Vriend heeft gelogen
woensdag 7 maart 2018 om 19:18
Ik heb even een nieuw account aangemaakt. Vriend en ik hebben een relatie van bijna twee jaar. Daarvoor date /had hij een relatie met iemand anders. Dit is net voordat wij iets kregen uitgegaan.
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
woensdag 7 maart 2018 om 19:23
Ja je bent een zeur.
Hij is toch nu bij jou? Alweer 2 jaar?
Dat kon hij toen toch helemaal niet weten, dat jij hem 2 jaar later op het matje ging roepen over een gesprek wat hij in het prive met iemand anders voerde en waarop hij nee zei. Hij zal er een goede reden voor gehad hebben.
Welke reden had jij om hem te controleren?
Ik zou echt heel boos zijn als ik je vriend was en aan jou gaan twijfelen.
Hij is toch nu bij jou? Alweer 2 jaar?
Dat kon hij toen toch helemaal niet weten, dat jij hem 2 jaar later op het matje ging roepen over een gesprek wat hij in het prive met iemand anders voerde en waarop hij nee zei. Hij zal er een goede reden voor gehad hebben.
Welke reden had jij om hem te controleren?
Ik zou echt heel boos zijn als ik je vriend was en aan jou gaan twijfelen.
woensdag 7 maart 2018 om 19:26
Dom? Vooral asociaal.Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.
woensdag 7 maart 2018 om 19:28
O, dus je was net van dat ander topic?Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.
woensdag 7 maart 2018 om 19:31
Ho wat een reacties. Als bij mijn man de chat open staat en ik zie zijn ex bovenaan zou ik ook mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen hoor en ook wel even lezen. Ernaar op zoek gaan is een ander verhaal...
Maar ik sluit me wel aan bij bovenstaande: het is 2 jaar geleden, laat gaan, vooral als je relatie gewoon goed zit. Als mijn man wist wat ik heb allemaal heb gedaan in onze date periode (hij was meteen veel serieuzer dan ik) waren we nu niet gelukkig getrouwd.
Maar ik sluit me wel aan bij bovenstaande: het is 2 jaar geleden, laat gaan, vooral als je relatie gewoon goed zit. Als mijn man wist wat ik heb allemaal heb gedaan in onze date periode (hij was meteen veel serieuzer dan ik) waren we nu niet gelukkig getrouwd.
woensdag 7 maart 2018 om 19:35
Maar waarom zat je in zijn messenger te lezen? Ongeacht welk gesprek bovenaan stond...Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.
The time is now
woensdag 7 maart 2018 om 19:36
Dat vind ik echt meer dan onbeschoft.amy888 schreef: ↑07-03-2018 19:31Ho wat een reacties. Als bij mijn man de chat open staat en ik zie zijn ex bovenaan zou ik ook mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen hoor en ook wel even lezen. Ernaar op zoek gaan is een ander verhaal...