Vrienden of meer?
woensdag 27 januari 2010 om 20:36
Hoi lieve mensen op het forum
Ik heb speciaal een account aangemaakt om jullie even wat te vragen ( er worden hier best goede adviezen gegeven namelijk
)
Ik ben 23 en mijn vriend is 24 en we zijn nu zo'n 3jaar samen.
Nu hebben wij ook allebei dezelfde vriendengroep.
Hierin zit ook een meisje, vroeger was zij wel mijn beste vriendin.. nja weetjewel gewoon het meisje uit de groep waar ik het het beste mee kon vinden.
En nog steeds kan ik gezellig met haar kletsen..
Maar het irriteerd me de laatste tijd steeds meer dat zij altijd heel klef doet bij mijn vriend.
Bijvb: als we aankomen met bijvoorbeeld 5 mensen tegelijk op een verjaardag waar zij al aanwezig is,.. dan vliegt ze gelijk om mijn vriend af om hem 3 zoenen te geven, en dan zegt ze ook 9 van de 10 keer.. Oee even lekker in je kont knijpen ( waarop ze dit ook doet :S )
Of als er nog 10 plekken over zijn, op zijn schoot gaan zitten.. :S
Hij trekt dan wel een hoofd vanne wat wil je??
Maar hij zegt er verder niks van ( of maakt er een grapje over).
Dit meisje heeft zelf ook al meer als een jaar een vriend.
Maar hem maakt het blijkbaar niet uit dat ze dit doet..
Ook tijdens het stappen van het weekend stond ze weer overdreven tegen hem aan te dansen enzo..
Dat zelf vrienden van ons ( die niet zo vaak meegaan ) zeiden vanne,.,. hallo je bent toch met ThingsToDo samen? Of niet?
Weet niet wat ik hier nou van moet denken, wil ook niet ineens het jaloerse vrouwtje uit gaan hangen.
En ik heb het tegen vriendlief gezegt, maar die vind het allemaal onschuldig vooral omdat zij ook een vriend heeft.
Wat denken jullie?
Ik heb speciaal een account aangemaakt om jullie even wat te vragen ( er worden hier best goede adviezen gegeven namelijk

Ik ben 23 en mijn vriend is 24 en we zijn nu zo'n 3jaar samen.
Nu hebben wij ook allebei dezelfde vriendengroep.
Hierin zit ook een meisje, vroeger was zij wel mijn beste vriendin.. nja weetjewel gewoon het meisje uit de groep waar ik het het beste mee kon vinden.
En nog steeds kan ik gezellig met haar kletsen..
Maar het irriteerd me de laatste tijd steeds meer dat zij altijd heel klef doet bij mijn vriend.
Bijvb: als we aankomen met bijvoorbeeld 5 mensen tegelijk op een verjaardag waar zij al aanwezig is,.. dan vliegt ze gelijk om mijn vriend af om hem 3 zoenen te geven, en dan zegt ze ook 9 van de 10 keer.. Oee even lekker in je kont knijpen ( waarop ze dit ook doet :S )
Of als er nog 10 plekken over zijn, op zijn schoot gaan zitten.. :S
Hij trekt dan wel een hoofd vanne wat wil je??
Maar hij zegt er verder niks van ( of maakt er een grapje over).
Dit meisje heeft zelf ook al meer als een jaar een vriend.
Maar hem maakt het blijkbaar niet uit dat ze dit doet..
Ook tijdens het stappen van het weekend stond ze weer overdreven tegen hem aan te dansen enzo..
Dat zelf vrienden van ons ( die niet zo vaak meegaan ) zeiden vanne,.,. hallo je bent toch met ThingsToDo samen? Of niet?
Weet niet wat ik hier nou van moet denken, wil ook niet ineens het jaloerse vrouwtje uit gaan hangen.
En ik heb het tegen vriendlief gezegt, maar die vind het allemaal onschuldig vooral omdat zij ook een vriend heeft.
Wat denken jullie?
woensdag 27 januari 2010 om 20:45
Ik kan begrijpen dat je hier niet bepaald vrolijk van wordt.
Misschien bedoeld je vriendin het ook onschuldig.
Maar jou vriend moet een echte kerel zijn door te zeggen: kom op zeg ga eens even van m'n schoot af, en dat in de kont knijpen hoeft hij ook niet te tolereren.
Zeg tegen je vriend dat je dit niet prettig vindt en dat je het op prijs zou stellen dat hij hier rekening mee houdt.
Want het zou andersom voor hem ook niet prettig zijn.
En zou het nou weer gebeuren, dan loop je maar weg, dan weet hij in ieder geval dat het jou pijn doet. Want dat doet het!
Misschien bedoeld je vriendin het ook onschuldig.
Maar jou vriend moet een echte kerel zijn door te zeggen: kom op zeg ga eens even van m'n schoot af, en dat in de kont knijpen hoeft hij ook niet te tolereren.
Zeg tegen je vriend dat je dit niet prettig vindt en dat je het op prijs zou stellen dat hij hier rekening mee houdt.
Want het zou andersom voor hem ook niet prettig zijn.
En zou het nou weer gebeuren, dan loop je maar weg, dan weet hij in ieder geval dat het jou pijn doet. Want dat doet het!
woensdag 27 januari 2010 om 20:49
Nee, hij zou het inderdaad niet fijn vinden mocht het andersom gebeuren, hij is nogal jaloers..
Heb het 1x voor de grap gedaan bij de vriend van dat meisje..
Ik denk wat jij kan kan ik ook, zal je zien dat het irritant is.
Dus ik naar die gozer vanne.. Ooow kom jij is even knuffelen.
Dus die gozer had wel door waar ik mee bezig was.
Dus hij ook zo Ooee jaa ThingsToDo kom bij me..
Nou toen waren ze ineens beledigt..
Omdat het van hun * een grap is * ofzoiets.
Dus ze weten wel dat ik het niet leuk vind.. En toch blijven ze er mee doorgaan.
En met stappen ook ( toen ze zo tegen hem aan stond).
Ik keek hun echt heel sago aan.
Maar vriend snapt het volgens mij niet helemaal, of doet alsof hij dom is..
Maarja wil hier niet ineens mee aankomen na 3jaar..
Want ze doen al best wel lang zo kleffie met elkaar..
Maar de laatste tijd erger ik me er steeds meer aan
Ben ik dan een zeur?
Heb het 1x voor de grap gedaan bij de vriend van dat meisje..
Ik denk wat jij kan kan ik ook, zal je zien dat het irritant is.
Dus ik naar die gozer vanne.. Ooow kom jij is even knuffelen.
Dus die gozer had wel door waar ik mee bezig was.
Dus hij ook zo Ooee jaa ThingsToDo kom bij me..
Nou toen waren ze ineens beledigt..
Omdat het van hun * een grap is * ofzoiets.
Dus ze weten wel dat ik het niet leuk vind.. En toch blijven ze er mee doorgaan.
En met stappen ook ( toen ze zo tegen hem aan stond).
Ik keek hun echt heel sago aan.
Maar vriend snapt het volgens mij niet helemaal, of doet alsof hij dom is..
Maarja wil hier niet ineens mee aankomen na 3jaar..
Want ze doen al best wel lang zo kleffie met elkaar..
Maar de laatste tijd erger ik me er steeds meer aan
Ben ik dan een zeur?

woensdag 27 januari 2010 om 20:55
Ik ken ook een paar van die grieten. En dan vervolgens lacherig vertellen dat ze niet zo goed met vrouwen kunnen, ze lijken immers wel jaloers op ze. Bleeeeeeeeeerk.
Negeren die hap. Ze zijn namelijk ontzettend op zoek naar aandacht, ook negatieve. Het streelt hun ego enorm lijkt wel als jij je ongemakkelijk voelt door hun gedrag.
Negeren die hap. Ze zijn namelijk ontzettend op zoek naar aandacht, ook negatieve. Het streelt hun ego enorm lijkt wel als jij je ongemakkelijk voelt door hun gedrag.
woensdag 27 januari 2010 om 21:38
Je bent helemaal geen zeur! Stel je grenzen. Je bent toch wel meer waard dan dit te accepteren. En jullie relatie lijdt er nu ook onder omdat jij hiermee zit. Je zegt zelf al dat je vriend er jaloers van wordt als jij zoiets zou doen, dus hij zou ook moeten begrijpen dat jij dit niet prettig vindt. Dus vraag aan hem om hiermee rekening te houden, en dat jij dit erg op prijs stelt. Meer hoef je niet te zeggen. En zoals ik al zei, zou het in een volgende situatie weer gebeuren dan loop je weg naar huis. Want als je alles maar accepteert wat je niet fijn vindt dan kan het ook nog weleens uit de hand lopen. Het is geven en nemen...en jij mag er ook zijn! Succes!
woensdag 27 januari 2010 om 21:58
@ Vl43inder
Dat is wel een goede tip denk ik.. En wat Palientje ook zegt
De volgende x negeer ik ze gewoon en ga heel ergens anders staan.. of gewoon gelijk lekker naar huis
Weet hij teminste dat ik het meen..
En het is denk ik inderdaad sown mannenmeisje,.. Maar dan niet haar eigen man.. want als hij mij gaat ( niet zo heel vaak ) dan staat ze alsnog met mijn vent te flirten en te doen..
Maarja zoals ik al zei.. misschien maakt het haar vriend niks uit
Dat is wel een goede tip denk ik.. En wat Palientje ook zegt

De volgende x negeer ik ze gewoon en ga heel ergens anders staan.. of gewoon gelijk lekker naar huis

Weet hij teminste dat ik het meen..
En het is denk ik inderdaad sown mannenmeisje,.. Maar dan niet haar eigen man.. want als hij mij gaat ( niet zo heel vaak ) dan staat ze alsnog met mijn vent te flirten en te doen..
Maarja zoals ik al zei.. misschien maakt het haar vriend niks uit