Vriendje maakt het uit?

04-04-2020 17:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, graag zou ik jullie advies willen.
Een aantal weken terug vroeg ik aan mijn vriendje of hij me nog wel leuk vond.
Hij zei toen dat hij eerlijk gezegd twijfelde. Daar zat ik heel erg mee en daarom vroeg ik om duidelijkheid.
Uiteindelijk heeft hij ervoor gekozen om het uit te maken, omdat zijn gevoel toch niet sterk genoeg was volgens hem.
Alleen afgelopen week kwam hij ineens langs, om iets terug te brengen wat van mij was maar wat ik eigenlijk helemaal niet terug hoefde te hebben. Dat had ik ook tegen hem gezegd, maar evengoed kwam hij langs. Ook zei hij dat ik er echt goed uit zag die dag en dat hij ]nog al veranderlijk kan zijn en dus niet goed weet wat hij wilt. Maar ik mocht daar volgens hem niet teveel vanuit gaan.
Het is niet dat ik per se weer een relatie met hem wil, alleen de manier waarop hij zich gedraagt vind ik nogal vreemd.
Daarom vraag ik me af of hij echt achter zijn keuze staat en wat ik het beste kan doen.
Zo'n twijfelaar moet je niet willen.
Boeie wat hij wil, waai niet met hem mee.
Hij wil alle opties open houden, maar daar doe jij niet aan mee gelukkig! Graag of helemaal niet is jouw motto. Toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wat je het beste kunt doen? Je eigen gang gaan en deze draaikont in zijn sop gaar laten koken. Zijn gemengde signalen kunnen verwarrend zijn. Trap er alsjeblieft niet in. Succes!
Mensch durf te leven
Hij houdt je achter de hand voor als hij niet in staat is snel een ander meisje te versieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven