Vriend verrassen na vakantie?

07-09-2009 12:53 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lezers,

Net nieuw op het forum. Heb zo snel eventjes de berichten doorgelezen en zie volgens mij nog niet een onderwerp als deze langs komen. Wanneer dat wel het geval blijkt, mijn excuus!

Volgende week donderdagavond ga ik mijn vriend ophalen van Schiphol vanwege zijn (verdiende ) vakantie die hij dan gehad heeft. Ik kwam er bij toeval achter dat hij zijn jas inclusief huissleutel heeft laten liggen in m'n auto.

Voor mij reden om voor een verrassing te zorgen als hij thuis komt. Nu kom ik uiteraard wel op een leuk uitgebreid ontbijtje en bloemen als idee, maar verder blijft ik nogal inspiratieloos.

Hebben jullie misschien leuke ideeën?
Misschien een leuke dvd die jullie samen kunnen kijken?

Zou het ook niet te gek doen. Weet niet of je had afgesproken met hem die dag, maar misschien is hij wel moe of is er sprake van tijdsverschil.

Maak het voor jullie beide leuk en doe niks echt geks.

Lief idee trouwens.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
De deur opendoen in sexy lingerie? :P
Hou rekening met moeheid/jetlag en de kans dat iemand dan misschien 'n stuk minder enthousiast zal reageren op verrassingen.

Zorgen dat er verse broodjes en ander lekkers in huis zijn zodat ie zelf niet om boodschappen moet als ie net thuis komt, doet 't bij mij altijd wel goed.
quote:rosegina schreef op 07 september 2009 @ 12:58:

De deur opendoen in sexy lingerie? :P

Op Schiphol?

Ik zou het ook simpel houden. Niet al zijn vrienden in zijn huis neerzetten en ze SURPRISE laten roepen bijvoorbeeld.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ligt eraan waar hij vandaan komt (ivm jetlag). Ik zou zorgen dat zijn koelkast vol staat met lekkere dingetjes en misschien een lekker schoon bed met kaarsjes?

Maar misschien heeft hij wel andere plannen?
Blow job in de eerste wc op SPL die je tegenkomt en dan slikken.

Wat zal hij verrast zijn!
Reacties gaan snel hier... Leuk!

Hij is op vakantie naar Griekenland, sprake van tijdsverschil is er niet echt.

Ik haal hem zelf op Schiphol op, dus in lingerie opendoen gaat helaas ook niet werken. Wel toevallig een nieuw setje gekocht, dus die zal 'ie zeker vinden als we gaan slapen.

Moe zal hij ook wel zijn, omdat hij 's avonds laat pas land, dus heel erg veel bijzonders hoef ik ook niet te regelen. Weet alleen niet of een lekker opgeruimd huis en een ontbijtje wel speciaal genoeg is...
Op zn Grieks dan!

Echt leuk.
quote:JustLavender schreef op 07 september 2009 @ 13:07:

Weet alleen niet of een lekker opgeruimd huis en een ontbijtje wel speciaal genoeg is...Lijkt me wel hoor.
quote:fleurtje schreef op 07 september 2009 @ 13:08:

Op zn Grieks dan!

Echt leuk.

Ik denk dat het gewoon genoeg is JL. Waarom moet het zo heel speciaal zijn.

Lekkere broodjes en beleg waar hij echt van houd, een schoon huis en een verschoond bed is toch heerlijk als je terug komt van vakantie. Misschien nog een bosje bloemen neer zetten en als je dan nog die mooie nieuwe lingerie aan hebt kan het niet meer stuk denk ik.

Veel plezier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
En als je hem echt echt echt wilt verrassen....

nee laat maar.
Je hebt toevallig zijn sleutel, maar normaal gesproken niet?

Dan zou ik niet zijn huis in gaan om daar iets leuks te doen.

Met dat soort dingen wachten tot je van hem de sleutel hebt gekregen.
quote:fleurtje schreef op 07 september 2009 @ 13:13:

En als je hem echt echt echt wilt verrassen....

nee laat maar.Wat moet jij een ontzettend gelukkige vriend hebben Fleur.
Heeft ie niet iemand die de plantjes doet enzo, geregeld?

Zou lullig zijn als jij iets heel privé neerzet / neerlegt en iemand anders vindt dat.

(absoluteEinstein heeft ook een goed punt, vind ik)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Steeninwater schreef op 07 september 2009 @ 13:03:

Ligt eraan waar hij vandaan komt (ivm jetlag). Ik zou zorgen dat zijn koelkast vol staat met lekkere dingetjes en misschien een lekker schoon bed met kaarsjes?

Maar misschien heeft hij wel andere plannen?Wie weet heeft hij wel een verrassing voor jou!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heeft hij een bad?

Misschien de badkamer volzetten met kaarsjes en dan samen lekker bijkomen? Met hapje en drankje erbij?
quote:absoluteEinstein schreef op 07 september 2009 @ 13:21:

[...]

Wat moet jij een ontzettend gelukkige vriend hebben Fleur.Nee, want hij gaat nooit zonder mij op vakantie.
quote:absoluteEinstein schreef op 07 september 2009 @ 13:20:

Met dat soort dingen wachten tot je van hem de sleutel hebt gekregen.

Ik wilde net gaan schrijven dat ik het juist heel fijn zou vinden als mijn vriend de 'rotklusjes' zoals bed opmaken en boodschappen doen alvast gedaan heeft (meer zou ik weer teveel vinden), maar toen las ik de reactie van absoluteeinstein. Goed punt.

In dat geval zou ik wat boodschappen halen en die meenemen in de auto. Dan ben je niet in zijn huis geweest, maar heb je wel voor de lekkere broodjes+beleg gezorgd.
quote:absoluteEinstein schreef op 07 september 2009 @ 13:20:

Met dat soort dingen wachten tot je van hem de sleutel hebt gekregen.Oehhhhhhh, ik voel een nieuw topic opkomen! Ja ja ja!!! En dat allemaal dankzij een sleutel die ze eigenlijk nooit heeft. Woesjjjjjj
Is hier iemand uit op een rel?
quote:Moonlight82 schreef op 07 september 2009 @ 13:03:

[...]

Op Schiphol?

Ik zou het ook simpel houden. Niet al zijn vrienden in zijn huis neerzetten en ze SURPRISE laten roepen bijvoorbeeld.Haha sorry ik had het verkeerd gelezen excuus!:D
Wat AbsoluteEinstein al schreef, dacht ik ook meteen! Hoe lang zijn jullie samen? En laat hij jou vaker alleen in zijn huis? Ik vind het namelijk nogal verschillen of je 2 maanden verkering hebt of echt al jaren een vertrouwde relatie. Ik zou er niet aan moeten denken dat als ik net een paar maanden met iemand samen ben, deze als verassing in mijn huis zit..
Hahaa, een sleutel die ik normaal niet heb... Nee, dat klopt helemaal.

Hij heeft wel een sleutel van mijn huis, omdat hij altijd naar mij toe komt. Ik heb zijn sleutel helemaal niet nodig.

Hij heeft niemand die z'n plantjes doet (die laat 'ie gewoon staan) en ik weet zeker dat 'ie het geen probleem vind als ik zijn sleutel gebruik om een verrassing voor hem regel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven