Vriendin slaapt in hetzelfde bed met een vriend

26-01-2020 12:10 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting: Mijn vriendin (24V) en ik (25V) zijn inmiddels een jaar samen. We hebben het altijd ontzettend leuk samen maar onze relatie heeft zeker ook al wat ups en downs gehad. Mijn vriendin heeft aardig wat vrienden waaronder ook 3 mannen waar ze best wel close mee is (zij kennen elkaar 5 jaar inmiddels). Ze wil nu bij een van hen blijven slapen in een eenpersoonsbed.
Ik vertrouw mijn vriendin en verwacht niet dat er iets zal gebeuren, toch zou ik uit respect voor mijn relatie niet met een ander in bed gaan liggen.
Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden?

Edit: Bedankt allemaal ik weet voldoende
anoniem_391544 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 16:30
56.52% gewijzigd
Het-groepje schreef:
26-01-2020 16:18
Ik vind het eenpersoons bed het meest bijzondere detail. Mijn man heeft in het verleden wel vaker met vriendinnen in zijn bed gelegen en dat was wat mij betreft prima.
Maar dat was ook nooit zo gepland, calamiteit of iets dat uitliep ofzo.
Ik vind het geplande ook raar.
Nee, nu je het zegt, zoiets plan je niet bewust. Dan regel je een matje ofzo. Vaak ontstaan dit soort situaties na gemiste treinen of te dronken geworden zijn bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Zij mag dan misschien niets van plan zijn maar die man heeft haar ooit leuk gevonden zegt TO. Dan snap ik niet dat je dan met zo'n man in 1 bed gaat liggen. Ik zou dan denken dat ze een aandachtstekort heeft en het wel een geil idee vindt om iemand op te naaien en dan af te wijzen.

Ik ga niet in 1 bed liggen met iemand waarvan ik weet dat hij me wel ziet/zag zitten, da's gewoon vals. Helemaal als ik ruimschoots de tijd heb om een luchtbed te regelen.
Creativity is intelligence having fun
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-01-2020 17:12
Reden: ongepast, provoceren
98.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
26-01-2020 16:14
Op die leeftijd maakte het mij geen bal uit als je eens een nachtje minder goed slaapt. Ik heb bij wijze van spreken vaak genoeg in een gordijn gerold in een badkuip geslapen na een feestje. De volgende dag thuis slaap je wel weer bij.

Het is me ook niet duidelijk of het nou specifiek om deze mannelijke vriend gaat waar deze al dan niet lesbische vriendin bij gaat liggen, of om het delen van een bed in het algemeen, of om het feit dat het een eenpersoonsbed is, of gewoon om de vriendschapsband die vriendin met deze vriend heeft.

En misschien is platonisch niet altijd van beide kanten platonisch, maar als ik niet wil dat er iets gebeurt, dan gebeurt er niets.
Als je weet dat het voor de andere partij niet platonisch is vind ik het wel zeer bedenkelijk als je bij die persoon in een bed gaat liggen. Tenzij je geniet van het teasen en de aandacht
Suzy65 schreef:
26-01-2020 16:00
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van jullie vinden dat een 1-persoonsbed delen met iemand meer kans geeft op dat dat vreemdgaan in de hand werkt (dan 2-persoons of losse bedden of dat TO's partner op de bank/ luchtbed/ thuis slaapt)?

Voor mij persoonlijk zijn dat 2 losstaande dingen namelijk: als ik seksueel niet op iemand val kan die zo dicht en intiem als maar mogelijk is tegen mij aan gaan staan/zitten/liggen/slapen, maar zal dat van mijn kant iig helemaal niks aan fysieke gevoelens opwekken.. integendeel, eerder irritatie opleveren, geen oog dichtdoen en wegduwen uit mijn "intieme zone"..
helemaal mee eensch
smulrol schreef:
26-01-2020 16:49
Als je weet dat het voor de andere partij niet platonisch is vind ik het wel zeer bedenkelijk als je bij die persoon in een bed gaat liggen. Tenzij je geniet van het teasen en de aandacht
Ik bedoelde, ik kan niet in andermans hoofd kijken. In mijn beleving zijn mijn vriendschappen met mannen platonisch, maar als ik daar dan naïef in zou zijn, dan kan ik alleen van mezelf uitgaan.

Maar ik denk zelf echt ik dat ik met sommige vrienden een puur platonische relatie heb. Anders zouden er met deze mannen in het verleden genoeg kansen geweest zijn om er iets anders van te maken.

Ik tease ook niet. Ik doe gewoon leuke dingen met mijn vrienden die ik vaak al 20 jaar ken.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft blijkbaar een ander soort respect voor deze relatie dan jij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-01-2020 12:25
Ja ga die kerstkilo's nou eens wegwerken, het is al bijna februari
:HA:
Welke volwassene heeft nou nog een eenpersoonsbed?!?
Gatekeeper* schreef:
26-01-2020 19:44
Welke volwassene heeft nou nog een eenpersoonsbed?!?
Binnen deze woningmarkt hoor je de gekste dingen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
26-01-2020 19:44
Welke volwassene heeft nou nog een eenpersoonsbed?!?
Ik. Er past niet eens een tweepersoonsbed in mijn slaapkamer.

Overigens, heb ik mijn bed gedeeld met een vriend voor ongeveer een jaartje. Niet altijd platonisch, maar vriendschap was de basis.

Uiteindelijk werd het gebrek aan uitrekruimte/draaien een bezwaar en is hij elders gaan slapen.

Ik zou aangeven dat je het niet leuk vindt en waarom, en kijken hoe haar reactie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven