vriendin zegt afspraak vlak van tevoren af

06-02-2010 19:16 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendin en ik hebben 2 maanden geleden kaartjes voor een leuk feest gekocht. Vriendin heeft net een ander huis gekocht en zit midden in een verhuizing. 's Ochtends elkaar nog gesproken over het tijdstip van weggaan. Belt vriendin zojuist (een uur voordat we hadden afgesproken) op dat ze te moe is om te gaan en of ik erg vind om niet te gaan. Vriendin heeft zo te merken ook visite. Als vriendin dus op de tijd waarop we hadden afgesproken bij mij had willen zijn, had ze dus al in de auto moeten zitten, i.p.v. nog aan het eten te zijn met visite.

Wat vinden jullie hier nou van?
.
quote:sheherazade schreef op 10 februari 2010 @ 12:24:

Als ik die vriendin was zou ik er van balen dat mijn vriendin zo bezig is met haar eigen uitje en geen oog heeft voor wat een verhuizing met je doet (dat je dan meestal geen puf hebt om naar feestjes te gaan). TO helpt niet mee verhuizen maar vind in plaats daarvan dat vriendin zich maar over haar vermoeidheid heen moet zetten.

Aan de andere kant ben ik wel met TO eens dat het not done is een uur van tevoren af te bellen. Niet netjes!!Het feestje was al voor de verhuizing bekend, dus die 'vriendin' had haar dag daarop kunnen aanpassen, zodat ze niet 'vermoeid' was. En het ging TO vooral om de manier waarop. Zo laat bellen, en dan wel visite hebben, lacherig doen. Dan voel je je als vriendin (als TO dus) niet erg gewaardeerd en serieus genomen zeg maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven