Vriendin wil dat ik WhatsApp instellingen verander

03-07-2016 19:06 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin wil dat ik mijn WhatsApp instellingen verander zodat ze kan zien wanneer ik voor het laatst online was. Ik had dit eerst altijd aan staan maar heb dit veranderd omdat ze vaak kwaad werd als ik online ben geweest op WhatsApp maar haar geen berichtje heb gestuurd. Ik denk dat ze me niet vertrouwd ofzo, ik doe verder niks met andere meisjes en ben daar ook niet in geïnteresseerd. Ik ben wel gesteld op mijn vrijheid en wil ook af en toe eens 1 of 2 dagen gewoon een beetje met vrienden hangen en niet me gestresst hoeven voelen als ik vergeet haar een berichtje te sturen. Nu heeft ze me voor het blok gezet, of ik verander mn WhatsApp instellingen terug of ze maakt het uit. Ik vind dit nogal een onbelangrijk iets om het meteen voor uit te maken en ze heeft al vaker met uitmaken gedreigt voor andere dingen. Die manier van dreigen bevalt me ook helemaal niet, ik hou er niet van gemanipuleerd te worden. Ik hou erg van haar maar ik denk dat ze het deze keer wel eens kan menen. Tips?
Aan de ene kant snap ik heel goed, dat je weigert hieraan mee te werken, zoiets eisen is niet oke...zij heeft een probleem met onzekerheid of controledrang, of weet ik wat, en je voedt dat alleen maar als je aan dat soort onredelijke, en onrealistische eisen gaat meewerken, want wat is dan het volgende dat hij moet doen? om haar weer gerust te stellen?

maar to geeft aan dat hij veel om haar geeft en niet wil stoppen met haar, tja dan moet je dus een andere oplossing zoeken, of toch proberen haar te overtuigen dat ze op een andere manier haar geruststelling moet vinden, dat kan to niet voor haar oplossen, hij kan hooguit rekening met haar houden, maar het houdt een keertje op natuurlijk.
Ze gaat te ver, maar de hele dag wel app-en met vrienden en niet met haar
Ik zou voet bij stuk houden. Het moet toch niet gekker worden. Aks ze het hierom uitmaakt, ben je beter af zonder haar.
quote:tsjatsjietsjie schreef op 03 juli 2016 @ 19:09:

Doe haar foto als schermafbeelding op je watsap. Dan is haar territorium goed herkenbaar.Oh ik vind dat dus lief, beide elkaars profielfoto
quote:lanah schreef op 03 juli 2016 @ 19:11:

Ze is gewoon onzeker. En ik vind t flauw dat jij dat nog voedt door je laatst gezien weg te halen. Probeer haar daarin tegemoet te komen denk ik dan.. Maar leg uit dat je heus wel aan haar denkt óók als je geen appje stuurt.

Tenzij je een onzeker meisje van 17 jaar of jonger bent, snap ik niks van deze reactie.

Een meisje met overdreven controledrift moet je juist niet voeden door daaraan tegemoet te komen, dan loop je de rest van je relatie aan de leiband van de controlerende partner. TO doet het juist heel goed.
Zelf uitmaken. Wat moet je met zo('n jaloers) iemand? Ga lekker voor een meisje zonder jaloezie en moeilijk gedoe.
Die eis is belachelijk en ik zou er ook niet in mee gaan. Manipuleren is zoiets vervelends.

En hoewel ik zelf nooit zulke eisen zou stellen moet ik wel zeggen dat ik het persoonlijk ook wel lastig zou vinden als mijn vriend dagen lang niet reageert op mij.

Maar ja of ik dan wel of niet zie dat hij online geweest is maakt me dan weer niet uit. Ik ga ervan uit dat hij wel meermaals per dag op zijn telefoon kijkt en of daar een paar uur tussen zit dat kan gebeuren.

Ik denk niet dat jullie bij elkaar passen op dit gebied. Zij is claimend en jij bent erg gehecht aan je vrijheid.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dubbel
quote:Goede-Fee schreef op 03 juli 2016 @ 19:07:

Er is ook een app waarmee je kan zien waar je partner precies is. Lijkt me wel iets voor jullie.Echt he! Jezus echt of ik zou whatsapp verwijderen en vanaf nu gaan smsen, of je vriendin appen dat het uit is, OF ik zou als een mak lammetje daar gehoord aan geven maar dat is het begin van het einde kan ik je verzekeren..
Er is een heel land vol met andere vrouwen, TO. Sommigen daarvan zijn zelfs echt leuk!
Ik probeer het te begrijpen.

Kan het zijn dat jullie nog heel jong zijn en jij eigenlijk nog niet klaar bent voor een relatie en dus veel meer tijd aan je vrienden besteedt dan aan haar?

Kan het zijn dat ze daar onzeker van wordt en je wil dwingen met dergelijke drastische maatregelen, omdat ze nog te jong is voor normaal gedrag?

Dan snap ik het. Anders niet.
Jullie passen niet bij elkaar....blijkbaar...

als je respect en waardering voor jezelf hebt, dan maak je einde aan deze relatie...
Dus je laat soms 1 a 2 dagen niks van je horen? Praat wel met andere dan maar niet met haar. Dan snap ik wel dat ze daar niet blij is.
Het klinkt allemaal wel erg puberaal. Voor mij zou het een behoorlijke afknapper zijn.
niet doen. privacy = vrijheid.
Is die verkering nou nog niet uit?
Instellingen ongewijzigd laten en maak het daarna zelf uit. Je laat je toch zeker niet manipuleren?
Zou Bertje 30 jaar oud zijn? Dat zou toch vreselijk zijn, hè?
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ben benieuwd hoeveel topics we nog krijgen wat "vriendin allemaal wil".
Ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner soms van de aard bodem verdwijnt zonder te melden hoe of wat. Ik zou dan weer niet dit soort eisen gaan stellen maar als ze al onzeker is dan helpt dit niet natuurlijk.
quote:Kwabbernoot schreef op 03 juli 2016 @ 20:28:

Ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner soms van de aard bodem verdwijnt zonder te melden hoe of wat. Ik zou dan weer niet dit soort eisen gaan stellen maar als ze al onzeker is dan helpt dit niet natuurlijk.Precies.
quote:badmeester schreef op 03 juli 2016 @ 19:27:

Waar zijn je ballen?

Dit is ook het eerste wat ik dacht. Je laat jezelf toch niet chanteren door een of andere troela.

Lekker afzetten bij de psyQ, ga daar maar raar doen. Dikke doei en met piepende bandjes wegrijden. NEXT.

Wel typerend dat er nu niemand komt met de welbekende tip van hup in het kanaal ermee...
quote:Pinopak schreef op 03 juli 2016 @ 21:13:

[...]

Wel typerend dat er nu niemand komt met de welbekende tip van hup in het kanaal ermee...

Die iemand heeft een ban die dat altijd roept maar ik wil het in dit geval met liefde even waarnemen.

"In het kanaal met die muts!"
Hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven