Vriendschap beindigen?

06-06-2018 12:56 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
v

hhhh

Totaal aantal stemmen: 9

Ja (33%)
Nee (67%)
anoniem_349633 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 09:37
99.90% gewijzigd
Gelooft Lisa de dingen die Angela over jou vertelt?
Laat ze lekker de tering krijgen.
Damned if I don’t
Nee mijn beste vriendin geloofde het niet maar ze zat er wel mee in haar hoofd! Ze twijfelde wel eventjes!!!
ViezeHond schreef:
06-06-2018 13:01
Laat ze lekker de tering krijgen.
Alle 3?
Hoe lang ken jij Lisa al?
Als Lisa haar niet gelooft, zullen ze toch geen vriendinnen worden. Waar ben je dan bang voor?
Krulliebollie73 schreef:
06-06-2018 13:03
Hoe lang ken jij Lisa al?
Een jaar..
Pffffff

Ik zou echt geen zin hebben in al die drama’s. Jullie leeftijden kunnen niet kloppen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ivy_Signe schreef:
06-06-2018 13:04
Als Lisa haar niet gelooft, zullen ze toch geen vriendinnen worden. Waar ben je dan bang voor?
Ze gelooft haar niet maar zien elkaar wel vaak en zijn wel een beetje vriendinnen en ik ben bang dat angela haar brainwasht na een tijdje..
frannciss schreef:
06-06-2018 13:01
Alle 3?
Ja, als het je zoveel gezeik oplevert. Echte vrienden hoef je niet te overtuigen van je goede bedoelingen. En al dat geklep over elkaar, je hebt er niks aan.
Damned if I don’t
Zijn jullie echt allemaal rond de 30? Wat een pubergeneuzel zeg!
28 :rofl:
frannciss schreef:
06-06-2018 13:05
Een jaar..
Dat is ook nog niet zo lang. Ik vind jullie situatie wel een beetje puberaal klinken.
Ik zou een gesprek met Lisa aangaan. Bespreken wat er is gebeurd, laten zien wat Angela doet. Dan aan Lisa vragen wat zij zou doen als de situatie omgekeerd was en op die reactie je plan trekken. Als Lisa meer zin heeft in gezellige uitjes met Angela en Peter merk je dat snel genoeg. Een jaar vriendschap is niet echt een hele stevige basis, al kan het natuurlijk wel.
Vriendeschap beëindigen zou ik niet doen en stoppen met jaloers zijn. Niet roddelen over de vriendin van Pieter, wat ze je ook heeft aangedaan in jou ogen.

Mijn beste vriendin zou toch mijn kant moeten kiezen en in moeten zien dat dit mij pijn doet??
Nooit voor iemand bepalen met wie diegene op mag gaan. Zo heb ik vaker een vriendschap laten verwateren. Ik ga niet tussen mensen geplaatst worden die onenigheid hebben. Ik bepaal zelf met wie ik omga.
Star² schreef:
06-06-2018 13:10
28 :rofl:
Ik zelf ben 22 en de leeftijden kloppen echt
Kleutertuinmentaliteit.
Word volwassen en zoek een manier om die zooi uit te klaren waarbij jullie alle drie (of vier met die vent erbij) jullie zeg doen zodat het geroddel ophoudt.
Jij kunt natuurlijk niet bepalen met wie Lisa omgaat maar ik vind het maf dat zij aan jou dan weer doorvertelt wat Angela over jou roddelt. Wat een hoop geouwehoer.
biol schreef:
06-06-2018 13:05
Pffffff

Ik zou echt geen zin hebben in al die drama’s. Jullie leeftijden kunnen niet kloppen.
Klopt echt, zelf ben ik wel 22.
Angela was toch al eerder een vriendin van Pieter dan jij? Dus hoezo kon ze hem vaker zien via jou? :@@:
28, 32 en 30? o_o
Cafetière schreef:
06-06-2018 13:14
Angela was toch al eerder een vriendin van Pieter dan jij? Dus hoezo kon ze hem vaker zien via jou? :@@:
Ik vermoed dat ze de namen verwisseld ivm herkenning, dus Lisa is eigenlijk Angela en Angela is eigenlijk Lisa.
Damned if I don’t
frannciss schreef:
06-06-2018 13:12
Ik zelf ben 22 en de leeftijden kloppen echt

Zijn die mensen beperkt of wat?
Ok, mijn ADVIES!!! is om naar een andere stad te verhuizen. Dit soort geroddel komt vooral voor in suffe stadjes waar iedereen zich de tering verveelt.
Lisa is eigenlijk geen vriendin van jou dus? Ze vindt het blijkbaar prima om om te gaan met iemand die jou continue zwart maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven