vriendin

30-04-2017 14:17 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een vriendin en ik zie dat ze erg onderdrukt wordt door haar partner. Ze leeft echt haar leven op een manier dat hij dat wilt zeg maar. Ik zie dat aan, maar besef mij dat ik er eigenlijk niks aan kan doen. Zij wil dit blijkbaar zo. Maar voor mij wel moeilijk om met haar om te gaan op deze manier.. hij zit er altijd bij, checkt vaak haar skype of telefoon. Ik vind het ongezond.

Wat zouden jullie doen?
Ik denk dat ik moet aangeven wat ik vind via ;'n telefoongesprek ofzo dan.. beter niet via messenger. Als zij zo afstandelijk typt in messenger, dan is het niet echt een goed idee om op messenger iets ervan te zeggen. Die vent leest toch alles.[/quote]

Schrijf van te voren op wat je wilt zeggen, bel, hou het gesprek kort, anders draait het op iets naar uit.

Ga daarna iets leuks doen en laat haar maar even gaan.

Als hij contact zoekt, niet reageren.
Probeer ook te bellen als ze alleen is.Dus niet dat hij die telefoon uit haar handen kan rukken om zich ermee te bemoeien.

En idd nooit reageren als hij contact zoekt.
quote:Mutsie2017 schreef op 30 april 2017 @ 16:17:

Probeer ook te bellen als ze alleen is.Dus niet dat hij die telefoon uit haar handen kan rukken om zich ermee te bemoeien.

En idd nooit reageren als hij contact zoekt.OKEE
Haar feliciteren met haar geweldige relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 30 april 2017 @ 17:32:

Haar feliciteren met haar geweldige relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven