vriendin

24-12-2008 18:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
een goede vriendin van mij, laat het de laatste tijd een beetje afweten. De afspraken komen bij mij weg, en heel vaak kan ze dan niet. Het voelt niet lekker.. Ik heb niet heel veel vrienden, dus wil haar niet kwijt. Ik zal er mischien met haar over moeten praten, maar dan wordt het zon groot ding....
Welnee, gewoon eens vragen of het misshcien jouw perceptie is, of dat ze het druk heeft ofzo. Of jullie er een mouw aan kunnen passen. Als je het laat sudderen, dan wordt het pas een groot ding.....
vriendschap is niet iets vanzelfsprekends. Aan blijven werken en je best doen. Iedereen is anders, iedereen heeft zijn gebruiksaanwijzing. Denk misschien toch iets toleranter zijn. Dan neem jij maar het initiatief. Zij zal weer andere dingen hebben. Wel eerlijk blijven zou mijn advies zijn. Niet met iemand omgaan als het er echt niet in zit. Dat kan hard zijn, maar ook eerlijk. Maar ook wel weer het uiterste..

Kortom: er niet bij laten zitten en als de sfeer een keer ernaar is - en anders zeker niet -, dit aankaarten.

't is maar mijn eerste ingeving minke.. je bent er in ieder geval mee bezig.. dat siert je al !
quote:[message=2465832,noline]minke82 schreef op 24 Ik heb niet heel veel vrienden, dus wil haar niet kwijt..Dat zou nooit 'n motivatie mogen zijn. Beter alleen dan in slecht gezelschap!
t is al wel groot genoeg om er anderen de mening over te vragen maar niet om niet om t met haar te bespreken?
Edit: Pecies hetzelfde advies als wopper.

Mocht het nou zo zijn dat je vriendin er geen zin meer in heeft, dan zal het hoe dan ook doodbloeden.

In dat geval zou ik toch het liefst direct weten waar ik aan toen ben.
Ja, dat vind ik echt.
quote:elninjoo schreef op 24 december 2008 @ 19:07:

[...]

Dat zou nooit 'n motivatie mogen zijn. precies, ik vind het ook een erg vreemd argument. Graag vrienden willen blijven omdat je er al niet veel hebt...
in vriendschap moet je eerlijk tegen elkaar kunnen zijn...en dus ook kunnen praten over wat je dwars zit....anders is het geen vriendschap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven