vriendin
woensdag 24 december 2008 om 18:47
een goede vriendin van mij, laat het de laatste tijd een beetje afweten. De afspraken komen bij mij weg, en heel vaak kan ze dan niet. Het voelt niet lekker.. Ik heb niet heel veel vrienden, dus wil haar niet kwijt. Ik zal er mischien met haar over moeten praten, maar dan wordt het zon groot ding....

woensdag 24 december 2008 om 18:53
vriendschap is niet iets vanzelfsprekends. Aan blijven werken en je best doen. Iedereen is anders, iedereen heeft zijn gebruiksaanwijzing. Denk misschien toch iets toleranter zijn. Dan neem jij maar het initiatief. Zij zal weer andere dingen hebben. Wel eerlijk blijven zou mijn advies zijn. Niet met iemand omgaan als het er echt niet in zit. Dat kan hard zijn, maar ook eerlijk. Maar ook wel weer het uiterste..
Kortom: er niet bij laten zitten en als de sfeer een keer ernaar is - en anders zeker niet -, dit aankaarten.
't is maar mijn eerste ingeving minke.. je bent er in ieder geval mee bezig.. dat siert je al !
Kortom: er niet bij laten zitten en als de sfeer een keer ernaar is - en anders zeker niet -, dit aankaarten.
't is maar mijn eerste ingeving minke.. je bent er in ieder geval mee bezig.. dat siert je al !