Vriend op dating site
woensdag 4 maart 2020 om 21:39
Zonder eerst met hem te praten?puck-en-hans schreef: ↑04-03-2020 21:39Kleren en verdere eigendommen van hem inpakken, buiten zetten. Slot van de deuren veranderen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
woensdag 4 maart 2020 om 21:40
woensdag 4 maart 2020 om 21:43
Heftig.. Wat nou als het een flauwe grap was van een vriend van hem?
woensdag 4 maart 2020 om 21:44
Dit hem geen ruimte geven om een of ander lul verhaal uit z’n mouw te schudden.puck-en-hans schreef: ↑04-03-2020 21:39Kleren en verdere eigendommen van hem inpakken, buiten zetten. Slot van de deuren veranderen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
woensdag 4 maart 2020 om 21:45
Hem catfishen met een nepprofiel en kijken wat ie zegt mbt zn relatiestatus en wat ie op die site zoekt.
(Wanneer je hem nu confronteert gaat ie nl zeggen:
- het is een oud profiel, was vergeten dat ik het nog had
Of
- ik was gewoon nieuwsgierig of ik nog in de markt lag, maar zou nooit iets doen.
Of
- verdorie, iemand heeft mijn foto gebruikt!!
Dus die bullshit wil ik voor zijn.)
Daarna uiteraard confronteren. En dan waarschijnlijk dumpen.
(Wanneer je hem nu confronteert gaat ie nl zeggen:
- het is een oud profiel, was vergeten dat ik het nog had
Of
- ik was gewoon nieuwsgierig of ik nog in de markt lag, maar zou nooit iets doen.
Of
- verdorie, iemand heeft mijn foto gebruikt!!
Dus die bullshit wil ik voor zijn.)
Daarna uiteraard confronteren. En dan waarschijnlijk dumpen.
woensdag 4 maart 2020 om 21:47
Nou ja, wat Panda zegt bijvoorbeeld. Maar het kan ook een oud account zijn waarvan hij het bestaan vergeten is. Ik vertrouw en hou van mijn vriend en zou toch eerst zijn smoesje willen horen voor ik hem op straat gooi
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
woensdag 4 maart 2020 om 21:47
Wat tuurlijk? Het kan toch? Ik zeg niet dat ik denk dat het zo is, maar ik geef aan dat da5 een optie is. Wij hebben geen idee wat de situatie is. En ja natuurlijk is de kans groot dat hij het zelf is, maar je weet het niet 100%. Als ik een foto van jou heb en wat basic gegevens kan ik toch ook voor jou een profiel aanmaken zonder dat je het zelf weet? Volgens jouw redenatie moet jouw vriend je dan dus ook maar op straat zetten...
woensdag 4 maart 2020 om 21:49
woensdag 4 maart 2020 om 21:49
Eerst bleek er overheen toch?puck-en-hans schreef: ↑04-03-2020 21:39Kleren en verdere eigendommen van hem inpakken, buiten zetten. Slot van de deuren veranderen.
woensdag 4 maart 2020 om 21:53
Persoonlijk vind ik die optie van honing eerst ff moet proberen en anders door naar die van puck!Schorpioentje82 schreef: ↑04-03-2020 21:49Nou dat is wat ik ook echt niet wil.
Je komt inderdaad niet zomaar op een dating site.
Dat is toch echt met voorbedachte rade gedaan.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
woensdag 4 maart 2020 om 21:57
De kans dat hijzelf dit niet heeft gedaan is zoals je zelf aangeeft erg klein. Waarom zou ik in een relatie willen blijven met een vriend die ik niet meer blind kan vertrouwen? Je komt niet per ongeluk op zo`n site. Dat is een bewuste actie.Panda1987 schreef: ↑04-03-2020 21:47Wat tuurlijk? Het kan toch? Ik zeg niet dat ik denk dat het zo is, maar ik geef aan dat da5 een optie is. Wij hebben geen idee wat de situatie is. En ja natuurlijk is de kans groot dat hij het zelf is, maar je weet het niet 100%. Als ik een foto van jou heb en wat basic gegevens kan ik toch ook voor jou een profiel aanmaken zonder dat je het zelf weet? Volgens jouw redenatie moet jouw vriend je dan dus ook maar op straat zetten...
puck-en-hans wijzigde dit bericht op 04-03-2020 21:59
1.38% gewijzigd
Je hoeft niet overal iets van te vinden.