Vrijgezellen-topic

30-12-2010 17:13 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!

Dus bij deze een nieuwe ;)

Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).

Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!

Wie wil er mee gaan schrijven?
DeKenau: Haha dat valt wel mee hoor.. Ik heb een paar dagen geleden nog iets van hem gehoord en vorige week voor O&N hebben we elkaar nog gezien. Dus eigenlijk valt dat wel mee, maar het gaat me meer om het hele verhaal en dat ik er een beetje gek van word. Ik heb geen relatie, maar het voelt wel als een relatie. Ik wijs mannen af als ze me mee uitvragen omdat hij in mijn hoofd zit en dat vind ik niet gezond als dat van één kant af komt.. Daarnaast heb ik me gerealiseerd dat hij dus niet genoeg om me geeft als hij dat gesprek met me aan wilde gaan. En nu zijn er genoeg redenen te bedenken waarom hij dat gesprek wel met me aan wilde gaan, en die het verhaal in een context plaatsen maar dat wil ik niet meer. Dus vandaar

**hoelang ik deze houding volhou weet ik niet maar goed haha**

Maar bij jou klinkt het wel redelijk positief! Hoe denk je er zelf over? Jij zat er nu ook ongeveer een half jaar mee toch?
Nee, pas een maand of 2 , dus nog maar kort...( maar ja, als die verliefdheid er is..dan gaat dat rustig aan doen bij mij ook niet zo goed, haha) Tja, wat ik erover denk...ik ben een beetje een romantisch figuur, dus ik denk dan: als hij me echt de moeite waard vind komt het uiteindelijk goed. Daar geloof ik in. Maar ik geloof dat niet alle mensen zo werken

Durf je niet in het diepe te springen en hem te zeggen dat je 'm héél erg leuk vind? Als alle signalen er op wijzen dat hij dat niet vind zou ik 't misschien niet doen, maar als er nog wel wat 'hoop' is zou ik het er toch op wagen. Vreselijk eng, maar soms levert je kwetsbaar opstellen je bijzondere dingen op...
Haha ok dus nog idd nog kort Maar ja rustig aan doen en verliefd zijn dat gaat meestal niet zo goed samen. En daarnaast zo kort is 2 maanden nu ook weer niet (tenzij jullie elkaar 1 keer in de 3 weken zien ofzo:P). Hoe vaak zien jullie elkaar? Of spreken jullie met elkaar?

Haha jouw romantisch beeld van hoe het zou moeten gaan, komt redelijk overeen met mijn beeld Alleen tja soms moet je eens weer terug naar de werkelijkheid en zie je in dat het niet altijd zo gaat (of vaker niet dan wel:P). Toch vind ik wat je vertelde wel redelijk positief klinken en zoals je al aangaf is het misschien beter om zoveel mogelijk van zijn kant af te laten komen

Tja mijzelf kwetsbaar opstellen? Heb ik ook al aan gedacht alleen is hij zo blind dat als ik een hint geef hij dat niet ziet (tja ik geloof dat dat mannen eigen is haha) of als ik het erover wilde hebben was er elke keer een andere reden om het niet te doen. Of er hoop is? Een paar vriendinnen van me zeggen van wel en anderen zeggen van niet.. Wat ik zelf denk? Geen flauw idee..

Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag met het zonnetje dat scheen? Ik heb er weinig van gemerkt aangezien ik de hele dag bezig ben geweest met proberen te studeren maar ja dan zijn er weer andere dingen he.. Oh even wat eten/drinken, katten eten geven/aaien, tv programma wat interessant is even afkijken etc etc. Jullie kennen het wel haha
Hee meiden, zo moest aardig zoeken, we waren helemaal naar beneden gezakt

Nemo: Gezellig dat je mee komt schrijven! En idd: ik zou er absoluut niets over zeggen. Ik vind dat daar inloggen opzich helemaal niets zegt. Misschien had hij wel nieuwe berichten die hij wilde lezen. Betekent natuurlijk nog niet dat hij hard op zoek is naar een nieuwe date. En misschien kwam hij wel kijken of jij nog ingelogd was geweest

Sanne: Als ik jou was zou ik er denk ik wel voor kiezen om het dood te laten bloeden. Hij heeft al een keer heel duidelijk gezegd niet verliefd te zijn. Misschien nog een keer een gesprekje eraan wagen wat hij nu precies van jou wil. Als dat nou alleen maar sex is en af en toe een gezellig avondje/dagje, zou ik ermee stoppen. Anders gaat het je veel te veel pijn doen denk ik.

DeKenau: Snap wel dat je dat niet durft te vragen hoor. Zit het nu terug te lezen wat ik heb geschreven, maar zou het zelf ook nooit vragen Zou wel echt willen weten of ie misschien iets in de toekomst ziet. Ik denk ook echt, als jullie samen moeten zijn, dat dat ooit wel gaat gebeuren En zo niet, heb jij in elk geval je gevoel gevolgd. Je kunt beter spijt hebben van....blablabla, maar het is wel zo...
:D
@ RobertNatus. We missen nog wel een beetje de wijze mannenadviezen
@ cestmoi. Ik duik nu eerst mijn mand in. En morgen ga ik het allemaal eens na lezen. Deal?

De hardwerkende man is toe aan zijn rust :D
Okee deal!
Up! Wat is het stil hier! Geen nieuwe ontwikkelingen?

Ik ben zelf vooral bezig met solliciteren....zucht....
Is inderdaad wel erg stil...hier zijn niet zo heel veel ontwikkelingen. Ik probeer heel hard om even rationeel te zijn en dat gaat nu het merendeel van de tijd wel goed. Hoe is het met de rest?
Goed om te horen mjs!

Hier ligt de bal nu bij hem en ik probeer dus ook heel hard om even rationeel te zijn ( en niet te wachten op iets wat misschien wel niet komt..) maar hier lukt dat dus níet zo goed

Heb een beetje een paar baaldagen achter de rug, zit een beetje op het punt dat ik keuzes moet maken wat ik nu wil met mijn leven ( werk, nieuwe opleiding, etc..) en kom er niet zo goed uit.
ai, dat is lastig! Ik probeer alles een beetje achter mij te laten, maar dat is toch moeilijker dan ik dacht...waar twijfel je over wat betreft werk, opleiding etc?
DeKenau: ook al aan het solliciteren en twijfelen. Als dat vrijgezellen topic niets wordt, kunnen we altijd overgaan in een ik zoek een baan topic Ik ben ook bezig en Sanne ook al. Vervelend he als je echt beslissingen moet nemen Ik heb liever altijd dat 't gewoon loopt zonder dat je ergens over na hoeft te denken.

Goed dat je probeert de bal bij hem te leggen.

mjs400: goed dat je probeert rationeel te denken. Heb je hem de afgelopen dagen nog gesproken?
@TM

Ja, maar er zit totaal geen beweging in richting mij. Ik moet dan toch proberen me er bij neer te leggen
Hey meiden,

ook hier geen nieuwe ontwikkelingen. Beetje allemaal nog hetzelfde alleen druk met studie op dit moment dus ik kom jullie met een paar weken gezelschap houden mbt het banen zoeken haha.

Tja het is een rotperiode nu om een baan te vinden :S Haha TM groot gelijk! Ook ik vind het veel fijner als zaken gewoon vanzelf gaan zonder dat je moet nadenken over wat waar wanneer hoe wie etc. Helaas zit dat er momenteel voor mij niet in.. Hoe gaat het trouwens bij jou in de liefde nu?

DeKenau: nog niks leuks of interessants gevonden? Welke studie zou je eventueel willen gaan doen?
mjs400: Als dat zou lukken, is dat misschien het beste.

Sanne: Hmm helemaal niets of niemand bij mij. Ik zou eens willen dat ik vaker iemand leuk vond grrr.
Heeej meiden!

Keep the spirit up! Die leuke baan komt er echt (hadden we laatst ook niet gezegd dat als we ergens meer moeite voor moeten doen, het meer waarderen ) en wat goed dat jullie rationeel proberen te blijven = moeilijk he!

Ik heb nog wel wat nieuwe ontwikkelingen. Ik zat zo te denken dat mannen ook goede eigenschappen hebben: ze kunnen echt aan niets denken *nothingbox*, lijkt me zo lekker niet piekeren en ze hebben een methode om snel over iemand heen te komen: de beste manier om over iemand heen te komen is om onder iemand anders te gaan liggen :p Dat vond ik wat radicaal, maar heb me wel ingeschreven op een datingsite :p ook een beetje nonchalant. Kreeg eerst helemaal geen berichtjes, wordt sowieso niet bedolven onder de berichtjes (maar ook niet van allerlei oude mannen of engerds :p = wel handig), dus beetje depri, maaaaaaaaar nu email ik wel met iemand en de berichtjes zijn heel leuk! Jeeeuh Het geeft me afleiding en ik word er vrolijk van. Het is ook he-le-maal niet mijn intentie om een vriend te zoeken, maar gewoon leuk!

Succes, hoop dat het baan zoeken snel lukt en ook duidelijk wordt welke keuzes je het beste kan maken op het moment
Ja het is ook wel de leeftijd denk ik he, dat gepieker over 'wat wil ik nu écht...'

Ik weet het gewoon niet. Mijn hart ligt bij creatieve beroepen, maar dat is zo'n onzeker bestaan. En mijn leeftijd ( zelfde bouwjaar als Sanne ) speelt ook wel mee in mijn beslissing om een nieuwe studie op te pakken.

Ik ben er voorlopig nog niet uit, weet alleen dat ik het anders wil en behoefte heb aan nieuwe uitdagingen in mijn leven. (het is te saai op het moment!)

Cestmoi; leuk, dat je weer aan het daten geslagen bent! Een beetje postieve aandacht kan idd nooit kwaad, denk ik .

TM: ja, ik snap wel wat je bedoelt, ik heb ook wel langere tijden niemand op het oog gehad ( ben ook niet snel onder de indruk) en dat is toch ook wel eentonig he?

Zit je een beetje in hetzelfde kringetje qua mensen, of kom je wel vaak wat nieuws tegen?

Sanne: En..heb je nog iets van hem vernomen?

Ik zit nog steeds in de nietteveelaandenken modus. Dat gaat vooral dit weekend een uitdaging worden....( wil 'm zien!)

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik niet veel bijzonders, ben nogal blut na de feestdagen
Ik vind ook maar zelden iemand echt leuk. Of beter gezegd, ik kom regelmatig mannen tegen die ik aantrekkelijk vind maar die zijn dan getrouwd of serieus samenwonend en ik ben heel keurig in die dingen, het komt niet in me op ze dan nog leuk te blijven vinden.

Kan op het moment niemand bedenken met wie ik weleens zou willen daten. Saaaaaaai!

Ga wel binnenkort iets nieuws doen met mensen die ik allemaal niet ken, maar ik reken niet direct op leuke mannen: ik heb al wel vaker dingen gedaan met onbekenden en daar kwamen dan toch vooral vrouwen op af. Zijn wij vrouwen gewoon ondernemender ofzo? Of misschien kies ik de verkeerde dingen uit en moet ik gewoon naar een voetbalwedstrijd gaan (bah)

Dit weekend ook al geen avontuurlijke plannen, maar dat vind ik juist prettig nu want ik ben grieperig. Kan nu niets fijners bedenken dan gewoon thuis op de bank hangen met een dvd!
Hoi meiden!

Hoe gaat het? Lekker weekend gehad? Beetje aan niet-mannen-dingen kunnen denken ;)

Ik ben nog niet echt aan het daten. Mail wel heel leuk met iemand, en hij wil nu afspreken, maar ben er nog een beetje over na aan het denken! *spannnend*

Haha jaaa ik denk wel dat vrouwen misschien ondernemender zijn Hebben jullie al geinternetdate? En zo ja, bij welke sites dan?
Hoi cestmoi!

Dit weekend heb ik relatieve rust: ik heb het huis al schoongemaakt en mensen met wie ik wat af wilde spreken, konden niet. Maar als ik dat zo van jou lees: niet over nadenken en gewoon afspreken! Als het mailcontact leuk is, dan ben je toch ook benieuwd hoe hij irl is?! Zou ik wel zijn ;)
DeKenau: in creatieve beroepen is idd lastig werk te vinden en ook nog eens onzeker. Ik hoop dat je er snel een beetje uit bent!

Nieuwe mensen kom ik eigenlijk alleen tegen met stappen. En dat doe ik tegenwoordig wat minder omdat vriendinnen allemaal liever op de bank zitten ;) Maar als ik ga is het altijd super gezellig en sta ik eigenlijk altijd met nieuwe mensen (mannen) te kletsen. Maar het gebeurt me zeer zelden dat ik iemand dan ook echt aantrekkelijk vind. Schreef iemand anders hier volgens mij ook al. Misschien toch wat teveel eisend

Lllilaaa: Volgens mij zijn de meeste vrouwen idd meer voor het ondernemen dan mannen. Ben wel benieuwd wat je gaat doen Of wordt het dan te herkenbaar?

Cestmoi: Ik lig lekker dagje op de bank, bijkomen van het stappen. Jij ook een lekker weekend gehad?

Hoe lang ben je nu met die jongen aan het mailen? Ik heb 2 keer een date gehad via internet, maar ben er echt vrij moeilijk in ;) Met de eerste jongen heb ik een half jaar intensief contact gehad voordat ik hem zag. Met de 2e een maand of 4 en dat was ook meer 'toeval' omdat we allebei op dezelfde plek in het buitenland waren. Ik moet me er altijd erg overheen zetten dat het via internet is. Dan voel ik me een beetje een kneus
Ik heb één keer gedate via internet. Werd toen meteen een serieuze relatie

Maar ik vond het internet daten niet iets voor mij. Toch echt teveel rare figuren, en zoals TM al zegt..het heeft zo'n slechte naam.

Ik heb het hele weekend een hangweekend, films kijken, heel hard muziek draaien, beetje internetten...heerlijk!

( ik heb ook stiekem best last van pms en dan ga ik de laatste tijd uit zelfbescherming niet teveel afspraken maken op die dagen wegens irritatiegevaar, haha)
Ik herken het wel hoor, TM, ik vind ook niet snel iemand écht aantrekkelijk. Ik ben wel een flirt, maar ik val niet op doorsnee types en ik ben snel verveeld. Dus iemand moet me kunnen boeien. ( Natuurlijk heb ik nu een zeer boeiend én aantrekkelijk exemplaar gevonden )
Verleden week zaterdag zat ik alleen thuis en toen dacht ik, laat ik toch eens kijken hoe zo'n internet datesite werkt ;) Ik heb me ingeschreven bij e-matching. Het is voor hoger opgeleide mensen en ik heb toch een beetje het idee, dat de grootste idioten of mannen die alleen maar op sex uit zijn, eerder voor andere sites kiezen :p Tenminste ik heb nog helemaal geen rare berichtjes gekregen En zelf heb ik ook eerst gewoon wat nonchalante berichtjes gestuurd, niet te veel over nagedacht!

Jaaaa het heeft wel een slechte naam he! Maar als ik zo rondsnuffel langs wat mannelijke profielen, denk ik wel ohhhh hier zijn de leuke mannen! :p Het valt me echt op hoeveel mannen er van reizen houden!

Maar ik mail dus pas een weekje met hem. Wel lange berichtjes en ook gewoon leuk! Ergens vind ik het ook gewoon eng :p Misschien moet ik mijn verhaal over daten en schoenen zelf ook nog eens nalezen!

Mijn weekend is leuk! Afgesproken met een vriendin en vandaag het huis gecleaned :D

DeKenau, heb je nog wat van hem gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven