vriendschappen verbreken?
zaterdag 5 januari 2019 om 23:44
Heel vervelend zeg... en wel erg makkelijk om het dan op jaloezie te gooien, terwijl het in feite gewoon een vervelende streek is om je buiten te sluiten. Vriendschappen kunnen veranderen en je kunt mensen moeilijk dwingen om met je om te gaan, maar jij hebt ze ook nog eens bij elkaar gebracht, dat lijkt me extra zuur.
Een vriendschap van 30 jaar is nogal wat natuurlijk... kan me voorstellen dat dat best pijnlijk is. Ik zou me persoonlijk ook wat gereserveerder opstellen en m'n horizon verbreden. Met zo'n lange gedeelde geschiedenis kan een vriendschap wel een stootje hebben, dus ik zou erop vertrouwen dat dit een tijdelijke 'crush' is. Ik weet niet hoe de sportvriendin zich nu naar jou opstelt, hecht je waarde aan die vriendschap of zie je haar vooral als degene die je je oude vriendin heeft afgenomen?
Een vriendschap van 30 jaar is nogal wat natuurlijk... kan me voorstellen dat dat best pijnlijk is. Ik zou me persoonlijk ook wat gereserveerder opstellen en m'n horizon verbreden. Met zo'n lange gedeelde geschiedenis kan een vriendschap wel een stootje hebben, dus ik zou erop vertrouwen dat dit een tijdelijke 'crush' is. Ik weet niet hoe de sportvriendin zich nu naar jou opstelt, hecht je waarde aan die vriendschap of zie je haar vooral als degene die je je oude vriendin heeft afgenomen?
zondag 6 januari 2019 om 00:33
Ja, dan dit... +1
Ik vind het in je te prijzen dat je twee mensen bij elkaar brengt met het idee dat zij wellicht ook iets aan elkaar kunnen hebben... Het had ook heel leuk kunnen zijn als sportvriendin zich bescheidener opgesteld had met de wetenschap dat jij jouw vriendin al 30 jaar kent. Des te pijnlijker dat het dan zo loopt.
zondag 6 januari 2019 om 01:17
Hoe lang kennen je vriendin en sportmaatje elkaar?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 6 januari 2019 om 01:26
Is het niet een gevalletje "nieuw speeltje"? (Maakt het gedrag niet beter trouwens)
Ik zou idd contact met sportmaatje verbreken en vriendin op laag pitje en/of het nogmaals bespreken, dat het je kwetst en dat je haar mist. En wat jullie daar aan kunnen doen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.