Vriendschap op losse schroeven

06-08-2009 10:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Nammma schreef op 06 augustus 2009 @ 10:46:

Waarom stoort het jou zo, dat een vriendin en een ex-zwager een relatie hebben????

Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. En als ze vervolgens dan ook nog de bbq vergeet terwijl je dat speciaal apart voor haar hebt verzet. Dan zou ik ook heel kwaad zijn.

Maar het ergst zou ik nog vinden dat ze mij min of meer verraden heeft door een relatie aan te gaan met de ex van je zus.
quote:shining schreef op 06 augustus 2009 @ 13:08:

[...]

Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. En als ze vervolgens dan ook nog de bbq vergeet terwijl je dat speciaal apart voor haar hebt verzet. Dan zou ik ook heel kwaad zijn.

Maar het ergst zou ik nog vinden dat ze mij min of meer verraden heeft door een relatie aan te gaan met de ex van je zus.

Maar dat is toch een ex? Ze heeft hem toch niet van haar zus afgetroggeld? Als die twee nu matchen...

De bbq vergeten is, op zijn zachtst gezegd, niet netjes. Maar ik vind dat TO ook wel erg ver gaat in het bemoeien met de relatie die haar vriendin heeft. En zoals ik uit de postings begrijp, heeft ze deze afkeuring niet onder stoelen en banken gestoken en ik vraag me dan ook af wat voor vriendin TO zelf is.
-
En ja, misschien heb ik me er teveel mee bemoeid maar dat bemoeien is alweer over.
quote:Bagheera schreef op 06 augustus 2009 @ 13:13:

[...]

Maar dat is toch een ex? Ze heeft hem toch niet van haar zus afgetroggeld? Als die twee nu matchen...

Klopt. Maar ik vind zoiets niet echt kunnen.

Ik zou geen relatie beginnen met de ex van mijn beste vriendin. Of de ex van mijn zus ofzo.En zelfs n iet met de ex van de zus van mijn vriendin zoals in het voorbeeld. Dat vind ik echt not done.

Zelfs al zijn ze op een goede manier uit elkaar gegaan.
-
quote:mywickedlife schreef op 06 augustus 2009 @ 11:05:

[...]

Ik vind zomaar een ex van mijn zus wat anders dan de man waarmee ze verloofd was en de man waarmee ik ook 10 jaar lang mijn ziel en zaligheid mee heb gedeeld. Hij is als een grote broer voor me.Waarom wil je dan niet dat ie iets met je beste vriendin krijgt? Of had je er zelf je zinnen op gezet?
De ex van je vriendin ok, maar de ex van de zus van een vriendin vind ik niet not done. Zeker niet na twee jaar. En al helemaal niet omdat zus er verder weinig moeite mee heeft. TO heeft er alleen moeite mee.

Liefde is liefde en de twee waren beiden beschikbaar. Ik zou ze veel geluk wensen.
Ik vind 't echt onzin dat 'n ex van 'n familielid of vriendin niet met iemand anders uit je familie/vriendenkring iets zou mogen beginnen. Je kan maar verliefd worden.
-
-
Ik krijg de indruk dat jij hem nog steeds als je broer ziet, terwijl je zus geen contact meer met hem heeft. Vind je dat niet minstens even raar? Het lijkt mij logisch dat als de relatie van je zus overgaat, jij ook niet meer met die man omgaat. De rol van zogenaamde broer is dan afgelopen, die persoon is uit je leven. Ik vind dat jij daarin eerder iets verplicht bent naar je zus toe dan jouw vriendin.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe dan ook het is een persoonlijke keuze die verder niets met jou te maken heeft en waar jijzelf de keus hebt om die niet te accepteren (en dus vriendschap kwijt te raken). Het is hun eigen leven en daar kan je dus die twee dingen mee doen. Accepteren of niet accepteren. Verder verander je niet veel.
-
Je zus vindt het niet makkelijk. Maar heeft de situatie met je vriendin ook geaccepteerd hoewel ze er zelf afstand van neemt?

Das toch het belangrijkste?
Ik zou dat dus echt niet leuk vinden als ik je zus was, helemaal niet dat hij nog steeds bij je ouders over de vloer komt. Je zei dat de nieuwe vriend van je zus ook een probleem heeft met haar ex, maar ligt dat dan niet eerder daaraan? Hij heeft meer met jullie ouders te maken dan met jouw beste vriendin.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven