vriend op vakantie

14-01-2012 02:45 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben heel benieuwd hoevaak julllie partner zonder jou op vakantie gaat! Dus hoevaak gaat hij op vakantie/weekendje weg met vrienden? Ik ben benieuwd!
Mijn vriend moet ook redelijk vaak weg voor het werk. Binnen NL soms een hotelovernachting en af en toe ook naar het buitenland met overnachtingen daarbij. Ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als hij hier (in zijn uppie) nog eens een vakantie aan vast zou plakken. Werk is werk en daarna kan hij gewoon weer naar huis komen.

Je ondertoon geeft aan dat je het zelf nogal lastig vind dat hij er een vakantie aanvast plakt? of begrijp ik dit verkeerd?
Mag je niet met 'm mee als ie op zakenreis gaat? Die hotelkamer is dan toch al betaald en jij kunt er overdag lekker op uit trekken (in de USA dan toch) en de week erna kun je samen nog wat roadtrippen. Zou dat zelf in elk geval zeker voorstellen als ik 'n zakenreizende vriend had.
Ik denk dat je nog redelijk jong bent en nog nieg zo gewend aan dit alles. In jouw belevingswereld is het mss vreemd dat hij zoiets doet. Ik vond het op m'n twintigste ook niet leuk. Nu ben ik twintig jaar verder en vind ik het niet meer dan normaal. Je moet het niet persoonlijk opvatten dat hij er vakanties aan vast plakt. Hij heeft groot gelijk, hij is er dan toch. Enne...hij komt vanzelf wel terug.
Je zou idd zoals Elninjoo zegt kunnen proberen of je ook naar de USA kunt.

Als hij moet winkelen ga jij de omgeving een beetje verkennen,shoppen wat je maar leuk vind en die 2 weken die hij er nog bij genomen heeft kun je dan samen doorbrengen.

Ik wist het wel als ik jou was.
Waarom ga je zelf ook niet af en toe een week of weekend met vriendinnen weg?
Mijn vriend gaat ook heel vaak weg. Bijna elke maand wel een lang weekend. En elk jaar bezoekt hij ook scheepswerven in andere continenten voor maand of twee. Vind ik ook lastig dan hoor. Gewoon het idee dat hij dan met nog twee collegas elke avond staat te feesten in pak daar. Maar wat ik nou precies lastig daar aan vind, kan ik niet echt zeggen. Ik vertrouw hem wel. Misschien toch een soort jaloezie.
Wij hebben het op een gegeven moment terug gedraaid naar 2-3 periodes van hooguit 6 weken per jaar òf een klus van een jaar of langer, zodat we meekunnen. Hoewel ik het op een bepaalde manier ook wel eens lekker vind als hij weg is, werd het me toch wat zwaar met een groot gezin.
Mijn man gaat ook 1-2 keer per jaar zonder ons weg, ik doe dat zelf 1 weekend per jaar. Hij is nu een paar dagen skiën en gaat in het voorjaar nog een week motor rijden. Dit allemaal in goed overleg hoor, ik heb er geen problemen mee. En we gaan ook een keer of 2 per jaar samen zonder kinderen weg. En ook met kinderen trouwens.

Voor werk hoeft hij nooit weg.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Mijn man is ook redelijk vaak weg. Noorwegen zo'n 6 dagen en twee keer per maand. Plakt er niets aan vast dat zou wel erg lang worden. Soms ook nig wel een paar dagen weg maar dat is het dan wel. De tip om mee te gaan voor jou naar de usa lijkt me een goede. Verder went het wel hoor ik vermaak me meestal wel maar leuk...
Mijn man is laatst voor het eerst in 3 jaar eens een weekend alleen weggeweest en ik wou dat hij het wat vaker deed...!
Ga mee!!
Volgens mij is het geheim van een goede relatie elkaar (tot op zekere hoogte) vrij laten en elkaar dingen gunnen. Ik zou dus zeggen: laat je vriend lekker zijn gang gaan en gun hem die paar weken. Waarom niet?
Kan hem trouwens geen ongelijk geven, heerlijk toch. Hij is al op die plek, en hij zal waarschijnlijk privé niet zo voordelig er twee weken kunnen doorbrengen. Gun hem dat, en idd niet zo zeuren
Dit topic komt me zo bekend voor, heb je een vergelijkbaar topic een paar maanden geleden niet ook geopend?
Lekker rustig!
Hij zou gek zijn als hij die extra vakanties niet zou nemen.

Maar wat is je vraag?

Denk je dat hij niet genoeg van je houdt als hij langer wegblijft? Je hoopt dat hij je zo mist dat hij liever naar huis zou rennen om jou te zien?

Je denkt dat hij zijn collega's liever ziet dan jou?

Wat is je onzekerheid?
Mijn lief gaat ook regelmatig een tijdje weg. Ik vind het heel leuk voor hem, hij is altijd heel enthousiast dan. En als hij weg is doe ik allemaal leuke dingen, of ga zelf ook weg. Ik heb er dus geen problemen mee.
Niet meegaan, gewoon lekker thuis je eigen dingen doen waar je anders niet zo snel aan toe komt. Ben je allebei ontspannen wanneer hij weer terug is . . . . . . . Waarom altijd aan elkaar vastgeplakt zitten? Snap dat niet zo!
Mijn vriend moet zeer regelmatig naar het buitenland voor zijn werk. Meestal gaat hij gelijk terug wanneer hij klaar is maar soms blijft hij nog 1 of 2 dagen langer. In de zomer gaat hij ook alleen met een vriend op vakantie (en ik ga ook zonder hem nog een week weg).

Waarom ga je niet naar hem toe als hij langer blijft? Bij ons is dat geen optie vanwege de kinderen maar anders had ik het wel geweten
Mijn vriend is een paar keer per jaar op zakenreis. Daarnaast ga ik meestal één of twee keer per jaar zonder hem op vakantie.

Ik zou ook lekker mee gaan met je vriend. En dan na zijn werk fijn samen reizen. Daarvoor kan je dan alleen op stap. Of je komt later.
Mijn man gaat nooit zonder ons op vakantie. We zien hem al maar 2 of 3 dagen in de week, dus vakanties zijn van ons gezin.
Dit topic heb ik al eens eerder gelezen.. Toen stond er alleen nog bij dat vriendje in de USA met 2 vrouwelijke collega's vakantie ging vieren..

Anyway, mijn vriend gaat een aantal x per jaar met vrienden weg (weekendjes, weekje wintersport).. Mijn ex ging vaker en zeker 3 x id maand op zakenreis. Ik vind zoiets niet erg. Ik vind het heerlijk en gun het mijn vriend ook van harte! Dat geplak heb ik helemaal niks mee.. Ieder z'n eigen leven!
Zakelijke is hij weg voor een week of 6 per jaar. Prive niet. Hij is niet zo sociaal.
Waarom heeft TO haar OP aangepast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven