Vriendschap met mannen

13-06-2017 14:41 115 berichten
Ik open hier een topic over omdat ik niet de andere to topic wil vervuilen.

Iemand zei dat het onmogelijk is als je met mannen bevriend bent ze zijn altijd uit op een relatie/seks. Ik had gezegd dat het onzin is ik heb namelijk zelf mannelijke vrienden/collega's. Ik heb het reuze gezellig met ze, ik kan beter met mannen dan met vrouwen.

Wat vinden jullie?
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 14:47
0.70% gewijzigd
SoeteLieve schreef: ↑
13-06-2017 16:01
Nee, jij misschien niet maar die mannen wel hoor. Voor een man bestaat platonische vriendschap alleen als een vrouw niks met hem wil op seksueel gebied. Ik denk dat ze stiekem toch blijven hopen.
Daar ben ik het in het geheel niet mee eens.
Sowieso is het al absurd om àlle te gebruiken in dit soort contexten.
Daarbij ken ik toevallig wel mannen die niet alles aan hoeven te duwen wat ze tegen komen.
Mijn vriendjes plukten mij altijd van de straat, want ik ben principieel tegen vriendschap voor de seks. :blabla: Of ze liepen gewoon regelrecht in mij en al parend werden we dan een paar.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 16:14
24.92% gewijzigd
13-06-2017 16:03
Dat is nou eenmaal ook hoe mensen biologisch in elkaar zitten.
Er zullen zeker mannen zijn die écht totaal niet op een goede vriendin van ze zullen vallen. Qua uiterlijk, geur, te mannelijk, te tuttig, noem maar op.
Maar veel vaker zal inderdaad voorkomen dat mannen in eerste instantie de vrouw in seksueel opzicht wel zien zitten. Als je als vrouw dat totaal negeert, er echt helemaal niets van wil weten en daar heel helder over bent, hoeft dat een vriendschap dus niet in de weg te zitten.
ZaraZara100 schreef: ↑
13-06-2017 16:11
Er zullen zeker mannen zijn die écht totaal niet op een goede vriendin van ze zullen vallen. Qua uiterlijk, geur, te mannelijk, te tuttig, noem maar op.
Maar veel vaker zal inderdaad voorkomen dat mannen in eerste instantie de vrouw in seksueel opzicht wel zien zitten. Als je als vrouw dat totaal negeert, er echt helemaal niets van wil weten en daar heel helder over bent, hoeft dat een vriendschap dus niet in de weg te zitten.
Huh?
13-06-2017 16:03
Weer hetzelfde als mijn antwoord hierboven: voor jou als vrouw misschien maar reken maar dat je zou schrikken als jij de gedachten van die mannen kon lezen. Als de vrouw niet wil dan houdt het op en kan er zeker een gewone vriendschap bestaan, maar alle mannen denken er wel aan als ze een leuke vrouw zien of mee bevriend zijn. Dat is nou eenmaal ook hoe mensen biologisch in elkaar zitten.
Tuurlijk want mannen denken met hun piemel.

Echt hoor waarom zou een vrouw wel een mannelijke vriend kunnen hebben zonder er op te willen duiken en een man altijd als hij de kans krijgt erop willen duiken.
Ook mannen zijn tegenwoordig beschaafde wezens. We leven niet meer in de oertijd.
Mijn vriend heeft vrouwelijke vriendinnen. Ik ga hem zo eens vragen of hij, als ik er niet zou zijn, iets met hen zou willen. Ik weet dat hij een van die meiden wel aantrekkelijk vindt, maar de rest is zo niet zijn type.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef: ↑
13-06-2017 16:08
Dus elke broer wil zijn zus neuken, want een niet seksuele relatie tussen man en vrouw is onmogelijk.
Ah, kijk, daar is de absurde verdraaiing al! En niet eens als reactie op een post van mij.
Spreuken 18:2
13-06-2017 15:57
Een van mijn beste vrienden is nu mijn minnaar....er was vanaf het begin al een bepaalde spanning tussen ons.
Alleen al daarom zou het voor mij dus nooit een platonische vriendschap kunnen worden. Ik weet meteen of ik op een man val of niet, dus een platonische vriendschap met een man die later verandert in een seksuele zit er in mijn geval echt niet in.
Satchel schreef: ↑
13-06-2017 16:14
Ah, kijk, daar is de absurde verdraaiing al! En niet eens als reactie op een post van mij.
O, mag ik alleen op jou reageren?
Excuses dan.
13-06-2017 16:11
Huh?
Vreemd?
Ja hoor, het gaat weer beginnen.
ZaraZara100 schreef: ↑
13-06-2017 16:15
Alleen al daarom zou het voor mij dus nooit een platonische vriendschap kunnen worden. Ik weet meteen of ik op een man val of niet, dus een platonische vriendschap met een man die later verandert in een seksuele zit er in mijn geval echt niet in.
En waarom zou dit niet net zo voor mannen werken?
Beetje gezonde seksuele spanning is zondig of zo. Meteen jezelf kastijden.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 16:18
20.33% gewijzigd
Bossanova schreef: ↑
13-06-2017 16:10
Mijn vriendjes plukten mij altijd van de straat, want ik ben principieel tegen vriendschap voor de seks. :blabla: Of ze liepen gewoon regelrecht in mij en al parend werden we dan een paar.
:rofl:

En vriendschap na de seks? Of mag dat niet?
13-06-2017 16:17
Beetje gezonde seksuele spanning is zondig of zo. Meteen jezelf kastijden.
Zeker niet zondig. Maar stellen dat àlle mannen over àl hun platonische vriendinnen heen willen vind ik ook zo wat.
Ik heb jaren mannelijke vrienden gehad zelfs toen ik single was Never sexuele contact of poging tot, met ze gehad. We gaan regelmatig ook wel eens een hapje eten zonder partners no problemo. Ik heb ook nooit de gedachte gehad, dat ik het met ze wil doen.

Ik zie er verder goed uit.
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 16:20
5.22% gewijzigd
13-06-2017 16:01
Nee, jij misschien niet maar die mannen wel hoor. Voor een man bestaat platonische vriendschap alleen als een vrouw niks met hem wil op seksueel gebied. Ik denk dat ze stiekem toch blijven hopen.
Hopen denk ik niet. Er lopen gelukkig heel veel andere vrouwen rond op wie ze hun pijlen kunnen richten. :-)
Eloise_Xennakiss schreef: ↑
13-06-2017 16:18

En vriendschap na de seks? Of mag dat niet?
Nee, dan bijt ik zijn hoofd eraf. Mens moet ook leven.
Lesbische vrouwen willen dan ook met al hun vriendinnen seks.
Homoseksuele mannen met al hun vrienden.

Wat is het leven toch ingewikkeld.
13-06-2017 16:16
En waarom zou dit niet net zo voor mannen werken?
Gelukkig werkt het voor bepaalde mannen dus ook zo.
13-06-2017 16:19
Nee, dan bijt ik zijn hoofd eraf. Mens moet ook leven.
13-06-2017 16:20
Lesbische vrouwen willen dan ook met al hun vriendinnen seks.
Homoseksuele mannen met al hun vrienden.

Wat is het leven toch ingewikkeld.
Bijzonder he?
Ttass30 schreef: ↑
Ik heb jaren mannelijke vrienden gehad zelfs toen ik single was Never sexuele contact of poging tot, met ze gehad. We gaan regelmatig ook wel eens een hapje eten zonder partners no problemo. Ik heb ook nooit de gedachte gehad, dat ik het met ze wil doen.

Ik zie er verder goed uit.
Allemaal gay. Kan niet anders.
Zeker niet zondig. Maar stellen dat àlle mannen over àl hun platonische vriendinnen heen willen vind ik ook zo wat.
Eens met al jouw posts in dit topic.

Dat er werkelijk mensen zijn die denken dat alle mannen zo simpel zijn? :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Heb je door dat je precies zo reageert als het artikel dat ik quote zegt?
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven