Vrouw met twijfels

26-06-2018 14:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een maand of 3 samen met een dame, al gauw in het begin van onze 'relatie' heeft ze mij verteld dat ze na het kort gelede beëindigde relatie met haar vorige vriend, een 4 jarige relatie die nu 5 manden uit is, weer open te staan voor een nieuwe relatie (dit was overigens haar enige relatie tot nu). Maar dat ze nog niet zeker was of ze al toe was aan die vastigheid en dus alles langzaam op wilde bouwen en het dus een kans te willen geven, ik stemde hierin mee en we keken wel waar het schip zou stranden.

We hebben ontzettende leuke afspraakjes gehad, alles ging goed. Tot ze haar twijfel buitjes kreeg. Met buitjes bedoel ik dat ze op het ene moment niet meer weet wat ze wil en op het andere moment er vol voor wil gaan. Ik merkte het al aan haar manier van doen. Op het ene moment was ze het gelukkigste meisje op aarde en wanneer ze dan de twijfels kreeg merkte ik ook gelijk een nare stilte.

Ik heb hiernaar gevraagd en ze heeft me verteld dat de twijfels absoluut niet kwam door de manier waarop wij gingen maar ze vindt de vrijheid die ze in der vorige relatie nooit gehad heeft en die dus nu wel heeft kunnen beproeven te interessant vond om dat nu een, twee, drie lost te laten en direct weer in een relatie te belanden.

Ze heeft aangegeven bang te zijn mij kwijt te raken door de manier waarop ze twijfelt omdat ze weet dat ik me wel 100% geef maar zij dat hierdoor dus niet volledig kan en ze hierdoor dus vindt dat ik meer verdien dan dat zij mij op dit moment kan bieden.

Ik heb voor mezelf twee opties open gezet. Of we blijven de leuke dingen doen aanhouden maar op een lager pitje want ze merkt ook met elke stap die we zetten (al zijn het hele kleine stapjes) zij steeds meer begint te voelen voor mij. Maar dat ze merkt dat ze op sommige momenten dus begint te twijfelen.

Of optie 2, ik zet er een tijdelijke punt achter en laat haar maar uitvogelen wat ze precies wil. Dit kan op twee manieren eindigen, of ze heeft door wat ze mist en komt dus daardoor terug of het verwaterd.

Beide keuzes vindt ik erg lastig om te nemen, of ik zit in een rolercoaster waar het op het ene moment erg goed voelt en op het andere moment dus niet goed voelt, of ik ga voor een optie waar ik haar aanwezigheid zal gaan missen. Beide opties zijn een gok maar ik heb bij haar het gevoel dat het gokje het wel waard is, ik weet alleen niet op welke manier ik dit moet aanpakken.
anoniem_371901 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 14:14
2.80% gewijzigd
Jeremy32 schreef:
27-06-2018 12:11
Dit zou de meest spontane en energieke periode uit jullie relatie moeten zijn. Nu is alles nog nieuw en vers. Als er nu al deze twijfels zijn, denk ik dat stoppen toch beter is. Of stoppen of er echt voor gaan. Niet een tijdelijke pauze inlassen, waarin je allebei gaat rondshoppen om te zien of er toch niets leukers is; dat is zo denigrerend. Dan zeg je eigenlijk tegen elkaar dat je in die pauze niet iemand leukers kon krijgen, dus toch maar terug naar jou,

En als je denkt: "Maar ze is zo leuk, ik wil haar niet laten gaan" ….

Dan vraag ik, waarom denkt zij niet zo over jou?

Dat heeft ze zelf ook gezegd, ze is bang dat ze mij door die twijfels kwijt zal raken. Ze zat er dicht bij in de buurt in ieder geval maar ik vindt het lastig om abrupt een beslissing te nemen omdat het buiten die twijfels ook gewoon echt goed gaat. Ik kan ook niet het volledige verhaal met jullie delen anders was je morgen nog aan het lezen..
Ik snap gewoon niet waarom je je zo afhankelijk opstelt van zo'n meid.
Kweek even wat ballen. Sorry dat ik het zeg, maar je laat totaal met je spelen. Waarom tijdelijk uit? Jij blijft op haar hopen en zij naait straks een ander de ballen uit de broek. Ze is 20 jaar, dat meisje is hartstikke jong en ze moet van haar vrijgezelle leven genieten. Jij bent al langer vrijgezel en wil wel graag een relatie. Als zij zo graag een relatie zou willen, zou ze dit gedrag niet vertonen en voor je kiezen. Zeg tegen haar dat ze de knoop moet doorhakken.

Probably, als jullie nu een relatie zouden krijgen gaat die vast ook nog wel weer uit.. omdat jullie beiden nog zo jong zijn en zij nog van het vrijgezelle leven wil genieten.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven