vriend wil borsten
donderdag 11 juli 2013 om 23:57
Nou ja.. inmiddels net ex. Want hij is transgender en hij wil borsten.
Ik heb m'n best gedaan om goed om te gaan met zijn vrouwelijke kant ook al vond ik het lastig. Hij was er vanaf het begin eerlijk over dat hij vrouwenkleren draagt. Ik dacht dat ik dat wel kon hebben. Ik hou tenslotte van hem. Maar er ging een heleboel mis in onze relatie. Onder andere doordat ik toch gefrustreerd werd. Dan had ik een mooi lingeriesetje gekocht om hem te verassen en dan zei hij: 'Mooi! Die wil ik ook!' Of 'Mag ik die passen? ' als het om slipjes ging. Ik heb echt gevochten maar met borsten kan ik niet omgaan. En het meest rotte is, ik heb het gevoel dat ik nooit een keus heb gehad. Dat hij voor zichzelf kiest ook al raakt hij mij daardoor kwijt. En dat snap ik wel, het is zijn geluk en ik wil dat hij gelukkig is. Maar het is zo ontiegelijk zuur.
We zijn nu onze omgeving aan het vertellen dat we als vrienden uit elkaar zijn. 'Maar waarom dan?' Tja...
Ik wilde dit zo graag kwijt
Alleen m'n liefste vriendinnetje weet dit.
En ik zit er zo mee in m'n maag
Ik heb m'n best gedaan om goed om te gaan met zijn vrouwelijke kant ook al vond ik het lastig. Hij was er vanaf het begin eerlijk over dat hij vrouwenkleren draagt. Ik dacht dat ik dat wel kon hebben. Ik hou tenslotte van hem. Maar er ging een heleboel mis in onze relatie. Onder andere doordat ik toch gefrustreerd werd. Dan had ik een mooi lingeriesetje gekocht om hem te verassen en dan zei hij: 'Mooi! Die wil ik ook!' Of 'Mag ik die passen? ' als het om slipjes ging. Ik heb echt gevochten maar met borsten kan ik niet omgaan. En het meest rotte is, ik heb het gevoel dat ik nooit een keus heb gehad. Dat hij voor zichzelf kiest ook al raakt hij mij daardoor kwijt. En dat snap ik wel, het is zijn geluk en ik wil dat hij gelukkig is. Maar het is zo ontiegelijk zuur.
We zijn nu onze omgeving aan het vertellen dat we als vrienden uit elkaar zijn. 'Maar waarom dan?' Tja...
Ik wilde dit zo graag kwijt
En ik zit er zo mee in m'n maag
donderdag 18 mei 2017 om 16:10
kleineVos schreef: ↑11-07-2013 23:57Nou ja.. inmiddels net ex. Want hij is transgender en hij wil borsten.
Ik wilde dit zo graag kwijtAlleen m'n liefste vriendinnetje weet dit.
En ik zit er zo mee in m'n maag![]()
Ik ken het gevoel :-/
Ik was samen met een jongen ik ben zelf ook een jongen en we waren 3 maanden samen
En opeens onverwachts vertelde hij me dat hij een geslachtsoperatie gaat laten ondergaan dat hij een vrouw wilt worden
Dit kwam dan ook enorm hard aan want ik zag die jongen doodgraag :-/
Dus alles werd me opeens ontnomen
Hoe egoïstisch ben je dan niet als je dit al lang weet en dan nog een relatie begint
Hij sminkte zich dan wel en hij had dan al eens laten vallen dat hij eens getwijfeld had aan het geslachtsoperatie ma ik reageerde toen van nee je gaat dit toch niet doen ?
En hij zij dan Nene het waren maar twijfels
En uiteindelijk is het dan zo ver
Hij wou dan verder gaan met mij als vrouw en ik had hem dan proberen de overtuigen van het niet te doen
En we hebben dan ruzie gemaakt
En omdat ik bleef aandringen heeft hij me geblokkeerd omdat hij het niet meer aankon Pff
Ik heb dan erna erover nagedacht en ik woude het dan een kans geven omdat je die graag zie ma het gedachte dat hij voorgoed verdwijnt als de persoon waarop ik verliefd was geworden maakte me kapot en ik dacht erna dan van waarom het niet proberen dan?
Ik had hem dit dan gestuurd maar ik weet niet of hij dit gekregen heeft .
Ik hoop dat ik dit een plaats kan geven want de liefdesverdriet kan zo intens zijn
donderdag 18 mei 2017 om 16:12
eh... hoe naief ben je dan als je dit niet zag aankomen?Gregdewaeg30 schreef: ↑18-05-2017 16:10
Hoe egoïstisch ben je dan niet als je dit al lang weet en dan nog een relatie begint
Hij sminkte zich dan wel en hij had dan al eens laten vallen dat hij eens getwijfeld had aan het geslachtsoperatie ma ik reageerde toen van nee je gaat dit toch niet doen ?
En hij zij dan Nene het waren maar twijfels
dinsdag 11 december 2018 om 16:46
dinsdag 11 december 2018 om 16:58
Heel lief, hoop wel dat ze het na al die jaren wel verwerkt heeft.Manlief schreef: ↑11-12-2018 16:46Bij mij beginnen ze juist wat op te komen en ik probeer dat op allerlei manieren te voorkomen! Zweet, zweet ...
Maar triest verhaal, zeg. Ik kan er weinig aan toevoegen dan je veel sterkte te wensen bij de verwerking. Bijna alsof er iemand overleden is, terwijl ie er nog is.
dinsdag 11 december 2018 om 20:16
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2018 09:40
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
20.71% gewijzigd
woensdag 12 december 2018 om 07:03
Dus je wou speciaal even kwijt dat als je vriend transseksueel zou blijken te zijn, dat je het uit zou maken. Gewoon. Out of the blue. En toen vond je zomaar een topic. Echt goed.
zondag 5 januari 2020 om 13:56
En dat kom je 8 maanden later nog even melden? Juist.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.