vriendschappen verbreken?

05-01-2019 23:23 15 berichten
Bedankt voor jullie advies
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-01-2019 09:59
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
95.68% gewijzigd
Ik snap je gevoel maar wat levert stoppen je op?
Zo drastisch gelijk. Ik zou er mensen bij zoeken, ze hebben je niks misdaan.
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend zeg... en wel erg makkelijk om het dan op jaloezie te gooien, terwijl het in feite gewoon een vervelende streek is om je buiten te sluiten. Vriendschappen kunnen veranderen en je kunt mensen moeilijk dwingen om met je om te gaan, maar jij hebt ze ook nog eens bij elkaar gebracht, dat lijkt me extra zuur.

Een vriendschap van 30 jaar is nogal wat natuurlijk... kan me voorstellen dat dat best pijnlijk is. Ik zou me persoonlijk ook wat gereserveerder opstellen en m'n horizon verbreden. Met zo'n lange gedeelde geschiedenis kan een vriendschap wel een stootje hebben, dus ik zou erop vertrouwen dat dit een tijdelijke 'crush' is. Ik weet niet hoe de sportvriendin zich nu naar jou opstelt, hecht je waarde aan die vriendschap of zie je haar vooral als degene die je je oude vriendin heeft afgenomen?
Ik hecht geen waarde aan die sportvriendin meer omdat ze in mijn ogen achterbakse streken geleverd heeft. Dingen verdraaien zodat ik de kwade lijk bijvoorbeeld. Ze is erg slim en gecalculeerd...
Wraak nemen op je sportvriendin
Ik zou die sportvriendin op een zeer laag pitje zetten en dood laten bloeden.
En je beste vriendin ook op een lagere pit zetten.
Misschien kom ze bij zinnen en anders niet. Heel jammer maar ik zou je verwachtingen naar haar ook bijstellen
mabelle schreef:
06-01-2019 00:26
Ik zou die sportvriendin op een zeer laag pitje zetten en dood laten bloeden.
En je beste vriendin ook op een lagere pit zetten.
Misschien kom ze bij zinnen en anders niet. Heel jammer maar ik zou je verwachtingen naar haar ook bijstellen
Ja, dan dit... +1

Ik vind het in je te prijzen dat je twee mensen bij elkaar brengt met het idee dat zij wellicht ook iets aan elkaar kunnen hebben... Het had ook heel leuk kunnen zijn als sportvriendin zich bescheidener opgesteld had met de wetenschap dat jij jouw vriendin al 30 jaar kent. Des te pijnlijker dat het dan zo loopt.
Dank jullie wel voor de fijne reacties. Natuurlijk heb ik mijn verwachtingen nav beste vriendin nu ook bijgesteld. Kennelijk was zij belangrijker voor mij dan ik voor haar. Misschien goed dat dit gebeurde. Ik mis haar alleen zo.
Saartje70 schreef:
06-01-2019 00:52
Dank jullie wel voor de fijne reacties. Natuurlijk heb ik mijn verwachtingen nav beste vriendin nu ook bijgesteld. Kennelijk was zij belangrijker voor mij dan ik voor haar. Misschien goed dat dit gebeurde. Ik mis haar alleen zo.
Hoe lang kennen je vriendin en sportmaatje elkaar?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Zij kennen elkaar een jaar ofzo...
Saartje70 schreef:
06-01-2019 01:19
Zij kennen elkaar een jaar ofzo...
Is het niet een gevalletje "nieuw speeltje"? (Maakt het gedrag niet beter trouwens)

Ik zou idd contact met sportmaatje verbreken en vriendin op laag pitje en/of het nogmaals bespreken, dat het je kwetst en dat je haar mist. En wat jullie daar aan kunnen doen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Je beste vriendin doet nu in ieder geval wel moeite? Misschien heeft je gesprek met haar dan toch iets opgeleverd, ook al geeft ze dat (nog) niet toe?
Jezus wat irritant dat zoveel OPs gewist worden
chocolol schreef:
06-01-2019 23:00
Jezus wat irritant dat zoveel OPs gewist worden
Amen
Ik heb je gestaft TO voor het wissen van je OP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven