Vrouw ouder als man, is dat een taboe of niet?

27-04-2008 23:07 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een hele leuk jongen ontmoet op mijn werk. Omdat ons bedrijf net is verhuisd is zijn bedrijf bij ons aan het werk. In het begin hadden we veel oogcontact, later een praatje en sinds kort zijn we erg verliefd. Hij geeft me zo'n vertrouwd gevoel dat heb ik nog nooit gehad bij een man. Alleen het punt is ik ben 20 jaar en hij is 17 (word bijna 18). Toen ik het aan een vriendin van mij vertelde reageerde die niet positief. Later nog een paar mensen gevraagd en ook zij vinden hem te jong.

Ik weet nu niet goed wat ik moet, ik durf het mijn ouders ook niet te vertellen bang dat zij ook zo zullen reageren.. Wat vinden jullie is hij echt te jong? (Om precies te zijn schelen wij 2 jaar en 4 maanden).
Als je je druk maakt over een leeftijdsverschil van 2 jaar en 4 maanden, ben je dan niet sowieso te jong voor een relatie?
het is ouder dan en niet ouder als!
Niets van aantrekken zou ik zeggen! Het is jouw relatie en jouw geluk!

Zelf ben ik al de derde generatie in mijn familie met een jongere partner. Zowel bij mijn grootouders, mijn ouders als bij mijn vriend en ik is de vrouw een aantal jaar ouder
Ik ben 28 en vriendlief is 24 en we zijn 15 mei 6 jaar bij elkaar.Ben zwanger van de eerste.Ik denk dat het er ook wel aan ligt hoe volwassen hij is.Vriendlief heeft thuis te veel meegemaakt en was dus al heel volwassen toen hij 18/19 was.Ik vond hem eerst ook heel jong en ik dacht ik zie het wel.En nu zijn we 6 jaar verder.
Ik ben 38 en manlief is 35 en we zijn al 20 jaar samen! Dat waren pas problemen toendertijd!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben 35, mijn vriend is er bijna 24. We zijn even uit elkaar geweest omdat er toch wel wat druk was van zijn familie rond het leeftijdsverschil. We zijn ondertussen opnieuw samen en weet je wat, eeuwen geleden dat ik me nog zo gelukkig heb gevoeld. We gaan trouwens voor een kindje. Heb het geluk een klein meisje te zijn, mijn vriend is echt een grote man die 100 kg weegt, hij laat nu zijn baardje staan en ik gebruik een duurdere antirimpelcrème

Nee, eerlijk, ik denk dat qua uiterlijk het niet zo eens zo hard opvalt bij ons. En we voelen ons super bij elkaar!
kk
Mijn vrouw is 10 jaar ouder dan mij.

Ik ben 44, zij 54.

We zijn 10 jaar getrouwd en we kennen elkaar al 15 jaar.

Ik moet zeggen dat naarmate wij ouder worden steeds meer problemen hebben die volgens mij te wijten zijn aan het leeftijdsverschil.

Een generatiekloof kan je het niet noemen maar ....

Zo erg dat ik mezelf begin af te vragen of er nog toekomst is samen voor ons ...

Het klinkt misschien cliché maar ook op seksueel gebied is het

niet meer wat het geweest is... niet dat voor mij seks het belangrijkste is wat er is, maar toch ...

Ongelukkige man ...

Ongelukkige man.
Sommige mensen verklaren je voor gek? Tsss! Er zit iets meer dan 2 jaar tussen! Ze zijn gewoon jaloers,haha! niks van aantrekken, als t goed voelt is t goed. Jouw leven. mijn vriend is negen jaar jonger, altijd positieve reacties gehad.
Doe gewoon waar je je goed bij voelt.

Trek je niks aan van andere mensen!
quote:korenwolf schreef op 28 april 2008 @ 08:50:

Als je je druk maakt over een leeftijdsverschil van 2 jaar en 4 maanden, ben je dan niet sowieso te jong voor een relatie?great minds think alike
Hell...!!!

Mijn laatste lover was 12 jaar jonger......
Vriend is 11 jaar jonger. Hij ziet er ouder uit, ik jonger, dat scheelt rare blikken (er zijn ook mensen die het niet geloven, haha).

Meeste familie en vrienden vinden het niet raar, degene die dat wel vinden hebben pech.

Overigens vonden mijn vriendinnen het erg leuk voor mij, zo'n "toyboy".
Vrouw ouder als man? Wil je je laten ombouwen maar je bent bang dat je dan ouder wordt?

Het is ouder dan.
Volgens mij geen taboe. Misschien een beetje ongebruikelijk maar zo zijn er zoveel dingen. Omdat jullie nogz o jong zijn lijkt het verschil misschien wat groot, maar hoe ouder je wordt deste minder dat opvalt. Ik heb een collegaatje met een vriend (en inmiddels samen een kindje) van maar liefst 9 jaar jonger; niets maar dan ook niets van te zien of te merken.

Mijn huidige vriend was hiervoor met een vrouw van 7 jaar ouder en is, toen ie pas 23 was, ook nog getrouwd geweest met vrouw van toen 30. En een goede vriend van ons (35 jaar) heeft nu iets met een zeer goed uitziende, sexy vrouw van ± 55... Hij zegt wel dat ie -puur vanwege haar leeftijd- er een tikkie moeite mee heeft, maar dan hebben we het dus over 20 jaar verschil ipv 2 jaar en 4 mndn...!

Gewoon niet aan denken!!

(weet je wat echt een taboe is en waarsch blijft? Vrouwen met baard- of snor. Bedoel ik niet grappig eigenlijk. Dat leeftijdsverschil van jullie valt daarbij in het niet).
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
Meid,wat een bekrompen omgeving heb je dan!

Niets van aantrekken,als jullie het leuk hebben samen maakt leeftijd toch niet uit.

Mijn vriend is 5 jaar jonger dan ik.

Toen we elkaar leerde kennen was hij 23 en ik 28.

Ik was een gescheiden vrouw met twee kinderen dus hij werd ook nog eens jong stiefvader.

We zijn nu 8 jaar samen en hebben samen nog een zoontje gekregen.

Ik merk niets van het leeftijdverschil.

Alleen als we een meningverschil hebben zeg ik weleens voor de grap, Snotaap!! wat weet jij er nou van .
Misschien vallen ze over het feit dat hij nog minderjarig is?

Maar verder...mijn man zijn ex is al lang en breed oma, terwijl wij net een peutertje hebben.... tja
Wat is nou twee jaar? Waarom hebben sommige mensen van die zeikerige vrienden die denken dat ze eeuwig en altijd overal hun commentaar over moeten spuien inplaats van gewoon blij voor je te zijn dat je een leuke jongen hebt ontmoet?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het verschil valt op zich mee, alleen hij is onder de 18.

Dat maakt het smerig.
Tsssss brown eyes, hij is zeventien en geen zeven.......

TO ga er gewoon voor.
Ik ben 45, mijn ex, sinds 4 weken, is 40 en heeft 2 kinderen van 8 en 12. hij heeft nu n vriendin sinds 2.5 week van 25..,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven