vriend op afstand
woensdag 11 november 2009 om 18:33
mn vriend is verhuisd hij woont nu 500 km bij me vandaan en gister zij zn ex tegen mij dat hij met haar had sinds 3weken terwel ik alweer2 maanden met hem heb dus mijn vraag is eigelijk hoe kom ik dr achter of t waar is dat ze niks hebben ik heb t hm wel gevraagt en hij zij dat die niks met dr had maar ik ben er niet helemaal zeker van dus mischien heeft iemand een advies voor me
alvast bedankt
alvast bedankt
woensdag 11 november 2009 om 18:38
Oh, dit doet me denken aan een item in een programma waarin ze gingen controleren of een vakantieliefde wel trouw was. Weet niet meer welk programma dat was.
Maar idd, je bent toch veel te jong voor dit soort moeilijk gezeik?
Maar idd, je bent toch veel te jong voor dit soort moeilijk gezeik?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 11 november 2009 om 18:40
quote:Digitalis schreef op 11 november 2009 @ 18:36:
Je bent neem ik aan 15 of 16? Ik kan wel over vertrouwen beginnen enzo maar kom op, je bent 16 en 500km is dan toch te ver weg.
Volgens mij ligt het ook rond die leeftijd.
Dan ben je te jong voor die 4 uur in de trein zitten, en auto lijkt me ook niet op die leeftijd.
Ik zit wel meestal wel 3 uur in de trein, of ja in een anderhalf uur even naar de lover toe.
Je bent neem ik aan 15 of 16? Ik kan wel over vertrouwen beginnen enzo maar kom op, je bent 16 en 500km is dan toch te ver weg.
Volgens mij ligt het ook rond die leeftijd.
Dan ben je te jong voor die 4 uur in de trein zitten, en auto lijkt me ook niet op die leeftijd.
Ik zit wel meestal wel 3 uur in de trein, of ja in een anderhalf uur even naar de lover toe.
woensdag 11 november 2009 om 18:44
Zou niet gelijk zeggen dat TO te jong is om zo lang te reizen en dat haar vriend te ver weg voor haar woont.
Mijn vriend had rond zijn 15 ook een vriendin die erg ver weg woonde en moest daarvoor ook een paar uur in de trein zitten. Ze hebben een relatie van een paar jaar gehad en de reden dat het uitging had niets met de afstand te maken.
Maar ja.. ligt er waarschijnlijk ook aan hoe volwassen je bent op die leeftijd.
Mijn vriend had rond zijn 15 ook een vriendin die erg ver weg woonde en moest daarvoor ook een paar uur in de trein zitten. Ze hebben een relatie van een paar jaar gehad en de reden dat het uitging had niets met de afstand te maken.
woensdag 11 november 2009 om 18:46
quote:jetje1993 schreef op 11 november 2009 @ 18:33:
Mn vriend is verhuisd. Hij woont nu 500 km bij me vandaan en gister zei zn ex tegen mij dat hij met haar had sinds 3weken terwijl ik alweer2 maanden met hem heb. Dus mijn vraag is eigenlijk: hoe kom ik dr achter of t waar is dat ze niks hebben? ik heb t hem wel gevraagd en hij zei dat die niks met dr had maar ik ben er niet helemaal zeker van. Mischien heeft iemand een advies voor me ?
alvast bedankt
Zo,misschien is het nu begrijpelijker
disclaimer: garandeer niet dat er geen schrijffouten meer in staan
Mn vriend is verhuisd. Hij woont nu 500 km bij me vandaan en gister zei zn ex tegen mij dat hij met haar had sinds 3weken terwijl ik alweer2 maanden met hem heb. Dus mijn vraag is eigenlijk: hoe kom ik dr achter of t waar is dat ze niks hebben? ik heb t hem wel gevraagd en hij zei dat die niks met dr had maar ik ben er niet helemaal zeker van. Mischien heeft iemand een advies voor me ?
alvast bedankt
Zo,misschien is het nu begrijpelijker
disclaimer: garandeer niet dat er geen schrijffouten meer in staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 11 november 2009 om 18:55
quote:Digitalis schreef op 11 november 2009 @ 18:41:
Haha Carrera met Gijs Staverman was dat. Soms ontzettend hilarisch!
Voor volwassenen is het al zwaar. Aan de andere kant, als je 5 uur in de trein zit met huiswerk Nederlands, misschien wordt het dan nog wat met de taal.HAHAHAHA...dit is een goeie!
Haha Carrera met Gijs Staverman was dat. Soms ontzettend hilarisch!
Voor volwassenen is het al zwaar. Aan de andere kant, als je 5 uur in de trein zit met huiswerk Nederlands, misschien wordt het dan nog wat met de taal.HAHAHAHA...dit is een goeie!
woensdag 11 november 2009 om 18:58
quote:Vierkant schreef op 11 november 2009 @ 18:44:
TO komt niet heel volwassen over, maar dat kan het taalgebruik zijn natuurlijk.
TO komt niet heel volwassen over, maar dat kan het taalgebruik zijn natuurlijk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 11 november 2009 om 19:50