Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-08-2019 22:18
Nee, zo bedoelde ze het niet. Haar woorden werden wel zo verdraaid.

Het wordt flink overtrokken, maar ze gaf daar ook wel aanleiding toe. Ik bespeurde die mening (dat je er zelf verantwoordelijkheid voor draagt) er nl. ook wel in.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Die man mag proberen wat ie wil. Je vriendin is misschien naïef, kon geen nee zeggen of wilde van het gezeur af zijn. Maar ze is niet vreemd gegaan, lijkt die intentie ook niet te hebben en vertelt jou meteen wat haar is overkomen. In plaats van daar blij om te zijn, luchtig grapje te maken etc. maak je ruzie, vertrouw je haar niet. Dat lijkt mij niet de basis voor een fijne relatie. Je zou haar daarmee wel eens kunnen wegjagen. Is dat wat je wil?
kadanz schreef:
14-08-2019 16:02
Jeetje, ik zou er niet aan beginnen, zo’n vriendin die nummers achterlaat bij de eerste de beste flirt. En daarna ook nog doet alsof ze de onschuld zelve is. Vooral dat laatste is een red flag. Sterkte TO.
Inderdaad. Ik ben het volkomen hiermee en met TO eens. Ik snap werkelijk niet al die vrouwen hier die TO's vriendin verdedigen. Van een vrouw van 30 met waarschijnlijk een behoorlijk IQ mag je toch wel wat meer wereldwijsheid (in geval van naïviteit) of oprechtheid (in geval van jokkebrokken jegens TO) verwachten.
Summerdance schreef:
14-08-2019 15:54
Ik ben zo verstandig dat ik mijn man, die 11 jaar jonger is dan ondertekende, en dus 11 jaar strakker en goddelijker is dan ik blind vertrouw als hij op Schiphol aan de praat raakt met een flirterige jonge vrouw met relatie problemen die het overduidelijk op mijn man voorzien heeft.

Dom?
Misschien
Lekker rustig in mijn hoofd?
100%

Als mijn man vreemd wil gaan heeft hij daar geen sneuneus op Schiphol voor nodig. Dam vindt hij zelf wel een lekkerder exemplaar

Maar tot op heden is hij toch gewoon heel gelukkig met mij

Dus verstandiger?
Ja ik denk dat mijn leven op dat gebied een stuk rustiger is dan iedereen die ervoor kiest zo wantrouwig te zijn
Dit is een beetje een cirkelredenatie, denk je niet: ik vind het niet erg als mijn man contact heeft met een vrouw want als hij vreemd wil gaan dan zoekt hij toch wel contact..met een vrouw :-D

Hoe dan ook, vind je het echt prima als je man zelfs nummers uitwisselt met een wildvreemde aantrekkelijke vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel...

Vrouwen doen dit soms ook express vertellen om de man op de kast te jagen en jaloers te maken ( hier genieten ze dan een beetje van dat jij je gek maakt) en inderdaad zo van kijk wat ik nu weer meemaak...

Wel vind ik dat als je de ander beoordeeld op zijn gedrag en je deze bekritiseerd je eerst stil moet staan bij je eigen gedrag...

Dus; app jij nooit met andere dames? Doe jij nooit iets geks/ fouts bijv. op social media of misschien wel erger met betrekking tot andere vrouwen ?

Als je hier 100% “Nee “ op kan zeggen.... Pas dan heb jij het recht van spreken en kan je dus bepaalde grenzen hebben die je bij de ander dan ook mag verwachten....

Maar Ex bijvoorbeeld was heel jaloers al bij de eerste maanden van daten...
ik mocht niet met jongens snappen hij controleerde altijd alles zelf met geweld ( kon bij hem nooit iets zien) terwijl hij keer op keer wel bij mij kon kijken alleen al door macht misbruik wat het nog erger maakte voor mij.

tot ik dus met een beetje geluk eens eindelijk zijn mobiel in handen had en heel eventjes snel de kans kreeg om te kijken en zijn Snapchat zag...😂 hij stuurde ook gewoon snaps met vrouwen ... 🙈 heb niet eens alles kunnen bekijken zoals hij altijd bij mij deed omdat ik al bang was toen hij terug kwam...
Maarja hè ik deed dat ook “ toen” :) was zijn excuus en ik moest me maar eerst een bewijzen ...

Als jij dus nòòit iets verkeerds doet en weet van jezelf dat je echt te vertrouwen bent—> ALLEEN dan kan je haar aanspreken op haar gedrag en zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze haar nummer gaf.

Mensen over het algemeen hebben nog al de neiging om vooral te kijken naar wat een ander hun aandoet / fout doet en hun eigen gedrag / fouten goed te praten of daar niet eens bij stil
te staan of zelfs bewust van te zijn


Dus voordat je een ander aanspreekt op zijn gedrag of controleert of wat dan ook wees er dan eerst 100% zeker van dat jij niks fout doet...
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-08-2019 00:12


Hoe dan ook, vind je het echt prima als je man zelfs nummers uitwisselt met een wildvreemde aantrekkelijke vrouwen?
ja dat vind ik prima.
Net zo prima als dat hij zijn nummer geeft aan onaantrekkelijke vrouwen, of aantrekkelijke of onaantrekkelijke heren.


Mijn man zal dat namelijk nooit doen om te gaan flirten, daten, of wat dan ook.
Doet de tegenpartij dat wel, dan is een nummer snel gewist.

Ik wissel ongetwijfeld ook wel eens mijn nummer uit met een aantrekkelijke of onaantrekkelijke kerel en of vrouw.
Gaat deze op standje flirten dan wip ik hem snel weer uit mijn contactenlijst.


We hebben de beslissing genomen elkaar te vertrouwen
Dus of er nou bloedmooie of bloedlelijke mensen een band aan willen gaan met ons, dat maakt voor ons beide niet zo veel uit.
Maar deze mensen mooi of lelijk weten al heel snel dat flirten en meer niet op onze agenda staat. Daarvoor zijn we namelijk veel te gek op elkaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
15-08-2019 11:58
ja dat vind ik prima.
Net zo prima als dat hij zijn nummer geeft aan onaantrekkelijke vrouwen, of aantrekkelijke of onaantrekkelijke heren.


Mijn man zal dat namelijk nooit doen om te gaan flirten, daten, of wat dan ook.
Doet de tegenpartij dat wel, dan is een nummer snel gewist.
Dit zeg je nu, je bent getrouwd, je kent je man door en door, jullie weten of denken te weten wat jullie aan elkaar hebben.
Had je dit aan het begin van de relatie ook zo zeker geweten?
Ik denk het niet.

Zou je dan niet denken: W.T.F. wat is dit voor een player, wat moet hij met die andere vrouw, ik dacht dat we een serieuze relatie hadden?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af of jullie echt allemaal zo vaak nummers uitwisselen met onbekende mensen op bijv het vliegveld? Het klinkt nu net in t bericht van Summerdance alsof zij en haar man continue allerlei leuke mensen ontmoeten met wie ze nummers uitwisselen...
Alle reacties Link kopieren
Ik geef nooit iemand van de andere sekse mijn nummer, ook niet als we leuk contact hebben (gehad)
ik ga ook geen 'koffie doen'
en daardoor kom ik ook (vrijwel) niet in gekke situaties gelukkig
al meende een collega laatst wel dat een knuffel op zijn plaats was aangezien het zijn laatste dag was
het was dat er iemand anders bij stond en ik het genant vond voor hem...

Maar 'dat hoeft voor mij niet zo' is een prima antwoord en als dat betekent dat de ander je minder aardig vind misschien dan komt het alleen maar beter uit eigenlijk. Ik hoop dat mijn partner net zo reageert in vergelijkbare situaties, hij is ook van die aardig-willen-gevonden-worden-clan. Je hoeft iemand ook niet uit je blikveld te trappen natuurlijk maar iemand die aandringt op iets is iemand die juist de halt toegezegd moet worden... en dat mag je best leren. Ik snap dat hele over willen halen ook niet, als iemand tegen mij zegt 'liever niet' denk ik helemaal niet laat ik nog drie argumenten aandragen.... stomme usedcarsalesmenattitude.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-08-2019 16:06
Dit zeg je nu, je bent getrouwd, je kent je man door en door, jullie weten of denken te weten wat jullie aan elkaar hebben.
Had je dit aan het begin van de relatie ook zo zeker geweten?
Ik denk het niet.

Zou je dan niet denken: W.T.F. wat is dit voor een player, wat moet hij met die andere vrouw, ik dacht dat we een serieuze relatie hadden?
Als jr even de moeite neemt mijn eerdere reacties terug te lezen zal je lezen dat ik dat aannhet begin van mijn relatie ook dacht ja.

Na jaren onzeker te zijn geweest in relaties en het steeds willen controleren en het besef dat ik daar vreselijk ongelukkig van werd, en na jaren bewust vrijgezel te zijn geweest 4 jaar geleden her besluit genomen dat deze man, nu mijn echtgenoot maar gewoon eens te vertrouwen.

En tot nu toe kan ik zeggen
Beste beslissing ooit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
15-08-2019 16:46
Ik vraag me ook af of jullie echt allemaal zo vaak nummers uitwisselen met onbekende mensen op bijv het vliegveld? Het klinkt nu net in t bericht van Summerdance alsof zij en haar man continue allerlei leuke mensen ontmoeten met wie ze nummers uitwisselen...
Hahaha oh nee hoor dat valt reuze mee
Maar we zijn beide redelijk sociale mensen.
Mijn moeder zegt altijd over mij, als Sum geen mensen vindt om mee te praten dan kletst ze wel tegen de lantarenpaal.
Dit heeft mijn man ook.

Dus we raken vrij makkelijk in gesprek met vreemden
Maar echt niet altijd volgt daar het uitwisselen van nummers uit hoor .
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
15-08-2019 18:03
Als jr even de moeite neemt mijn eerdere reacties terug te lezen zal je lezen dat ik dat aannhet begin van mijn relatie ook dacht ja.

Na jaren onzeker te zijn geweest in relaties en het steeds willen controleren en het besef dat ik daar vreselijk ongelukkig van werd, en na jaren bewust vrijgezel te zijn geweest 4 jaar geleden her besluit genomen dat deze man, nu mijn echtgenoot maar gewoon eens te vertrouwen.

En tot nu toe kan ik zeggen
Beste beslissing ooit
Elkaar vertrouwen is het tegenovergestelde van het uitwisselen van nummers met mensen die duidelijk met je zitten te flirten en seks met je willen. Het één sluit het ander bijna uit. Wat wil je immers met dat nummer? :)

Nee, in mijn wereld is dat niet iets wat je doet in een relatie.

Ik doe dat in ieder geval niet. Wat moet ik met het nummer van een meid uit Londen, ik ben getrouwd. Doe ik dat wel dan heeft mijn vrouw alle reden tot zorg de volgende keer dat ik een nacht in Londen zit.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-08-2019 18:42
Elkaar vertrouwen is het tegenovergestelde van het uitwisselen van nummers met mensen die duidelijk met je zitten te flirten en seks met je willen. Het één sluit het ander bijna uit. Wat wil je immers met dat nummer? :)


Nee, in mijn wereld is dat niet iets wat je doet in een relatie.

Ik doe dat in ieder geval niet. Wat moet ik met het nummer van een meid uit Londen, ik ben getrouwd. Doe ik dat wel dan heeft mijn vrouw alle reden tot zorg de volgende keer dat ik een nacht in Londen zit.
Gelukkig zitten jij en ik dan anders in elkaar.
Jij kan niet leven zoals wij leven.

En ik krijg het Spaans benaüwd van uitspraken van jou als, doe ik dat wel dan heeft mijn vrouw alle reden tot zorg de volgende keer dat ik een nacht in London zit.

Dus gelukkig zijn wij niet getrouwd, dan hadden er pas echt 2 mensen echt doodongelukkig in een huwelijk gezeten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-08-2019 18:42
Elkaar vertrouwen is het tegenovergestelde van het uitwisselen van nummers met mensen die duidelijk met je zitten te flirten en seks met je willen. Het één sluit het ander bijna uit. Wat wil je immers met dat nummer? :)

Nee, in mijn wereld is dat niet iets wat je doet in een relatie.

Ik doe dat in ieder geval niet. Wat moet ik met het nummer van een meid uit Londen, ik ben getrouwd. Doe ik dat wel dan heeft mijn vrouw alle reden tot zorg de volgende keer dat ik een nacht in Londen zit.
Ik ja gerust mijn nummer aan een man geven hoor... ook als hij gaat proberen te flirten en me versieren. Hij mag dat best proberen maar het gaat hem zeker niet lukken. Ik ben super happy met mijn vriend en geen andere man gaat het lukken om daar verandering in te brengen.
En mijn vriend vertrouwd mij. Al wil ik mijn telefoonnummer aan elke willekeurige man geven die ik tegen kom. Hij weet dat die kerels toch geen enkele kans maken.

En dit is niet heel gek of absurd hoor. D8t heet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
15-08-2019 20:00
Ik ja gerust mijn nummer aan een man geven hoor... ook als hij gaat proberen te flirten en me versieren. Hij mag dat best proberen maar het gaat hem zeker niet lukken. Ik ben super happy met mijn vriend en geen andere man gaat het lukken om daar verandering in te brengen.
En mijn vriend vertrouwd mij. Al wil ik mijn telefoonnummer aan elke willekeurige man geven die ik tegen kom. Hij weet dat die kerels toch geen enkele kans maken.

En dit is niet heel gek of absurd hoor. D8t heet vertrouwen.
Maat waarom geef je je nummer dan? Voor de aandacht?
Appelientjex (oh, wat moeilijk!) en Anárion, bedankt om het voor me op te nemen en gelukkig lezen jullie wél wat ik schrijf.

Ik heb inderdaad nergens gezegd dat als een vrouw verkracht wordt, het haar eigen schuld is!

:loveys:
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
15-08-2019 20:18
Maat waarom geef je je nummer dan? Voor de aandacht?
Omdat hij een boek aan het lezen is en ik wil weten wat hij er van vond na een gesprek van een half uur over datzelfde boek.

Omdat hij net uit een land komt waar ik naartoe reis en het me handig lijkt om daar wat hot spots te regelen.

Omdat we zo geanimeerd in een gesprek zaten over het wel of niet invoeren van de doodstraf dat je afspreekt daar later nog eens verder op door te gaan

3 voorbeelden waarbij ik nummers heb gewisseld met een man terwijl ik een relatie had.

Dus voor aandacht?
In een bepaald opzicht wel
Maar niet de aandacht van geiligheid, seks, of fysieke aandacht
Gewoon, om dat er ergens een wederzijdse interesse over is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
15-08-2019 20:36
Omdat hij een boek aan het lezen is en ik wil weten wat hij er van vond na een gesprek van een half uur over datzelfde boek.

Omdat hij net uit een land komt waar ik naartoe reis en het me handig lijkt om daar wat hot spots te regelen.

Omdat we zo geanimeerd in een gesprek zaten over het wel of niet invoeren van de doodstraf dat je afspreekt daar later nog eens verder op door te gaan

3 voorbeelden waarbij ik nummers heb gewisseld met een man terwijl ik een relatie had.

Dus voor aandacht?
In een bepaald opzicht wel
Maar niet de aandacht van geiligheid, seks, of fysieke aandacht
Gewoon, om dat er ergens een wederzijdse interesse over is
Ik had het eigenlijk tegen abracadabra die zei gerust haar nummer te geven aan iemand die haar versiert, omdat ze toch niet vreemd zal gaan met diegene. Ik vroeg me dan af wat dan het doel was om je nummer te geven.
Die voorbeelden zijn fictief Summerdance. Tenminste in het verhaal van TO. In jouw leven zullen ze voorgevallen zijn, als jij dat vertelt.

Maar in het topic waar we nu mee bezig zijn, vertelde 'de man' een heel zielig verhaal over zijn slechte relatie. Was dat dan ook nodig om daar nog over verder te bomen op het ogenblik dat beide partijen in hun eigen land waren teruggekeerd?

Ik denk het niet.

Trouwens, het bewijs is geleverd, maar jullie moeten het laatste woord hebben, 's anderendaags belde ie al om elkaar opnieuw te zien! Waarschijnlijk voor een spelletje Monopoly.
Summerdance schreef:
15-08-2019 19:18
Gelukkig zitten jij en ik dan anders in elkaar.
Jij kan niet leven zoals wij leven.

En ik krijg het Spaans benaüwd van uitspraken van jou als, doe ik dat wel dan heeft mijn vrouw alle reden tot zorg de volgende keer dat ik een nacht in London zit.

Dus gelukkig zijn wij niet getrouwd, dan hadden er pas echt 2 mensen echt doodongelukkig in een huwelijk gezeten
En zo geldt dat dus ook voor TO.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-08-2019 21:38
En zo geldt dat dus ook voor TO.
Dat zal inderdaad zo zijn.
Waar ik alleen een beetje allergisch voor ben is dat partners gaan proberen de ander te veranderen

Waarschijnlijk staat de vriendin van TO net zo in het leven als ik, en nog wat anderen, en waarschijnlijk staat TO net zo in het leven als jij en wat anderen.

Dit is een match die op de lange termijn niet gaat werken.
Want of de een moet veranderen, of de ander.
Maar eigenlijk vinden ze dat ze beide gelijk hebben. Net als wij ;-)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
15-08-2019 20:47
Trouwens, het bewijs is geleverd, maar jullie moeten het laatste woord hebben
:facepalm:
Er wordt hier gewoon nog even doorgediscussieerd over hoe mensen denken, het gaat allang niet meer over TO. Gewoon het uitwisselen van meningen en ervaringen. Dat is inherent aan een forum, en heeft totaal niets te maken met het laatste woord willen hebben. Als je dat niet snapt moet je zeker niet de gespreksleider willen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
16-08-2019 07:46
Als je dat niet snapt moet je zeker niet de gespreksleider willen spelen.
Oh die indruk kreeg ik helemaal niet van deze forumster hoor
Dat ze de gespreksleidster was :rofl:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat is ze ook niet, maar ze reageert vaak wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven