Vriendin beste vriend funest voor vriendschap

21-03-2009 19:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te herkenbaar.
jammer jammer jammer en zo onnodig......... nou ja....... ik hoop dat hij zich op een dag gaat realiseren dat hij zelf mag beslissen wie zijn vrienden zijn....
Jammer maar zo werkt het.Ben ook wel eens een goede vriend kwijtgeraakt omdat hij van zijn vriendin niet meer met andere vrouwen mocht omgaan. En sja ooit had ik wel gevoelens voor hem gehad, toen ik nog een puber was, jaren voordat zij in the picture kwam. Hij koos voor haar, wat op zich niet onlogisch was. jammer vond ik het wel, maar idd zo gaan die dingen soms. je kunt weinig anders dan je erbij neerleggen. mss staat ie weer op je stoep als het uit is, mss ook niet.
bekend verhaal.

Jammer dat hij niet genoeg ruggegraat heeft om niet mee te gaan in het jaloerse gedrag van zijn vriendin.Als het ooit uit gaat tussen die twee zal hij ongetwijfeld weer bij je op de stoep staan.
Ook hier een bekend verhaal. Maar wel met een goede afloop.

Zij vond het ook niet goed dat hij met mij afsprak en het eerste jaar hield hij zich daar ook aan. Daarna ging hij stiekem met me afspreken (ik wist niet dat het stiekem was).

Ik heb overigens nooit verkeerd over haar gesproken. Mijn insteek was: als het zijn vriendin is, dan moet het een tof wijf zijn! Uiteindelijk kon zij daar ook al niet tegen (omdat ze mij wilde haten of zo?) en heeft hij het uitgemaakt. En nu zijn we weer de beste vrienden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven