Vriendin negeert me
woensdag 7 maart 2018 om 20:59
Hi, ik heb een vraagje. Vorig jaar was ik heel goed met iemand bevriend. We deden eigenlijk alles samen en spraken vaak af. Maar na de zomervakantie begon ze me een beetje te negeren. Eerst zeiden we nog gewoon "hoi" tegen elkaar, maar op een gegeven moment antwoordde ze zelfs daar niet meer op. Elke keer als ik langs liep keek ze snel weg of begon ze druk met een ander te praten. Ik heb in het nieuwe jaar ook nieuwe vrienden gemaakt, maar toch mis ik haar. We hebben nu al echt lang niet meer gepraat en ik denk ook niet dat ik dat nog durf... maar ik voel me er gewoon rot bij dat je bestie je na het einde van het schooljaar gewoon negeert. wat moet ik doen? Was het gewoon een tijdelijke vriendschap en moet ik dat maar accepteren of moet ik haar toch laten weten dat ik het niet leuk vindt dat ze me zomaar heeft laten vallen?
Alvast bedankttt
Alvast bedankttt
woensdag 7 maart 2018 om 21:03
Ik zou het inderdaad navragen. Op haar afstappen en vragen of ze tijd heeft voor een kop thee, en dan vragen 'goh, vorig jaar zagen we elkaar zoveel en nu is dat helemaal weg, is er iets aan de hand?'.
Wat ze ook zou zeggen ik zou geen zon meer hebben in dit gedrag trouwens, ik zou meer benieuwd zijn.
Wat ze ook zou zeggen ik zou geen zon meer hebben in dit gedrag trouwens, ik zou meer benieuwd zijn.
woensdag 7 maart 2018 om 21:10
Ja, ik kan het haar best eens vragen... het is wel duidelijk dat ze "van me af wil", maar ik heb liever dat ze dat gewoon tegen me gezegd zo hebben. Aan het einde van het jaar, toen we wisten dat we een nieuwe klas zouden gaan krijgen, vroeg zij heel vaak van: 'we gaan toch nog wel vaak afspreken he? En we blijven wel elkaar opzoeken in de pauzes.' Dus daardoor ben ik alleen maar meer in de war geraakt door haar.
woensdag 7 maart 2018 om 21:30
In de zomervakantie wel, alleen in het begin. Daarna gingen we allebei op vakantie. We hebben nog we leven geappt van "he hoe gaat ie" en zo, maar later echt niks meer. Ik vindt het ergens best wel laat om nu nog iets tegen haar te gaan zeggen, aangezien ik dat echt al eerder had moeten doen... maar het is wel de beste oplossing
woensdag 7 maart 2018 om 21:48
Meestal als mensen je gaan negeren en niet meer groeten willen ze niks van je hoor. Dan zijn ze wel klaar met je.Anoniem1345 schreef: ↑07-03-2018 21:15Maar ik wil het wel zeker weten want straks bedoelt ze het helemaal niet zo en ergert ze haar heldmaal niet aan me (wat ik dus wel een beetje denk)
En waar zou ze zich aan moeten ergeren?
donderdag 8 maart 2018 om 12:37
Je ik dacht misschien denkt ze dat ik haar negeer (wat ik nu ook wel een beetje doe aangezien het best awkwars is om hoi of hoe gaat het te zeggen als iemand je vol negeert). Waar ze zich aan zou ergeren? Het is wel een beetje een type die het belangrijk vindt om erbij te horen, en wil dat iedereen haar geweldig vindt en niet zo snel iets geks zou doen. Ik in tegenstelling niet, ik ben altijd mezelf en doe waar ik lekker zin in heb.