vriendin gaat met mijn ex

24-12-2008 22:16 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Mijn vriendin die ik alles vertelde en die me zo gesteund heeft en hem ook zo`n eikel vond heeft nu een relatie met hem.

Niet dat ze het me verteld heeft maar ze reageerde niet meer op mijn belletjes, smsjes etc.

Ineens kwam het in me op, ze heeft wat met ex, zo raar.

Alsof ik het voelde, dacht nee eef, niet zo paranoia, vraag het maar gewoon.

Dus ik op msn, even over koetjes en kalfjes gepraat.

Ze reageerde weer zo vlak en ineens vroeg ik het, zie jij ex nog wel eens? Ja zegt ze, waarom?

Ik vroeg me af waarom eigenlijk? Je vond hem toch zo`n eikel?

En toen was het stil aan de overkant.

Niets meer gehoord...

Ex kwam ik tegen in de kroeg en vroeg het hem, nee hoor zegt hij, we hebben niets. Toen zei hij ik vind het ook vreemd dat ze niets zegt, ze wilt je geen pijn doen denk ik.

Tja, raar. Haar broer zegt zelfs dat ze iets hebben.

Maar goed dat vind ik niet eens zo erg maar dat ze me gewoon laat vallen. Ik ken haar al 30 jaar en dat doet pijn.

Als ze het gezegd had was ik even van slag geweest maar het wel een plekje kunnen geven.

Pfff wat moet ik nou? Het maar gewoon laten gaan?

Of toch bellen ofzo?

Bah ik heb haar zoveel verteld, ze weet echt alles. Ook zij had een fout vriendje en ik luisterde weer naar haar verhalen.

we zaten in hetzelfde schuitje zeg maar. Ik had werkelijk geen behoefte om maar met dat foute ventje van haar te praten! Ik wilde hem liever op zijn bek rammen als ik hem zag. En dan doet zij zoiets.

Voel me klote en alleen, sorry voor mijn gezeur..

Fijne kerstdagen allemaal,

X Eef
verder even een reactie:

ik vind het een enorme klotestreek van beiden. ik denk dat ik de vriendschap had verbroken als ik in jouw schoenen stond...tis een soort ongeschreven regel dat je met je poten van exen afblijft.

Leeuw, nou bij jou is het helemaal wat zeg!

Wat gaat dat toch vreemd he, je zou bijna bij je volgende vriendje je vriendinnen op afstand houden.

En kreng niet dat hij overspelig is maar het voelt of zij dat is. We hadden zo verbond samen omdat we allebei zo`n fout vriendje hadden en daar uren over konden praten.

Hanzie, ja dat denk ik ook dat ze net zo ongelukkig wordt als ik met hem was. Hij is ook al niet eerlijk dat hij wat met haar heeft.

Weet je dat vind ik nog het ergste, ik weet dat het niet lang duurt met die twee en dan is ze mij kwijt om zo`n ei...

Ook ik heb het al een keertje eerder gehad met een ander vriendje, was het zo dat ik na een avondje stappen en mijn vriendin (andere) bleef ook na borrelen en ik ging douchen. Kwam ik beneden hing er zo`n ijzige stilte. Raar maar ach het zal wel dacht ik. Volgende dag belde ze me overstuur op dat ze stiekum gezoend hadden toen ik aan het douchen was. O wat was ik kwaad op die gast en maakte het gelijk uit. Hij ontkende het ook nog jaja. Haar heb ik gelijk vergeven en we zijn nog steeds maatjes. Kijk dat bedoel ik nou als je eerlijk bent dan kan ik het begrijpen.

Dan is dat vage gebied weg en is het duidelijk.
Ja Lalein, dat is dat vage, eerst ontkend hij het en dan weer bevestigd hij het! Denk dat ze in de ontdekkingsfase zitten of zo.

Wat mij ook wel weer steekt is dat hij het niet kon handelen dat ik een kind heb en ouder bent dan hij ennu zit hij met het zelfde. Zij heeft ook een kindje. Haar ex vond dat ook zo`n punt en we snapte dat niet. Misschien is hij wel zo gek op haar dat hij dat nu geen punt meer vindt.

Ik vind trouwens wel dat ze beter past bij hem dan ik. Haha ik gun het ze ook wel alleen dat stiekum gedoe dat haat ik. Ik laat het maar gaan en hoop een humk tegen het lijf te lopen en dan daar maar eens op de proppen te komen binnenkort.

Ze stralend aan te kijken en veel geluk wensen samen.
idd meid, laat ze maar lekker in de stront zakken samen. telefoonnummers uit je foon halen, of onder NIET OPNEMEN opslaan en lekker laten.

Jij bent meer waard dan zon waardeloze ex en vriendin.
Poeh he, heftig meid!

Ik bewonder je tolerantie, dat als zij er eerlijk over geweest was je ermee had om kunnen gaan. Ik zou daar minder goed in zijn denk ik..

Maar losstaand van het feit dat ze met je ex gaat (wat ik al grensoverschrijdend in een vriendschap vind), liegt ze er ook nog eens over!! Daar wil je toch geen vriendinnen meer mee zijn!?!

Ja jammer van de vriendschap, heel zonde en jullie zouden het echt wel leuk gehad hebben (30 jaar is niet niets!) maar dat was toen en nu is nu. Liegen KAN niet in een vriendschap.

Laat het los en inderdaad over een tijdje kom jij in de kroeg aanlopen met die fantastische nieuwe liefde van je en denk je 'oh gut, kijk eens wie we daar hebben?' en dan zeg je ze zonder enig negatief gevoel gedag, trots op jouw vent die geen foute man is! En staat zij daar, met schaamte en met een foute vent.

Amen. :-)
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Jullie geven me een goed gevoel!

Heb nummers net gewist, alles van msn gehaald en hyves, zo dat lucht op!

Nu nog een leuke vent tegen het lijf lopen haha
quote:Eef456 schreef op 25 december 2008 @ 11:54:

Jullie geven me een goed gevoel!

Heb nummers net gewist, alles van msn gehaald en hyves, zo dat lucht op!

Nu nog een leuke vent tegen het lijf lopen haha Hee Eeef
ik denk dat je vriendi op zn minst eerst tegen je had kunnen zeggen dat ze smoorverliefd op je ex is

zelf heb ik het vroeger ook meegemaakt in een andere vorm

mn broer had 1 jaar verkering en dat raakte uit

een jaar later had ik verkering met haar

vreemde situatie maar mn broer heeft er nooit een punt van gemaakt

ach en dat was in mn prille jeugd en is weer anders

Prettige kerstdagen voor iedereen
Chopper! Ook weer wakker? Zo die fles wijn had er in gehakt, beetje brak nu.

Ben jij mijn ridder? Dat zou nog eens leuk zijn!
Jullie natuurlijk ook fijne kerstdagen allemaal!
I`m a cowboy on a steel horse I ride

haha je kan de man achter de avatar niet :):):)

ik vind je wel leuk schrijven

ik had gister 3 borreltjes op , ik heb heerlijk geslapen

ik ga even eten
Als eerste, iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Nou gisteren naar de kroeg geweest waar mijn "vriendin" ook was met ex. Ok prima en ik was gezellig aan het borrelen met vrienden. Na een half uurtje liep ze als een speer achter me langs en daar kwam ex. Hij ging voor me staan zei niets keek me schaapachtig aan en vertrok. Moet zeggen dat ik het een hele vreemde situatie vond. Snap er werkelijk geen bal meer van. Was trouwens wel bij dat ze vertrokken waren want er heerste toch een spanning. Toch doet het stiekum pijn dat ze samen waren. Komt door dat ontkennen denk ik. Nu richt ik me weer op de toekomst en sluit het af. Lieve groetjes allemaal!
Met zulke vriendinnen heb je idd geen vijanden meer nodig, goed dat je het contact met haar afsluit en begint aan een opgeruimd 2009!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven