Vrouw aanspreken

19-05-2019 21:10 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik al best veel heb gelezen over het aanspreken van vrouwen enzovoorts, maar wilde ook zelf een topic aanmaken op een forum en dacht aan dit forum. Gedurende mijn 25 jaren heb ik geen relatie gehad. Ik heb heel veel obstakels moeten overwinnen en op dit moment kan ik zeggen dat ik gelukkig ben en zelfwaarde heb ontwikkeld.

Echter, door die bepaalde persoonlijke omstandigheden loop ik ver achter wat betreft daten. Eerlijk gezegd wil ik hier een eind aan maken, al een lange tijd, en ik begin me te beseffen dat het ''het komt wel als het komt'' eigenlijk onzin is. Het gaat er bij mij niet zomaar komen, ook niet met hetgeen ik tot nu toe in mijn leven heb bereikt.

Vandaag was ik in de bieb en in de ochtend had ik mezelf beloofd dat als ik iemand zou zien zitten die er aantrekkelijk uitzag, dat ik haar dan zou aanspreken. Maar nee hoor, het lukte me niet, de angst om iemand aan te spreken was torenhoog, ik bevroor. Ik dacht echt bij mezelf wauw, wist niet dat het nog zo'n angst is. Dit heeft te maken met zelfvertrouwen op dit gebied.

En nee, ik spreek vrouwen niet aan op hun uiterlijk/ongewenste complimenten, maar ja het is wel het eerste waardoor ik een vrouw aanspreek. Ik wil meer vrouwen leren kennen, maar als haar persoonlijkheid mij niet aanstaat dan leave ik for a dime. Heb geen openingszin in mijn hoofd, behalve ''Hi zag je zitten en wilde je ontmoeten/spreken, mijn naam is ..'' en dan volgt er vanzelf wel iets uit mijn mond.

Ik vraag me af of de leden hier mannen hebben die jullie aanspreken. En dan bedoel ik overdag, uitgezonderd van complimenten/gefluit. iemand die op je afkomt en die aangeeft je te willen leren kennen. Vinden vrouwen het zelf heel vreemd als een man haar op die manier aanspreekt is eigenlijk mijn kernvraag? Zou dat echt zo erg zijn? Het is direct, maar ik heb geen zin in spelletjes. Ik kan prima zonder een vrouw leven, maar daarin schuilt ook het probleem, dat ik dan nooit zin heb om erop uit te gaan.
Ik merk dat je houding mij irriteert TO. Je komt op mij koppig en dwingend over, alsof wat er ook gezegd wordt jij het toch allemaal beter weet. Het lijkt alsof je het lastig vindt om af te wijken van je eigen overtuiging over de beste manier om met vrouwen in contact te komen. Voor jou hoop ik dat dat door de geschreven teksten komt en dat je in het echt anders overkomt.

Ik ben van jouw leeftijd en ook regelmatig in de universiteitsbibliotheek te vinden. Als ik daar zit en er zou iemand uit het niets naast me komen zitten en zich voorstellen, zou ik meteen de kriebels krijgen en denken: “wat wil je van me, ik ken je niet, ik kom hier om te studeren dus laat me met rust”.

Zoals al vaker gezegd in dit topic ben jij niet de enige man die die zoiets doet of zou doen en ben je voor de betreffende vrouw waarschijnlijk ook de zoveelste die voor haar gevoel wat van haar wil. De situatie leent zich er gewoon niet voor om dan zo direct op je doel af te stappen zeg maar. Daarnaast heb je het steeds over jouw intenties, maar wat die intenties ook zijn.. de vrouw die jij aan wil spreken kan die intenties niet ruiken dus de kans is groot dat zij hetzelfde zou reageren als ik (en menig andere vrouw).

Er zijn hier al genoeg voorbeelden gegeven over hoe je het wel aan zou kunnen pakken, maar het lijkt een beetje alsof je alle adviezen die niet in jouw straatje en overtuiging passen in de wind slaat.

Neem wat aan van wat hier geschreven wordt in plaats van alles proberen te weerleggen. Wij zijn bijna allemaal vrouwen dus mijn inschatting is dat de hier gegeven adviezen meer overeenkomen met wat je in die situaties kan verwachten en doen dan wat een bekende vent in zijn boek geschreven heeft.
melliflvovs wijzigde dit bericht op 20-05-2019 13:05
Reden: Enter voordat bericht af was
12.73% gewijzigd
In geen enkele setting zou jij het fijn vinden om met een homo een praatje te maken? Jeetje... Weet je, jij bent zo gefocussed op de sneltrein naar een relatie dat je blijkbaar alle contact in die context wilt zien. En dat ook ook op een soort mechanische, efficiënte manier. Je lijkt wel een buitenaards wezen dat de menselijke omgangsvormen probeert te doorgronden en maar niet snapt hoe inefficiënt en onlogisch wij mensen toch zijn. Ik vind het toch echt wonderlijk dat je de tientallen reacties hier nog niet snapt. Je snapt wel wat er staat, maar niet wat er bedoeld wordt.
anoniem_382662 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 13:27
0.34% gewijzigd
Verder valt het me op dat je het alleen maar hebt over wat JIJ wil. JIJ wil meteen meer dan alleen een kletspraatje, JIJ wil meteen laten merken dat je iemand interessant vindt, JIJ maakt geen praatje met bijv. een 70-jarige omdat JIJ daar verder niks mee wil.

Hebben die vrouwen ook nog wat te willen?

Je komt zoals gezegd op mij erg dwingend over, alsof het allemaal niet boeit wat die vrouwen willen en wat JIJ wil de boventoon voert.
melliflvovs schreef:
20-05-2019 13:14
Verder valt het me op dat je het alleen maar hebt over wat JIJ wil. JIJ wil meteen meer dan alleen een kletspraatje, JIJ wil meteen laten merken dat je iemand interessant vindt, JIJ maakt geen praatje met bijv. een 70-jarige omdat JIJ daar verder niks mee wil.

Hebben die vrouwen ook nog wat te willen?

Je komt zoals gezegd op mij erg dwingend over, alsof het allemaal niet boeit wat die vrouwen willen en wat JIJ wil de boventoon voert.
Inderdaad!

@TO: praat je alleen met andere mensen omdat je iets van ze wil? Ben je uberhaupt wel geïnteresseerd in menselijk contact?
Begin misschien eerst eens met een complimentje of een klein praatje. Zonder dat er de druk op zit om te daten of er meer uit te laten komen. Wen daar eerst aan. Kleine stapjes om je meer zekerheid te geven en je social skills te verbeteren.
Forever1994 schreef:
20-05-2019 12:50
Hmm..

Andere twee plekken dan, wat ik laatst had meegemaakt. Ik was in een supermarkt en (ik liep erheen en zij ook) festival en zag een meisje oogcontact maken, wegkijken, lachen en weer oogcontact maken. In een supermarkt moet ik het hebben over het weer, dus een kletspraatje, maar eerlijk gezegd is een kletspraatje toch ook niet wat ik wil. Stel we maken een kletspraatje en het is leuk, dan moet ik het daarbij laten, terwijl ik ook kan denken oke, deze persoon zou ik wellicht wat beter willen leren kennen.

En op straat eveneens vaak oogcontact, of moet ik dat dan gewoon laten voor wat het is. Heb dat namelijk zovaak, laatst zei mijn beste vriendin ook dat een meisje echt vaak naar me keek in een winkel. Ik kan niks bedenken wat niet creepy is na het lezen van dit topic.

Moet ook toegeven dat ik een tijdje zelf in de VS heb gewoond, dus ik denk dan van waarom maakt iedereen er zo'n probleem over. Ik zou het oprecht niet erg vinden als een vrouw (of ze nou er leuk uitziet of niet) zou zeggen hey alles goed. Een homoseksuele man, wat hierboven als voorbeeld wordt aangegeven, zou ik inderdaad niet fijn vinden, maar goed dat heeft te maken met geaardheid denk ik dan. Dat zou ik nooit fijn vinden. In geen enkele setting.

En het is toch logisch dat wanneer ik iemand zie die er dan leuk uit zou zien dat ik dan een praatje zou willen maken ipv iemand van 70. Als ik kletspraatje wil maken dan kan ik dat inderdaad voor de rest van mijn leven doen met 70-jarige, maar wat bereik ik daar precies mee? Niet veel..
Tja, als je een hert wil vangen, dan moet je vooral adviezen gaan vragen aan andere herten, dat zal wel helpen.

Man man, wat een ongelooflijke lulkoek hier zeg. Als iedereen deze adviezen volgt dan vraag ik me af, waar die 7,5 mld mensen vandaan komen, want daar wordt niemand geil van.

Als je iets zegt tegen een vrouw en ze vind je leuk dan is het schattig en als je hetzelfde zegt tegen een vrouw die je niet mag dan ben je een creep.

Zeg gewoon wat je wilt zeggen en als ze er niet van gediend is dan laat je het toch voor wat het is en als ze er wel op ingaat, kudo's. Zonder risico kom je nergens, dan wordt het gewoon de friend zone. Er zijn 3,5 mld vrouwen op de wereld dus het niet dat ze schaars zijn.
Probeer het eerst eens met bejaarden, die vinden het vaak wel gezellig om te kletsen, wel 1 die je vrolijk aankeek anders heb je nog een handtasje op je hoofd.
spell68 schreef:
20-05-2019 13:23
Tja, als je een hert wil vangen, dan moet je vooral adviezen gaan vragen aan andere herten, dat zal wel helpen.

Man man, wat een ongelooflijke lulkoek hier zeg. Als iedereen deze adviezen volgt dan vraag ik me af, waar die 7,5 mld mensen vandaan komen, want daar wordt niemand geil van.

Als je iets zegt tegen een vrouw en ze vind je leuk dan is het schattig en als je hetzelfde zegt tegen een vrouw die je niet mag dan ben je een creep.

Zeg gewoon wat je wilt zeggen en als ze er niet van gediend is dan laat je het toch voor wat het is en als ze er wel op ingaat, kudo's. Zonder risico kom je nergens, dan wordt het gewoon de friend zone. Er zijn 3,5 mld vrouwen op de wereld dus het niet dat ze schaars zijn.
TO wil zich meteen gaan voorstellen aan een vrouw in de bieb die hij nog niet eerder ontmoet heeft met de woorden dat ze mooie ogen heeft. De kans is groot dat hij dan een hijs voor zn kop krijgt. Vooral ook omdat ze waarschijnlijk toch al gemerkt heeft dat hij haar vanachter zijn boek of de tussen de boekenplanken door stiekem geobserveerd heeft.
En ja, dat vinden veel vrouwen creepy!
TO moet eerst eens zijn sociale vaardigheden aan gaan scherpen voordat hij op jacht gaat.
Forever, heb je je weleens afgevraagd waarom (jonge) vrouwen terugschrikken voor mannen die creepy overkomen?
Ongemakkelijke situaties zijn natuurlijk voor niemand te vermijden.
Echter: in de heteroseksuele date-wereld kan contact met een onbekende een man een afwijzing opleveren, maar een vrouw kan een verkrachting of nog erger riskeren. De ene vrouw is daar meer mee bezig dan de andere, maar het speelt voor veel vrouwen onbewust mee wanneer ze aftasten of ze een gesprekje, laat staan een date, willen met een onbekende.
Ik heb de indruk dat je geen flauw idee hebt, en het alleen op je zelf betrekt alsof jij een slachtoffer bent. Misschien helpt het als je eens gaat proberen je te verplaatsen in de denk- en gevoelswereld van vrouwen, gewoon als oefening in empathie. Misschien dat het als bijvangst oplevert dat je wat gemakkelijker te benaderen wordt, want ook vrouwen kunnen het initiatief nemen als ze iemand interessant of aantrekkelijk vinden.
Deze hyperfocus op tips om een vrouw aan de haak te slaan maakt je alleen maar meer verkrampt, waardoor het alleen maar moeilijker wordt. Je zit jezelf in de weg.

Vergeet niet dat het pas begint wanneer je iemand ontmoet die jou ook leuk vindt.
nounou
TO, hoe zijn je contacten met vrouwen in de niet-relationele sfeer?
Praat je uberhaupt wel eens met een vrouw van je eigen leeftijd?
Ik heb het idee dat je je moeilijk in vrouwen kunt verplaatsen.
amarna schreef:
20-05-2019 13:49
TO wil zich meteen gaan voorstellen aan een vrouw in de bieb die hij nog niet eerder ontmoet heeft met de woorden dat ze mooie ogen heeft. De kans is groot dat hij dan een hijs voor zn kop krijgt. Vooral ook omdat ze waarschijnlijk toch al gemerkt heeft dat hij haar vanachter zijn boek of de tussen de boekenplanken door stiekem geobserveerd heeft.
TO moet eerst eens zijn sociale vaardigheden aan gaan scherpen voordat hij op jacht gaat.
Hmm, Ik kan dit dan niet helemaal rijmen met je opmerking in een topic "kort naar lang" wat ik nou net zit te lezen. Daar geef je aan dat je mooi gevonden wordt en zelfs sjans had. Wat zeiden ze? Dat ze je zo'n mooi karakter vonden hebben of heb je ze meteen een knal voor hun kanis gegeven, want blijkbaar hadden ze je, voor ze die opmerkingen maakten, van een afstandje eerst creepy bekeken?
Zazamaenade schreef:
20-05-2019 13:53
Forever, heb je je weleens afgevraagd waarom (jonge) vrouwen terugschrikken voor mannen die creepy overkomen?
Ongemakkelijke situaties zijn natuurlijk voor niemand te vermijden.
Echter: in de heteroseksuele date-wereld kan contact met een onbekende een man een afwijzing opleveren, maar een vrouw kan een verkrachting of nog erger riskeren. De ene vrouw is daar meer mee bezig dan de andere, maar het speelt voor veel vrouwen onbewust mee wanneer ze aftasten of ze een gesprekje, laat staan een date, willen met een onbekende.
Ik heb de indruk dat je geen flauw idee hebt, en het alleen op je zelf betrekt alsof jij een slachtoffer bent. Misschien helpt het als je eens gaat proberen je te verplaatsen in de denk- en gevoelswereld van vrouwen, gewoon als oefening in empathie. Misschien dat het als bijvangst oplevert dat je wat gemakkelijker te benaderen wordt, want ook vrouwen kunnen het initiatief nemen als ze iemand interessant of aantrekkelijk vinden.
Deze hyperfocus op tips om een vrouw aan de haak te slaan maakt je alleen maar meer verkrampt, waardoor het alleen maar moeilijker wordt. Je zit jezelf in de weg.

Vergeet niet dat het pas begint wanneer je iemand ontmoet die jou ook leuk vindt.
Goede insteek, elke onbekende man die iets tegen je zegt is een potentionele verkrachter. Dit is ook precies wat ik zo opvallend vind aan dit topic, dat elk soort opmerking wordt gezien als bedreigend/gevaar voor iemands emotionele veiligheid, terwijl ik ook echt mijn wenkbrauwen frons daarover. En ja, ik ben me bewust wat wel en niet kan, kletspraatjes, small talk - maar daar ontwikkel je niks mee- geen interesse, helemaal niks. ''Lekker weertje he?'' - ''ja lekker weertje vandaag''. That's it, daarop kan je eventueel doorhameren, maar is niks nieuws, niet interessant en doodsaai.

Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar. Het is ook nog overdag denk ik dan. Dit is m.i. precies het probleem, dat vrouwen je echt gaat zien als een rapist. En ja, dan krijg je onwijs weinig empathie van mijn kant, dat is an sich al krampachtig denken - denken dat iedere onbekende een verkrachter kan zijn. En onwijs generaliserend tegenover mannen, ook ik denk niet bij elke buitenlander dat hij of zij een dief.

En ik heb zelf genoeg onderzoek gedaan aan de universiteit omtrent seksueel misbruik, zowel in Nederland als daarbuiten, dus ik weet heel goed wat vrouwen kunnen doorstaan. Alleen zie ik geen relatie met een iemand die een praatje wil aanknopen een ander wil leren kennen overdag in de publieke ruimte. Jullie dus wel, dus I rest my case, dan zal het inderdaad zo zijn.

Als er geen ''hey alles goed'' vanaf kan gaan zonder creepiness dan vind ik dat bijzonder vervelend ja.
amarna schreef:
20-05-2019 13:49

Eens. Alleen in romantische films loopt dat goed af.
.
spell68 schreef:
20-05-2019 14:06
Hmm, Ik kan dit dan niet helemaal rijmen met je opmerking in een topic "kort naar lang" wat ik nou net zit te lezen. Daar geef je aan dat je mooi gevonden wordt en zelfs sjans had. Wat zeiden ze? Dat ze je zo'n mooi karakter vonden hebben of heb je ze meteen een knal voor hun kanis gegeven, want blijkbaar hadden ze je, voor ze die opmerkingen maakten, van een afstandje eerst creepy bekeken?
Moet iemand je aanspreken voordat je doorhebt dat ze je leuk vinden? Lichaamstaal of een bepaalde blik zegt genoeg.
amarna schreef:
20-05-2019 14:05
TO, hoe zijn je contacten met vrouwen in de niet-relationele sfeer?
Praat je uberhaupt wel eens met een vrouw van je eigen leeftijd?
Ik heb het idee dat je je moeilijk in vrouwen kunt verplaatsen.
Praat er heel vaak mee. Ik kan me erin verplaatsen, maar vind de aantijgingen steeds meer overdreven hoe meer vrouwen ik erover hoor. Dan begin ik bij mezelf te denken van ook jullie vriendjes etc zijn ooit wel eens een creep geweest bij iemand. Mannen kunnen het slechts vermijden. Al mijn vrienden hebben het weleens gehad dat ze als ''creepy'' werden gezien..

Beter om geen vrouw aan te spreken denk ik dan, en dat is gewoon vreemd. Soms zie ik opzichtig een vrouw naar mij kijken, en ja, op straat, en die laat ik inderdaad gewoon, want denk ook ''ben een creep om wat te zeggen'', anderzijds vind ik het onwijs vervelend en irriterend om een dergelijk label te krijgen ten alle tijde. Het werkt averrechts, want niet alle mannen zijn rapist enzovoorts. Overigens is dit wel iets wat ik en vrienden ook met elkaar bespreken, dat we het niet echt weten in de context van overdag.
Forever1994 schreef:
20-05-2019 14:07
Goede insteek, elke onbekende man die iets tegen je zegt is een potentionele verkrachter. Dit is ook precies wat ik zo opvallend vind aan dit topic, dat elk soort opmerking wordt gezien als bedreigend/gevaar voor iemands emotionele veiligheid, terwijl ik ook echt mijn wenkbrauwen frons daarover. En ja, ik ben me bewust wat wel en niet kan, kletspraatjes, small talk - maar daar ontwikkel je niks mee- geen interesse, helemaal niks. ''Lekker weertje he?'' - ''ja lekker weertje vandaag''. That's it, daarop kan je eventueel doorhameren, maar is niks nieuws, niet interessant en doodsaai.

Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar. Het is ook nog overdag denk ik dan. Dit is m.i. precies het probleem, dat vrouwen je echt gaat zien als een rapist. En ja, dan krijg je onwijs weinig empathie van mijn kant, dat is an sich al krampachtig denken - denken dat iedere onbekende een verkrachter kan zijn. En onwijs generaliserend tegenover mannen, ook ik denk niet bij elke buitenlander dat hij of zij een dief.

En ik heb zelf genoeg onderzoek gedaan aan de universiteit omtrent seksueel misbruik, zowel in Nederland als daarbuiten, dus ik weet heel goed wat vrouwen kunnen doorstaan. Alleen zie ik geen relatie met een iemand die een praatje wil aanknopen een ander wil leren kennen overdag in de publieke ruimte. Jullie dus wel, dus I rest my case, dan zal het inderdaad zo zijn.

Als er geen ''hey alles goed'' vanaf kan gaan zonder creepiness dan vind ik dat bijzonder vervelend ja.

Ja, dat kan je wel vervelend vinden. maar jij bent degene met een probleem die hier om raad komt, al krijg ik de indruk dat je hier vooral jezelf komt beklagen.
Communicatie is voor een groot deel non-verbaal, dat lijk je niet te (willen) weten of begrijpen.
Vrouwen met allerlei achtergronden proberen je wat mee te geven, maar jij weet het allemaal beter.
Maar ik vind het best hoor, veel succes verder.
nounou
amarna schreef:
20-05-2019 14:10
Moet iemand je aanspreken voordat je doorhebt dat ze je leuk vinden? Lichaamstaal of een bepaalde blik zegt genoeg.
Ja, en waarom niet? ik kan niet ruiken of die blik met mij te maken heeft, of omdat iemand met iets zit. Als het met mij was, dan staat het je vrij om niet met te willen praten.
Forever1994 schreef:

Ja, wij vrouwen moeten telkens wanneer een man ons aanspreekt inschatten hoeveel risico er is. Heeft hij goede bedoelingen, of slechte?

Ja, wij vrouwen kunnen heel veel doorstaan als dat moet, maar vrijwillig doorstaan we liever zo weinig mogelijk.
anoniem_386304 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 14:30
Reden: typefout
0.28% gewijzigd
...Dat je contact met iemand die onbekend is niet wil, tot daar aan toe, geef aan dat je een vriendje hebt en klaar."

Deze zin zegt het al, je spreekt iemand aan met een bepaalde insteek die je blijkbaar zo duidelijk uitdraagt dat de dame in kwestie wordt gedwongen om te zeggen dat ze al bezet is (zelfs als het niet zo is) als ze geen zin in je heeft en je bent je daar dus prima van bewust.

Kun je van alles van vinden maar zo werkt het nu eenmaal.
Creativity is intelligence having fun
Bied iets te snoepen aan. Als jij in haar buurt een zak m&ms of dropjes zit te eten en zij maakt oog contact kun je altijd vragen of ze ook wil.
Voor wat het waard is, dit is hoe je het in een bibliotheek zou kunnen aanpakken als iemand daar zit te studeren:

Een klein eindje verderop gaan zitten studeren. Niet direct ernaast, maar wel zo dichtbij dat je het gevoel hebt en geeft dat je samen aan het werk bent. Na verloop van tijd terloops zeggen dat je koffie gaat halen voor jezelf en of je misschien ook wat voor haar mee kunt nemen. Als je de koffie komt brengen, is het niet zo heel vreemd meer om je voor te stellen ("oh, ik heet trouwens... x"). Dan kun je even kijken hoe ze reageert. Misschien houdt ze het bij een 'dank je wel' en gaat ze door waar ze mee bezig was (omdat ze geen interesse heeft of tentamenstress) of misschien wil ze wel een gesprekje met je aanknopen over waar ze mee bezig is. En zo ga je dan verder.

Edit: inderdaad, een zak snoep kun je ook op deze manier inzetten.
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 14:53
4.13% gewijzigd
Forever1994. Ik heb ook sterk de indruk dat je eigenlijk alleen je gelijk wil halen en tegelijkertijd je graag in de slachtofferrol wentelt.
Verder: kap nou eens een keer met je 'ook niet overdag?'-plaat. Jouw creepiness is niet tijdgebonden.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Forever1994 schreef:

Maar zo begon je dit topic niet. Je begon met de vraag of je "ongestraft" een compliment kon geven.
Een praatje aanknopen begin je niet met de opmerking: "Wat heb je mooie ogen, btw, ik heet Jan/Piet/Klaas".
Forever1994 schreef:
19-05-2019 22:24
En als hierbij niet vrouwen tussen zitten die jij enigzins interessant vindt? En daarnaast, ook al ken je die vrouwen daar, dan alsnog moet je een gesprek aanknopen. Eveneens ben je alsnog onbekend van elkaar, je hebt elkaar slechts van gezicht gezien (bv in de klas). Maar ook een losse opmerking vind ik vreemd, hoezo dan opeens wel? Een man verbergt dan juist zijn intenties naar mijn inzien, terwijl het kan dat hij meer wil. Het is toch een wereld waarin je elkaar gewoon kan leren kennen, twee mensen die met elkaar ''interacten''. Ik ben het eens dat het wellicht rare is, maar weet niet of het creepy is? En ik zeg deze dingen, omdat ik benieuwd ben of je dit kan tegenbeargumenteren.

Vind het aan de andere kant ook onwijs vreemd dat je niemand kan aanspreken buiten bepaalde settings om, dat het echt niet is toegestaan volgens vrouwen.

Nou dan probeer je het toch? Ik ben benieuwd naar je slagingspercentage.
redbulletje schreef:
20-05-2019 14:50
Bied iets te snoepen aan. Als jij in haar buurt een zak m&ms of dropjes zit te eten en zij maakt oog contact kun je altijd vragen of ze ook wil.
ohja de kinderlokker aanpak :hihi: als dat niet werkt kun je altijd nog een lange jas proberen...
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven