Vriendschappen

17-01-2017 20:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen jaar heb ik best wel een rotjaar gehad en dit heeft best veel effect gehad op mijn vriendschappen (veel onbegrip helaas). Daardoor ben ik veel van mijn vrienden kwijt geraakt doordat we simpelweg uit elkaar zijn gegroeid op een niet zo fijne manier. Ik wil heel graag weer opzoek naar nieuwe contacten want ik voel me soms eigenlijk best wel eenzaam. Alleen ik kom op mijn werk en daarbuiten vrij weinig mensen tegen.. ik ga ook niet zomaar in mijn eentje ergens heen om mensen te ontmoeten. Hebben jullie misschien tips of ideeën voor me?
Op een talenschool een cursus volgen.

Vrijwilligerswerk gaan doen.

Sporten in een groep.

Een hond aanschaffen en vaak gaan wandelen.
Kijk eens bij : nieuwe mensen leren kennen. (nmlk)
Bij een vereniging gaan sporten, in een koortje gaan zingen.
Grief is just love with nowhere to go
quote:marjolein853 schreef op 17 januari 2017 @ 20:36:

Kijk eens bij : nieuwe mensen leren kennen. (nmlk)Dat zijn niet die enorme weirdo's?
Bij een sportvereniging (groepssport); daar ontstaan vaak hechte banden. Net zoals bijvoorbeeld bij een carnavalsvereniging.

Kijk eens of er een eetclub of boekenclub ofzo in je buurt is.
Bedankt voor jullie tips! Ga er zeker wat mee doen, gewoon even over de drempel heen
Klopt Twinkle

Goed dat je erop uit gaat! Wat vindt je leuk om te doen en in welke regio woon je? Wellicht dat iemand nog gerichte tips voor je heeft.
quote:sinnombre schreef op 17 januari 2017 @ 20:39:

[...]

Dat zijn niet die enorme weirdo's?

Nou ja zeg!

Zijn Vivaforummers niet enorme weirdo's?
You can never have too many hats, gloves and shoes
@Twinkle, er is hier op Viva ook een pijler voor "contact". Ik zou zeggen, zet je post daar, maar formuleer het iets positiever, meer zo van dat je zin hebt om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen of goede gesprekken mee te hebben. Je kan best zeggen dat je vrienden bent kwijtgeraakt maar alleen maar een klaagzang gaat je geen leuke nieuwe mensen opleveren, ben ik bang...

Succes!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Zelf woon ik in regio Rotterdam en mijn interesses zijn behoorlijk breed haha. Maar sporten en lekker bezig zijn doe ik graag
Daar heb je een punt patsy! Positiviteit is wat gezelliger ;)
Hier kun je sportverenigingen vinden in Rotterdam: https://www.rotterdamsport.nl/sportaanbieders/

Er staat ook een agenda op de site waar ik bijvoorbeeld zie staan dat een handbalvereniging op een bepaalde datum leden werft: https://www.rotterdamsport.nl/
quote:sinnombre schreef op 17 januari 2017 @ 20:39:

[...]

Dat zijn niet die enorme weirdo's?Ik hoop het niet. Ik ga binnenkort voor het eerst iets ondernemen met nmlk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven