijn me ouders gelukkig eerlijk.. en ben ik er dus achter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft(of achtergehouden hoe je het wilt zien)

ik wil hem nu echt de allerlaatste kans geven en hij heeft al zijn meiden uit zijn telefoon verwijderd, hyves heeft ie al verwijderd en nog wel zo'n paar sites. hij wil me overal de wachtwoorden van geven zodat ik hem kan controleren, en heeft zelfs een heel weekend gepland waarbij die laat zien van dat hij echt voor mij wilt gaan. hij is zelfs vanplan als het echt nodig is om in relatie therapie te gaan.

vandaag is die trouwens al begonnen met eerlijk te zijn. zij heeft hem namelijk gebeld dat het uit is met haar vriend en dat zij mijn vriend wilt, me vriend heeft tegen haar gezegd dat ze onze relatie al kapot heeft gemaakt en dat ze hem met rust moet laten.

maar alsnog vind ik het lastig om hem echt te vertrouwen omdat we ruim 2,5uur rijden met de auto bij elkaar vandaan wonen.

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem weer kan vertrouwen.

sorry voor mijn hele verhaal maar bedankt voor het lezen.
Kan me wel voorstellen dat hij vraagt aan je vader of hij het voor zich wil houden, als jij zo overtrokken reageert, daar heeft hij geen zin in.

Maar zonder goede basis (vertrouwen, communicatie) overleefd geen relatie.
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:10:

...hij heeft al zijn meiden uit zijn telefoon verwijderd, hyves heeft ie al verwijderd en nog wel zo'n paar sites. hij wil me overal de wachtwoorden van geven zodat ik hem kan controleren

sorry geen zinnig advies, dit stukje was me net even te belachelijk voor woorden

Heeft geen enkele zin om hier met goedbedoelde adviezen te gaan zwaaien...

Maare...leuke relatie hebben jullie

Gezellig controleren, zorg er wel voor dat de loop lijn niet te lang wordt, straks kijkt hij naar een overstekende buurvrouw
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
en wat heeft hij nou precies verkeerd gedaan ?

als het alleen maar gaat om het feit dat hij gebeld werd door die dame en dat niet tegen je wilde vertellen vind ik je echt overdreven reageren, en wat hier boven ook al word gezegd, lekkere relatie .. waarom ben je zo achterdochtig ?
Ik denk de enigste die daar voor kan zorgen is je vriend. Dat kunnen wij niet voor je doen. En op een gegeven ogenblik moet je je erbij neerleggen zo van of je vertrouwd hem of je kiest ervoor om het niet te doen. Hij heeft naar mijn idee van alles gedaan om zich aan te passen aan jouw gevoel dus tja wat wil je nog meer? Hij woont nou eenmaal ver weg. Je kunt hem moeilijk een zendertje omhangen.
Relatietherapie. Na 7 maanden? Hierom? Laat me niet lachen?

Hoe oud ben je? Gezien je taalgebruik schat ik je rond de 18. Bespaar je de moeite en ga op zoek naar een leuke relatie.
Jezus, wat ben jij hysterisch zeg. Zowel mijn partner als ik hebben wel eens contact met een ex en melden dit dan ook niet aan elkaar. We houden het niet perse verborgen, maar ik zie het nut van het melden niet zo.

De eerste partner die tegen mij zegt dat ik alle mannen uit mijn telefoon moet gooien, gooi ik persoonlijk mijn huis uit.
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:14:

[...]

sorry geen zinnig advies, dit stukje was me net even te belachelijk voor woorden

Heeft geen enkele zin om hier met goedbedoelde adviezen te gaan zwaaien...

Maare...leuke relatie hebben jullie

Gezellig controleren, zorg er wel voor dat de loop lijn niet te lang wordt, straks kijkt hij naar een overstekende buurvrouwik begrijp wat je bedoeld ik heb die wachtwoorden ook niet geachepteerd, de rest heb ik trouwens niet ge-eist van hem dat deed hij zelf.
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 18:15:

en wat heeft hij nou precies verkeerd gedaan ?Met zijn ex aan de telefoon gezeten....

*belt direct woedend haar eigen vriend, die gaan vanavond met zijn ex sporten!!!!!!*
7 maanden samen, hij heeft jou iets niet verteld en dan nu al in relatietherapie...?
Maar wat heeft hij nu dan precies verkeerd gedaan? Ja, behalve dat hij tegen je vader zegt dat hij niet aan jou moet vertellen dat hij gebeld werd, maar dat kan ook komen omdat hij weet dat je er dan iets achter zoekt.

Er is óf meer gebeurd wat je niet vertelt, óf het ligt gewoon echt alleen aan jou en stel je je nogal aan.
Maar wat heeft hij nou buiten praten met haar gedaan dan? Zover ik het lees heeft hij een telefoontje gekregen waar je vader bij stond. Niet handig overigens dat hij zegt tegen je vader of hij zijn mond wil houden. Maar ik snap niet goed waarom je hem nu niet vertrouwt. Zijn er andere zaken van hem die je achteraf ontdekt hebt?

Hij lijkt iig me alles te doen waardoor jij zou kunnen voelen dat hij het serieus met hem meent.

Jij alleen kan er voor zorgen dat je hem weer vertrouwt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:17:

[...]

Met zijn ex aan de telefoon gezeten....

*belt direct woedend haar eigen vriend, die gaan vanavond met zijn ex sporten!!!!!!*Whats wrong with calling ?
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:17:

[...]

ik begrijp wat je bedoeld ik heb die wachtwoorden ook niet geachepteerd, de rest heb ik trouwens niet ge-eist van hem dat deed hij zelf.

Ik vind je een aanstelster!

Het feit dat jullie daar ruzie om krijgen slaat werkelijk alles

Oh nee, wat werkelijk alles slaat is dat dat arme joch zich in allerlei bochten wringt om jouw onzekere persoontje niet te raken

Relatietherapie
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:17:

[...]

Met zijn ex aan de telefoon gezeten....

*belt direct woedend haar eigen vriend, die gaan vanavond met zijn ex sporten!!!!!!*Ja dát dus!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap er niks van, er is toch niets bijzonders gebeurt?

Hij belt met een ex die het moeilijk heeft, so what?

Als hij haar had gewild, was hij toch wel met haar geweest?

En dan dat "allerlaatste kans". Over zoiets? Das pas kansloos.

Vertrouwen is iets wat je geeft en als je dat niet meer op kan brengen moet je er mee kappen.
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 18:18:

[...]

Whats wrong with calling ?Geen idee, zal wel iets nieuws zijn of zo...
quote:Enn schreef op 23 juni 2011 @ 18:17:

Maar wat heeft hij nou buiten praten met haar gedaan dan? Zover ik het lees heeft hij een telefoontje gekregen waar je vader bij stond. Niet handig overigens dat hij zegt tegen je vader of hij zijn mond wil houden. Maar ik snap niet goed waarom je hem nu niet vertrouwt. Zijn er andere zaken van hem die je achteraf ontdekt hebt?

Hij lijkt iig me alles te doen waardoor jij zou kunnen voelen dat hij het serieus met hem meent.

Jij alleen kan er voor zorgen dat je hem weer vertrouwt.MIsschien wist hij al van te voren dat zij zo psycho zou reageren zoals ze nu doet.
Ik voorspel een lege op.
Ik snap het ook dat jouw vriend bijna niks met je durft te bespreken als jij zo reageert. Doe even normaal zeg, je moet iemand ook de ruimte geven om zelf te bepalen met wie hij wel of niet omgaat.
Cum non tum age
we lijken het vrij aardig eens te zijn hier.
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 18:19:

[...]

Geen idee, zal wel iets nieuws zijn of zo...Denk het ja.
quote:Chardonnay schreef op 23 juni 2011 @ 18:19:

Ik voorspel een lege op.wel met 'laat maar' wellicht
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 18:19:

[...]

MIsschien wist hij al van te voren dat hij zo psycho zou reageren zoals ze nu doet.Ben je jaloers TO? Zeg je hem vaker wat hij volgens jou wel of niet mag?
quote:duifjelove schreef op 23 juni 2011 @ 18:10:

maar alsnog vind ik het lastig om hem echt te vertrouwen omdat we ruim 2,5uur rijden met de auto bij elkaar vandaan wonen.

Nah, al woonde hij om de hoek vertrouwde je hem nog niet hoor

Vertrouwen is namelijk iets wat in JEZELF zit, en niet in de ander...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven