Vriend ineens weg

05-08-2019 12:34 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderen graag.
anoniem_388968 wijzigde dit bericht op 18-06-2020 11:16
Reden: dit bericht in niet meer relevant, en wil er ook niet meer aan herrinnerd worden. Dus kan deze topic worden verwijderd.
99.03% gewijzigd
Zit je dan met je goeie gedrag.. hem oplappen naast 40 uur werken en zodra hij weer boven jan is schopt ie je aan de kant, ik zou hem raken waar ik hem raken kan.
Deur dicht houden, geen steun meer van jou voor hem en laat het hem maar uitzoeken. :hug:
PotjePindakaas schreef:
05-08-2019 14:50
Klinkt als een hele fijne man maar niet heus. Jou 2 jaar lang hem laten onderhouden en verzorgen naast je fulltime baan en zodra er weer enige vorm van gelijkwaardigheid in de relatie terug komt waarbij hij een tijdje wat liever voor jou kan zijn neemt hij de benen.

Wees blij dat je van deze kerel af bent, stonk niet in zijn zielige verhaal als blijkt dat die nieuwe vriendin toch niet zo leuk en zorgzaam blijkt te zijn waardoor hij weer op hangende pootjes terug komt.

Gewoon even bellen dat je duidelijke schriftelijk afspraken wil maken over de afhandeling van het huis en spullen dit weekend zodat jullie wegen zich goed kunnen scheiden.

i know klinkt niet echt als een fijne vent nee ;)
En over de afspraken zijn we al bezig, alleen duurt het wat langer als normaal ( doordat het huis nog niet klaar is) en ik niet die spullen kan opzoeken. Het is er nu 1 grote zooi :)
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 14:52
het voelt ook wel alsof ik als stront word weg gezet, en ik ben het er zeker niet mee eens. Heb niks voor niks die 2 jaar ook zo met hem geleefd.
Ja en?

Moet iemand dan tegen zijn zin bij je blijven? Waarom wil je iemand die zo met je omgaat?
Het zou kunnen wat jij zegt... maar het maakt eigelijk niet uit of het waar is of niet... hij heeft je ingeruild...
Begrip tonen gaat jou niet helpen in je verwerkingsproces. Hoop houden ook niet.

Zou je hem nog terugnemen als hij nu terug kwam op hangende pootjes?
Want of het waar is of niet wat je vriendin zegt... het blijft een rotstreek.
vivautrecht85 schreef:
05-08-2019 14:54
Daar heb jij toch niks mee te maken? Ik snap oprecht niet waarom mensen met zulke dingen bij jou aan komen zetten. Dat kunnen ze toch lekker onderling bespreken, waarom uitgerekend de ex hierover benaderen? Echte vrienden begrijpen toch dat jou dat geenszins verder helpt...
Denk dat meer komt omdat ze gewend zijn om met mij over dingen te spreken. Met hem kwamen en niet echt diepe gesprekken op gang. Met mij wel. Ze helpen me gelukkig ook in het huis dus we hebben gelukkig afleiding genoeg :)
Lucifer2018 schreef:
05-08-2019 14:55
Ja en?

Moet iemand dan tegen zijn zin bij je blijven? Waarom wil je iemand die zo met je omgaat?
nee dat hoor je mij niet zeggen. Ik wil ook niet iemand die zo met mij omgaat, verdien wel beter ;)
abracadabra schreef:
05-08-2019 14:55
Het zou kunnen wat jij zegt... maar het maakt eigelijk niet uit of het waar is of niet... hij heeft je ingeruild...
Begrip tonen gaat jou niet helpen in je verwerkingsproces. Hoop houden ook niet.

Zou je hem nog terugnemen als hij nu terug kwam op hangende pootjes?
Want of het waar is of niet wat je vriendin zegt... het blijft een rotstreek.
Denk niet dat ik hem terug neem, in ieder geval heeft die me te veel pijn gedaan om dit goed te herstellen.
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 14:58
nee dat hoor je mij niet zeggen. Ik wil ook niet iemand die zo met mij omgaat, verdien wel beter ;)
Dat komt heel anders over in dit topic.
En je bent iemand die na 10 jaar iemand niet aan de kant kan zetten tik je net.

Voor jezelf is het beter als je dat wel doet. Je wil niet over hem horen en je moet je echt niet bezig houden met zijn gezondheid. Hij heeft ouders en familie. Laat het lekker daar.

Hij houd zich ook niet bezig met jou.
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 14:57
Denk dat meer komt omdat ze gewend zijn om met mij over dingen te spreken. Met hem kwamen en niet echt diepe gesprekken op gang. Met mij wel. Ze helpen me gelukkig ook in het huis dus we hebben gelukkig afleiding genoeg :)
Dan moeten ze er maar aan wennen dat jij niet meer bij hem hoort. Je bent niets meer van hem, je moet daar echt los van komen.
Lucifer2018 schreef:
05-08-2019 15:04
Dat komt heel anders over in dit topic.
En je bent iemand die na 10 jaar iemand niet aan de kant kan zetten tik je net.

Voor jezelf is het beter als je dat wel doet. Je wil niet over hem horen en je moet je echt niet bezig houden met zijn gezondheid. Hij heeft ouders en familie. Laat het lekker daar.

Hij houd zich ook niet bezig met jou.
Dit bedoelde ik meer van heb ik gevoel in mijn lichaam, dat ik niet ineens kan doen alsof er niets is geweest de afgelopen 10 jaar ;)
Je hebt gelijk en dat ga ik ook zeker doen, hoor gelukkig niet veel over hem omdat niemand nu contact met hem heeft.
Ik probeer ook echt mijn leventje nu op de rit te krijgen :)
vivautrecht85 schreef:
05-08-2019 15:13
Dan moeten ze er maar aan wennen dat jij niet meer bij hem hoort. Je bent niets meer van hem, je moet daar echt los van komen.
Ja maar dat is een beetje het ding, hun zijn nu ook klaar met hem. En spreken hem ook niet.
Ze willen juist liever contact met mijn blijven houden dan dat ze contact met hem opnemen.
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 15:18
Ja maar dat is een beetje het ding, hun zijn nu ook klaar met hem. En spreken hem ook niet.
Ze willen juist liever contact met mijn blijven houden dan dat ze contact met hem opnemen.
Dan hoeven ze het niet met jou erover te hebben, dan gaan ze met jou verder op vriendschappelijke voet en daarmee klaar.
Maar iets in mij zegt dat je er toch iets uithaalt, omdat je zegt het mooi te vinden dat ze achter jou staan.
Het feit dat je hem meneer noemt zegt voor mij al genoeg.
We’re all mad here
vivautrecht85 schreef:
05-08-2019 15:30
Dan hoeven ze het niet met jou erover te hebben, dan gaan ze met jou verder op vriendschappelijke voet en daarmee klaar.
Maar iets in mij zegt dat je er toch iets uithaalt, omdat je zegt het mooi te vinden dat ze achter jou staan.
Ik vind het mooi eerder dat hij niet door heeft dat hij echt alle mensen die om hem gaven weg duwt. Meer niet ik hou deze mensen ook vriendschappelijk en daar blijft het bij.
Cheshire-cat schreef:
05-08-2019 15:35
Want ?
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 15:37
Ik vind het mooi eerder dat hij niet door heeft dat hij echt alle mensen die om hem gaven weg duwt. Meer niet ik hou deze mensen ook vriendschappelijk en daar blijft het bij.
Maar wat vind je daar mooi aan?
Ach meid hierover is door de anderen al alles over gezegd. Zorg dat hij zo snel mogelijk/zo pijnloos mogelijk financieel en praktisch uit je leven is en sta hierna na een tijdje herstellen hiervan, open voor een man die jou WEL waard is.
Het doet zeer. Stertke!
Cheshire-cat schreef:
05-08-2019 15:35
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak.
Als ik tegen een vriendin zit te blazen over iets wat ik van man niet zo leuk vond, kan ik ook makkelijk zeggen 'nou ja! wat meneer deed/zei/whatever'. Zegt niks over of ik van hem hou of niet (voor de volledigheid, ja hoor, dat doe ik).
Zeker in een situatie als deze zou ik ook niet meer vol lof en liefde over hem praten, dan is hem 'meneer' noemen nog vrij mild.
There is always something happening, and it's usually right now
vivautrecht85 schreef:
05-08-2019 15:39
Maar wat vind je daar mooi aan?
nou niet echt mooi, maar spreekwoordelijk eigenlijk.
hij klaagde altijd dat zijn vrienden/familie geen tijd voor hem hadden( hij wilde altijd dat ze naar hem toe kwamen).
Hij ging zelf nergens heen, en daarvoor heb ik het toen der tijd nog gewaarschuwd van kijk uit. En hij wilde dat niet geloven en nu komt het toch een soort van uit.
rocky2008 schreef:
05-08-2019 15:45
Ach meid hierover is door de anderen al alles over gezegd. Zorg dat hij zo snel mogelijk/zo pijnloos mogelijk financieel en praktisch uit je leven is en sta hierna na een tijdje herstellen hiervan, open voor een man die jou WEL waard is.
Het doet zeer. Stertke!
jaa daar ben ik ook mee bezig, en gelukkig hoeven alleen de laatste dingen nog te gebeuren. En dan ga ik zeker mijn eigen leven op de eerste plek zetten!
Dankjewel :D
Grobbekuiken_ schreef:
05-08-2019 15:48
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak.
Als ik tegen een vriendin zit te blazen over iets wat ik van man niet zo leuk vond, kan ik ook makkelijk zeggen 'nou ja! wat meneer deed/zei/whatever'. Zegt niks over of ik van hem hou of niet (voor de volledigheid, ja hoor, dat doe ik).
Zeker in een situatie als deze zou ik ook niet meer vol lof en liefde over hem praten, dan is hem 'meneer' noemen nog vrij mild.
Juist dit, meneer is voor mijn doen echt heel zacht uit gedrukt ;)
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 15:37
Misschien kunnen ze je helpen het huis af te krijgen en je financiën op orde te krijgen, zodat je alle banden met hem kan doorsnijden. Dat zou nu echt het beste zijn.
Wat eten we vanavond?
Tijgertje18 schreef:
05-08-2019 15:38
Want ?
Iemand meneer noemen komt niet liefhebbend over. Dat is wat ik ermee bedoel. Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wilt bereiken.

Daarnaast snap ik niet waarom je überhaupt nog zo met hem bezig bent. Ik snap wel dat het zuur is dat jullie relatie na 10 jaar zo afloopt, maar wees de volwassene en laat hem verder zijn eigen leven leiden. Hij komt misschien met hangende pootjes terug of niet en kan jou niet meer als geliefde zien na 2 jaar hem verzorgd te hebben. Het is niet voor niets dat veel relaties/huwelijken stuk lopen na een langdurig ziekbed van een van de 2.

Ga lekker verder waar je mee bezig bent, pak je leven op en gooi hem in de bak met herinneringen.

Ik zou tevens zijn vrienden en familie zeggen dat je het verder niet over hem wilt hebben. Verwachten ze van je dat je gezellig met hen gaat keuvelen over zijn huidige mentale toestand en leven? Zolang je je namelijk met hem bezig houdt kun je het ook niet normaal afsluiten.
We’re all mad here
makreel schreef:
05-08-2019 17:36
Misschien kunnen ze je helpen het huis af te krijgen en je financiën op orde te krijgen, zodat je alle banden met hem kan doorsnijden. Dat zou nu echt het beste zijn.
Ja dat doen ze ook, als het huis klaar is hoef ik alleen zijn spullen nog uit te zoeken. En dan is het ook voor mij wel prima en dan echt richten op mijn eigen leven. Dan hoef ik ook gelukkig geen contact meer met hem te hebben.
Cheshire-cat schreef:
05-08-2019 17:51
Iemand meneer noemen komt niet liefhebbend over. Dat is wat ik ermee bedoel. Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wilt bereiken.

Daarnaast snap ik niet waarom je überhaupt nog zo met hem bezig bent. Ik snap wel dat het zuur is dat jullie relatie na 10 jaar zo afloopt, maar wees de volwassene en laat hem verder zijn eigen leven leiden. Hij komt misschien met hangende pootjes terug of niet en kan jou niet meer als geliefde zien na 2 jaar hem verzorgd te hebben. Het is niet voor niets dat veel relaties/huwelijken stuk lopen na een langdurig ziekbed van een van de 2.

Ga lekker verder waar je mee bezig bent, pak je leven op en gooi hem in de bak met herinneringen.

Ik zou tevens zijn vrienden en familie zeggen dat je het verder niet over hem wilt hebben. Verwachten ze van je dat je gezellig met hen gaat keuvelen over zijn huidige mentale toestand en leven? Zolang je je namelijk met hem bezig houdt kun je het ook niet normaal afsluiten.

Wat ik met deze topic wil bereiken is misschien gewoon een uiting, hoeft natuurlijk niet altijd wat achter te zitten. Gewoon even sparren over het onderwerp. En nee tuurlijk is het niet liefhebbend op het moment dan is hem meneer noemen echt heel zacht uit gedrukt.

En misschien omdat het voor mij allemaal uit de lucht komt vallen, moet ik dan maar doen alsof er nooit iets bestaan heeft? Is volgens mij gewoon een logisch gevolg dat je nog even mee bezig bent, Denk niet dat ik de enige bent die dat doet namelijk.
Ik pak mijn leven heus wel op, daar ben ik al flink mee bezig. Het is niet zo dat ik hier zit te wachten tot die terug komt.
Ik zet mijn eigen leven nu op plek 1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven