Vrijgezellen-topic
donderdag 30 december 2010 om 17:13
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
zondag 2 januari 2011 om 22:33
Hahaha ja heel lief van de nachtsmser aan me denkt maar ja iets minder dat het de persoon was die dacht omdat we allebei op hetzelfde evenement aanwezig zullen zijn dat we dan een date hadden en die mij smste op oudjaarsnacht dat 2011 een mooi jaar zou worden aangezien wij elkaar hadden ontmoet
(kan me hem niet herinneren maar hij mij wel en ik kan nog wel wat andere dingen opnoemen die redelijk opdringerig zijn... :S) Hahaha dus nu vind ik het iets minder lief zoals je denk ik wel kan begrijpen haha
Tja RN waar vind je leuke vrouwen (behalve op het viva forum zoals cestmoi al zei
) ligt er denk ik aan op wat voor soort vrouwen je valt...
Tja RN waar vind je leuke vrouwen (behalve op het viva forum zoals cestmoi al zei
zondag 2 januari 2011 om 22:41
Dat idee had ik eigenlijk al, dat hier misschien wel leuke vrouwen bloggen.
Ik val persoonlijk niet op een bepaald uiterlijk maar het is een totaal plaatje. Ik ben gek op vrouwen die veel lachen en die ook daarbij een mooie lach hebben. Ik hoop niet dat ik nu iemand beledig.. Maar mollige vrouwen zijn niet zo geschikt voor mij als relatiemateriaal.
Zitten hier ook van die mannen-haters bij? Dat soort vrouwen vind ik wel grappig eigenlijk
Ik val persoonlijk niet op een bepaald uiterlijk maar het is een totaal plaatje. Ik ben gek op vrouwen die veel lachen en die ook daarbij een mooie lach hebben. Ik hoop niet dat ik nu iemand beledig.. Maar mollige vrouwen zijn niet zo geschikt voor mij als relatiemateriaal.
Zitten hier ook van die mannen-haters bij? Dat soort vrouwen vind ik wel grappig eigenlijk
zondag 2 januari 2011 om 22:44
zondag 2 januari 2011 om 22:48
Haha dus je wilt weten of wij als vrouw zijnde weten waar andere vrouwen zijn die veel lachen, met een mooie lach en die slank zijn? Uhm.. Wat denk je bij een reclame bureau?
Hahaha maar even serieus daar kunnen wij toch niks over zeggen op basis daar van.. Hobbies misschien in de sportschool? Of bij een of andere cursus die je leuk vindt? Ga zo maar door..
Hmmm... TM hoop niet dat wij binnenkort ook hier met een gebroken hart komen uithuilen!
Ja ik vond het ook al steeds enger worden en ik kijk nu al op tegen volgende week. Ik heb hem zelfs al verteld dat we geen date hebben en dat ik niet date met mensen die ik me niet herinner en dat het meer is van we zijn beide daar aanwezig... en dan alsnog smsen! Ik sms niet terug, pak de telefoon niet op.. Wat kan je nog meer doen! :S Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop..
Hmmm... TM hoop niet dat wij binnenkort ook hier met een gebroken hart komen uithuilen!
zondag 2 januari 2011 om 22:50
Nog even een paar 'leuke' Knuz reacties die ik jullie niet kan onthouden
- Op beginsite van iemand: Krak...zo ik heb het ijs gebroken, kom nu maar op met al die berichtjes van jullie.
- Berichtje: "ik ben maagd" heeeeeeeeel veel ruimte ertussen en dan: wat is jouw sterrenbeeld?
- "Jij hebt bijna net zulk mooi lang haar als ik" Ga ik naar zijn profiel, is hij kaal
- Bij best wel euhm niet zo'n mooie man op zijn profiel: "Vreselijk lelijke man zoekt leuke dame"
Die laatste twee vond ik eigenlijk heel leuk hahaha
- Op beginsite van iemand: Krak...zo ik heb het ijs gebroken, kom nu maar op met al die berichtjes van jullie.
- Berichtje: "ik ben maagd" heeeeeeeeel veel ruimte ertussen en dan: wat is jouw sterrenbeeld?
- "Jij hebt bijna net zulk mooi lang haar als ik" Ga ik naar zijn profiel, is hij kaal
- Bij best wel euhm niet zo'n mooie man op zijn profiel: "Vreselijk lelijke man zoekt leuke dame"
Die laatste twee vond ik eigenlijk heel leuk hahaha
zondag 2 januari 2011 om 22:54
zondag 2 januari 2011 om 22:55
En ow ja Sanne ze moet ook goed kunnen schoonmaken
Ik ben nog niet zo goed in het bloggen, maar het leek mij gewoon leuk om van vrouwen te horen waar je andere leuke vrouwen kunt ontmoeten.
Reclame bureau? Nah die zijn verwaand
ALs ik de naam Sanne hoor of lees, zie ik allemaal konijntjes spelen in het gras. Dat komt door een andere Sanne die ik ken.
Reclame bureau? Nah die zijn verwaand
ALs ik de naam Sanne hoor of lees, zie ik allemaal konijntjes spelen in het gras. Dat komt door een andere Sanne die ik ken.
zondag 2 januari 2011 om 22:56
haha gewoon niet meer aan de man... Hmm denk niet dat ik dat kan haha Daarvoor vind ik de manspersonen veel te interessant en leuk
Yep je had het goed we zijn beide ergens aanwezig... En heb heel duidelijk gezegd dat het geen date is.. Maar ja hij snapt het niet..
Hoe is het gegaan met je huisje opknappen??
Waar zijn alle anderen heen???
Yep je had het goed we zijn beide ergens aanwezig... En heb heel duidelijk gezegd dat het geen date is.. Maar ja hij snapt het niet..
Hoe is het gegaan met je huisje opknappen??
Waar zijn alle anderen heen???
zondag 2 januari 2011 om 23:05
zondag 2 januari 2011 om 23:10
Hahaha ik ben alleen niet zo dol op konijntjes.. :S Dus toch een andere Sanne haha 
Datingsites? Daar hebben we het eerder over gehad. Sommige schrijven zich wel in en anderen niet.. Ik heb er in mijn omgeving zowel goede als slechte dingen over gehoord. Ik zelf heb er niks mee omdat ik iets heb tegen daten met mensen die ik niet ken.. En zelf ben ik niet zo zeer op zoek dat ik me inschrijven... Anderen vinden er de liefde van hun leven. Tja misschien dat anderen hier meer iets over kunnen zeggen...
mjs400: jij bent lekker op stap met je goede vriend/collega? Of toch ons advies opgevolgd en met een wijntje een goed boek of film aan het kijken?
Datingsites? Daar hebben we het eerder over gehad. Sommige schrijven zich wel in en anderen niet.. Ik heb er in mijn omgeving zowel goede als slechte dingen over gehoord. Ik zelf heb er niks mee omdat ik iets heb tegen daten met mensen die ik niet ken.. En zelf ben ik niet zo zeer op zoek dat ik me inschrijven... Anderen vinden er de liefde van hun leven. Tja misschien dat anderen hier meer iets over kunnen zeggen...
mjs400: jij bent lekker op stap met je goede vriend/collega? Of toch ons advies opgevolgd en met een wijntje een goed boek of film aan het kijken?
zondag 2 januari 2011 om 23:15
RN: zal nog even serieus reageren. Met echte datingsites heb ik niets omdat dan een profiel beoordeeld wordt en je dus 60 mailtjes krijgt voor een date in een uur. Ben zelf lid van Paiq en dat vind ik wel een leuke site. Daar wordt gechat i.p.v. profielen beoordeeld en als een gek afgesproken. Ik zit daar om soms de verveling te doden en soms heb je eens een leuk gesprek. Voor de beeldvorming: in 3 jaar tijd heb ik 2 dates gehad Met beide jongens eerst lang gemsn't en gebeld voordat ik vond dat ik ze genoeg kende om te willen daten. Met nr 1 heb ik een half jaar gedate, met nr 2 heb ik 2 jaar een knipperlicht 'relatie' gehad wat nu sinds 2 maanden gestopt is. Wanneer je op zo'n manier met iemand afspreekt, elkaar eerst leren kennen en daten omdat je echt elkaar nog beter wilt leren kennen, vind ik het wel positief.
Nou ik ga nu echt bedje in. Doeeeeegg
Nou ik ga nu echt bedje in. Doeeeeegg
zondag 2 januari 2011 om 23:23
Even reageren nog. Ben nog nooit op singlereis geweest maar ik ken mensen die dat wel hebben gedaan. Die zeggen dat het geen hopelose gevallen zijn maar gewoon mensen die lekker genieten van de reis heel ongedwongen ect. Niemand die hoopt op een relatie etc.
Ik ga niet aan online daten beginnen veelste bang dat t tegen valt.
Ik ga niet aan online daten beginnen veelste bang dat t tegen valt.
Het gras aan de overkant is niet groen.
maandag 3 januari 2011 om 00:06
Ik reageer ook nog even snel.
Ik ben 2x met een single reis van Fox meegeweest, naar Maleisie/ Borneo en Costa Rica. Beiden keren enorm naar mijn zin gehad! Groep mensen die niet alleen op vakantie willen (single of een partber die niet van reizen houdt).
Leeftijden kan je zien, evenals de man-vrouw verhouding van de mensen die reeds geboekt hebben. Ook op het forum kan je al wat contact leggen mocht je twijfelen.
Uit de eerste reis heb ik een vriendegroepje overgehouden, zien elkaar 2-3x per jaar door de afstanden. Uit de tweede reis zijn maar liefst 3 stelletje ontstaan, waarvan 1 na terugkomst eugenlijk meteen zijn gaan samen wonen en een ander stelletje woont sinds kort samen, erg grappig!
De insteek van de reis is niet het ontmoeten, maar gewoon samen alleen op vakantie gaan.
Ik kan het echt aanraden! Enorm veel lol gehad, veel gezien, gedaan, gedronken en gefeest (gemiddeld 4 uurtjes slaap per nacht haha).
Dit jaar ga ik alleen met rugzak (over een week), budgettechnisch iets aantrekkelijker .
Ik ben 2x met een single reis van Fox meegeweest, naar Maleisie/ Borneo en Costa Rica. Beiden keren enorm naar mijn zin gehad! Groep mensen die niet alleen op vakantie willen (single of een partber die niet van reizen houdt).
Leeftijden kan je zien, evenals de man-vrouw verhouding van de mensen die reeds geboekt hebben. Ook op het forum kan je al wat contact leggen mocht je twijfelen.
Uit de eerste reis heb ik een vriendegroepje overgehouden, zien elkaar 2-3x per jaar door de afstanden. Uit de tweede reis zijn maar liefst 3 stelletje ontstaan, waarvan 1 na terugkomst eugenlijk meteen zijn gaan samen wonen en een ander stelletje woont sinds kort samen, erg grappig!
De insteek van de reis is niet het ontmoeten, maar gewoon samen alleen op vakantie gaan.
Ik kan het echt aanraden! Enorm veel lol gehad, veel gezien, gedaan, gedronken en gefeest (gemiddeld 4 uurtjes slaap per nacht haha).
Dit jaar ga ik alleen met rugzak (over een week), budgettechnisch iets aantrekkelijker .