Vriendin vertrouwen

31-03-2020 16:46 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, heb wat topics gelezen dus dacht ik post ook. Om misschien antwoord te krijgen op mijn situatie.

Ik heb een vriendin waar ik 3 jaar samen woon, we hebben 3 kinderen in huis lopen.
Sinds vorig jaar gaat het stuk minder met de relatie.
Waar de aandacht en liefde vertonen kusjes/zoenen/seks bijna niets meer is.
Mijn vriendin heeft een beste vriendin laat we haar noemen E. Ze doen bijna alles samen ze zatten eerst samen op school, ze komt ook vaak langs om te chillen, maar daar gaat het niet om het gaat over broer van vriendin E.
Elke feestje die wij komen is hij natuurlijk bij, als hij erbij is gedraagt mijn vriendin heel anders tegenover hem en ook andere de look naar hem toe, ze heeft met hem X gezoend voor maar dat voor de weddenschap 4jaar geleden, dat was niets heeft ze gezecht.
Ze is meer afstandelijk aan het worden niet dat zij mij negeert ofzo maar ze heeft bijna nooit zin in seks we hebben misschien 1x per week seks ik zie ik aan haar niet genieten ze ligt maar voor de rest niets, eerder was het spannend en liefdevol.
Soms zie ik haar te huilen bij in bad ik vraag wat er aan de hand is maar ze zegt tegen mij dat zij moe is dat ze tijd voor zich zelf wil, maar dat geloof ik niet. Er is iets maar ze wil me niet vertellen.

Maar per ongeluk heb ik iets ontdekt toen ze weg was naar haar vriendin E, is een schrift waar stond verhaal waar ze mee zat net als een dag boek. Er stond erin dat wanneer ze de broer zag schreef ze WAw wat een knapperd. Ook dat hij in haar hoofd blijft hangen omdat zij vind hem zo interessant, staat ook laatste verjaardag dat wanneer ik niet bij ben geweest ze gaven spontaan elkaar een kus op lippen ze was helemaal van slag was, Stiekem wil ze hem maar ook weer niet. Als ze hem weer ziet wordt ze spontaan anders van dat hij iets bij haar triggerd vindt ze dat ook leuk.
Ze schrijft ook: maar omg ... ik weet niet niet wat ik met hem moet. Ik zei al dat interessant is maar ook echt met 1000 uitroeptekens, zeker wel flirt materiaal waar randje op wil zoeken heel erg graag. Hij weet het niet ook zeker niet mag weten en weet ook niet wat hij van me vind. ... blijft een groot geheim. Ze vind flirten leuk vooral met ...
Ook zegt ze dat ik niet voldoende ben om haar behoeftes te voldoe.
Ik heb met haar eerder in gesprek gegaan om te praten wat er aan de hand was maar kwam niets bezonders uit, ook dat ik beetje zorgen maakte over ... en haar dat ik dat niet prettig vond hoe zij met hem omging te flirterig maar ze zei dat het niets was gewoon vrienden, toch heb ik vraagtekens, vooral wat ik ontdekt heb wat zij mij niet durf te vertellen en loog over bepaalde dingen. Ze zei ook tegen mij dat hij absoluut niet haar type is, en dat zij wat wij hebben niet wil weggooien.

Ik weet niet meer wat ik moet denken.
Er zitten meerdere vraagtekens in me hoofd.
Of overdrijf Ik?

Als jullie advies voor mij hebben graag.
ja hoor, er bestaat een concept dat we "praten, praten, praten" noemen. En geen zin in praten, daar doen we niet aan.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik zou zeker in gesprek gaan hierover en aangeven wat je hebt gelezen. Dat je van haar wil weten wat ze dan mist etc. in de relatie. Iemand die daar niet met mij over in gesprek wil.. Zou ik hard gaan nadenken of ik met haar samen zou willen zijn!

Sterkte ermee.
Het zou mijn vriendin niet meer zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
wat is de vraag?
Maar per ongeluk heb ik iets ontdekt toen ze weg was naar haar vriendin E, is een schrift waar stond verhaal waar ze mee zat net als een dag boek

Het lag per ongeluk op tafel en toen heb je dat per ongeluk gelezen en per ongeluk heb je die bladzijden er niet uitgescheurd en bij haar in bad gegooid ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hoe kun je zo jong zijn, en een hok vol kinderen hebben?
je vriendin schrijft als een 15jarige, en jij als eentje van 15 en een halluf

Mompelt iets als: tijd dat de scholen opengaan, het grut verveelt zich
Er lopen 3 kinderen in huis?

Van jullie? Of bedoel je daarmee jezelf, zij en haar vriendin E?
Auw. O_o
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Luci_Morgenster schreef:
31-03-2020 17:21

Ik denk dat laatste.

Deze TO is wel de maandwinnaar als het gaat om taalfouten.
Luci_Morgenster schreef:
31-03-2020 17:21

Juist.
Ik heb het hele verhaal proberen te lezen, maar begrijp er weinig van. Maar goed ik denk dat ze dus verliefd is op iemand anders?
Vraag haar wat ze daarmee wil en laat haar kiezen tussen jou en die ander.
Zeg haar ook dat je jullie relatie minder leuk vind tegenwoordig (de sex enzo)
Dan mag ze zelf beslissen wat ze wil maar niet zo door blijven gaan als nu want daar word je niet gelukkig van.
Het lijkt alsof ze erg zoekende is naar wat ze wil.

Misschien moet je haar een beetje loslaten. Je hebt toch geen invloed op wat ze denkt en voelt.

Het enige is dat je bij jezelf te rade kan gaan: is dit wat ik wil?
ik zou de tekst eerste even door google translate halen, aanvinken: van koeterwaals naar nederlands
blijfgewoonbianca schreef:
31-03-2020 17:16
Het lag per ongeluk op tafel en toen heb je dat per ongeluk gelezen en per ongeluk heb je die bladzijden er niet uitgescheurd en bij haar in bad gegooid ?
waw!
wat doen die kinderen daar eigenlijk? er is ophokplicht, iedereen moet thuisblijven
Het is me niet wat.
S-Meds schreef:
31-03-2020 18:51
ik zou de tekst eerste even door google translate halen, aanvinken: van koeterwaals naar nederlands

:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Meds :rofl: :rofl:

WAT ben je weer heerlijk subtiel op jouw manier :P

To, je vriendin of vriend of gender neutraal is verliefd op broer van die ene vriendin.

En als ze met jouw naar bed gaat ( sexen) dan denkt ze aan hem dat zorgt voor een conflict want ze zit tegen jouw hoofd aan te kijken.

Zou die vriendin laten lopen .
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Sjezus.. Jullie klinken veeeel te onvolwassen voor 3 kinderen!

Praten! Daar heb je in ieder geval tot 28 april nog alle tijd voor. Succes, het klinkt niet makkelijk.
Nou

Mijn advies
Praten met haar, zeg dat je iets heb gelezen,
Wilt ze niet praten dan is de keuze snel gemaakt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties.

Mijn vraag is hoe moet ik dit aan pakken wat te doen of wat zou jij doen in deze situatie.

Inderdaad ik kan niet zo langer blijven twijfelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven