Vriend heeft me gedumpt.

09-01-2011 00:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb hier best veel topics geopend over mijn vriend, inmiddels dus ex. Men deed er altijd lacherig overig en dacht dat ik niet serieus was maar ik huilde mezelf elke nacht in slaap.

Ik ga terug bij mijn ouders wonen. Hij zei dat hij de liefde niet meer voelde. Hij heeft niet toegegeven dat hij een ander heeft maar dat weet ik wel zeker. Hij is voor de kerst weg gegaan en 2 januari teruggekomen. Maandag kwam het er allemaal uit. Hij wl echt niet meer.

Hij is weer weg gegaan en ik ga morgen naar mijn ouders. Ik word al gek als ik denk aan waar hij nu is. Hij is gewoon met een ander terwijl ik kapot ga van de pijn.

Ik voel een enorme leegte in me. Ik weet niet hoe ik het moet redden zonder hem. Vraag me af of ik nog iets kan doen om hem terug te krijgen. Misschien meent hij het niet? Heeft hij even zin in iets anders.
quote:shahla schreef op 11 januari 2011 @ 23:47:

[...]

Je benadrukt precies waar ik op doel. Mensen duiken daar gelijk in om het vervolgens die persoon meteen om de oren te smijten. En heel vaak gaat dat niet zo gezellig.

Kom op zeg, Kloekie was al máááánden ongelukkig met deze man (ik had het loepje niet nodig, herinner me de vorige topics nog), dan is het toch niet gek dat mensen zo reageren?

Als een vriendin van mij iedere keer weer met verhalen over haar partner zou komen en het gaat uit, zou ik ook alle vorige verhalen meenemen in mijn reactie naar haar, net zoals mensen hier bij Kloekie doen.

Kloekie, ik vind het naar dat je ongelukkig bent, maar ik denk ook dat het tijd wordt dat je gaat zorgen dat je zélf gelukkig wordt. en alleen jij kunt daar voor zorgen, daar heb je geen ex, oudere man of wat dan ook voor nodig. Jij kunt dat!
quote:Kastanjez schreef op 12 januari 2011 @ 07:35:

[...]

dan is het toch niet gek dat mensen zo reageren?

Als een vriendin van mij iedere keer weer met verhalen over haar partner zou komen en het gaat uit, zou ik ook alle vorige verhalen meenemen in mijn reactie naar haar, net zoals mensen hier bij Kloekie doen.Het gaat om de wijze waarop, hoor. Raar dat ik dát nog uit moet leggen eigenlijk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 12 januari 2011 @ 08:53:

[...]

Het gaat om de wijze waarop, hoor. Raar dat ik dát nog uit moet leggen eigenlijk.

Laat de kastanjes toch links liggen, ze kunnen het niet snappen de dames die zo reageren.........

Is echt schering en inslag overal op het forum bij echt alle onderwerpen.
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven