vrienschap

15-02-2012 21:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee, ik zal proberen om mijn probleem eenvoudig uit de doeken te doen.
anoniem_145079 wijzigde dit bericht op 20-02-2012 18:15
Reden: te intiem
% gewijzigd
Wil JIJ nog wel contact met HEM? Hij zegt afspraken af en doet niet wat hij belooft. Daar zou ik stevig van balen. En zo te lezen heb jij er ook behoorlijk last van. Vriendschap is toch iets waar je vooral gelukkiger van wordt? Is dit dat ook?
Bescherm jezelf en kap het contact af. Je gaat toch niet aan de Oxa vanwege een vent die jou steeds vergeet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Word je over het algemeen blijer van contact met hem? Of zijn het de kleine moment dat hij wel wat stuurt die de rotmomenten compenseren?

Dit klinkt niet als iets wat goed voor je is.. Misschien kun je die "piekjes" en dalen wel beter missen.
quote:Tickel schreef op 15 februari 2012 @ 21:59:

Bescherm jezelf en kap het contact af. Je gaat toch niet aan de Oxa vanwege een vent die jou steeds vergeet?Goed advies, TO!
kan het zijn dat jij hem voor een deel ook begrijpt? dat de spanning bij hem oploopt waardoor hij afzegt? maakt dit het ook ingewikkelder om er een punt achter te zetten?
quote:mindy1234 schreef op 15 februari 2012 @ 22:29:

kan het zijn dat jij hem voor een deel ook begrijpt? dat de spanning bij hem oploopt waardoor hij afzegt? maakt dit het ook ingewikkelder om er een punt achter te zetten?

Ja Mindy, dat is de reden, ik begrijp hem heel goed, maar ik vind het jammer dat hij geen rekening houdt met mijn handicap, en dat doet mij de das om, en daar ben ik erg verdrietig over, temeer omdat ik op dit moment erg psychisch in de knoop zit.

Nik
Het klinkt eigenlijk als een 'vriend' waar je niet zoveel aan hebt. Misschien vind je dit vanwege je autisme moeilijk te interpreteren. Maar waar het eindelijk om gaat (autisme of niet) is of iemand een toegevoegde waarde is in jouw leven. En als iemand jou aan de medicijnen helpt vanwege de omgang met hem, dan klinkt het alsof dit niet zo is.
Tsa, je kunt wel eeuwen redeneren over wat voor redenen hij kan hebben... en als er dan nog diagnoses in 't spel zijn kan hij of jij bovendien dingen makkelijk daarop afschuiven.

Maar waar het om gaat, is de praktijk. Of je moet zijn moeder (Theresa) willen worden. Helaas veranderen mensen niet door een toverformule, dus gewoon kappen ermee.

En idd, aan de oxazepam voor dit?! Denk dat je problemen hebt met andere dingen dan puur "autisme". Zoals zelfvertrouwen...
Jij slikt oxazepam omdat een man die je nog nooit gezien hebt steeds jullie date annuleert en daarnaast zijn afspraken niet nakomt? Tja.. het is natuurlijk vervelend, maar om daarvoor nu oxazepam nodig te hebben. Ik denk dat je wel grotere problemen hebt dan deze... Veel succes!
Hee Nik, lijkt me toch wel een lastige combi als je allebei autisme hebt, of niet?
Bedankt voor de reacties.

Maar even voor de duidelijkheid, die oxazepam slik ik niet alleen voor deze persoon, heb meerdere problemen en door mijn autisme zijn voor mij bepaalde dingen erg moeilijk en heb ik veel chaos. Een autist kan slecht met veranderingen omgaan, en heeft problemen met relatieveren.
Luister, wat deze man doet zou voor de meeste mensen al heel moeilijk zijn, en voor jou dus nog een tikkie moeilijker. Je hoeft dit niet te doen. Je kunt het contact beëindigen.
quote:nik44 schreef op 15 februari 2012 @ 23:12:

Bedankt voor de reacties.

Maar even voor de duidelijkheid, die oxazepam slik ik niet alleen voor deze persoon, heb meerdere problemen en door mijn autisme zijn voor mij bepaalde dingen erg moeilijk en heb ik veel chaos. Een autist kan slecht met veranderingen omgaan, en heeft problemen met relatieveren.Jouw mailvriend is toch ook een autist? Je zou denken dat hij dan weet wat zoiets met je doet.
Nee, juist niet. Daar is het autisme voor.
Ah, duidelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven