Vrouw wil steeds minder in bed.

30-04-2017 11:44 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het verder moet met mijn huwelijk.

Naar de buitenwereld hebben we alles voor elkaar. We zijn meer dan twaalf jaar samen, hebben kinderen , een vaste job, een mooie woning, gaan regelmatig samen op reis. Mijn vrouw en ik (man) hebben een goed draaiend huishouden en komen goed overeen wat onze kinderen betreft.

Ons sekslever ervaar ik echter steeds meer als problematisch. Echt avontuurlijk zijn we nooit geweest, maar vroeger hadden we wel leuke en gevarieerde seks. Met het verstrijken van de jaren is dit steeds minder geworden. Initiatief komt er altijd van mijn kant, ongeveer de helft van de keren gaat mijn vrouw hierin mee. Het is altijd kort (1 standje), quasi geen voorspel, altijd in bed. Ze geeft mij het gevoel dat ze blij is als het 'over' is.

Erover praten kunnen we niet echt. Ze wil er niet over praten als we thuis zijn, omdat ze bang is dat de kinderen wakker worden en alles zullen horen. Als ik voorstel om de kinderen op logeren te doen, ziet ze dit niet zitten. Ik vind dat ze zich verschuilt achter de kinderen.

Ze vindt dat ik mij aanstel en dat ik als vader de verkeerde prioriteiten heb. Ik wil ook blijven werken aan onze relatie.

Ik heb steeds minder begrip en geduld naar mijn vrouw toe, wat de hele situatie natuurlijk er niet beter op maakt.

Ik weet niet zo goed wat ik nodig heb. Tips, herkenning, een schop onder mijn kont. Mijn vraag is hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb behoefte aan wat (vrouwelijke) input. Alvast bedankt.
quote:AaronPaul schreef op 30 april 2017 @ 14:10:

[...]





Ik apprecieer je mening, maar ik zou liever hebben dat je zo'n dingen hier niet zegt.



Waarom niet?

Misschien helpt het in jou geval namelijk wel.

Hoeft niet... Maar kan dus wel.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 14:16:

[...]



Dat mag.

Maar op dit moment is er ook geen seks maar omdat ze zo'n leuke moeder is mag hij niet klagen.

Zo lees ik bepaalde post.

Dat vind ik dus niet.

Draai het eens om. Je vent raakt je niet meer aan maar is wel een goede vader.

Ondertussen wil hij geen seks meer.

Dat hoort er toch bij gewoon? Anders heb je zin broer zus relatie waar iedereen elkaar lief vind en niemand het doet.



Wat aardig dat dat mag .



Ik lees vooral dat hij dat dat niet willen praten niet hoef te te accepteren. En verder tips om het niet te beladen te worden. En het grijpen van je vrouw en gewoon doorneuken als ze tegen stribbelt is gewoon achterlijk advies.



Dat jij dat geil vind betekend niet dat TO en zijn vrouw dat vinden, of zat anderen vrouwen ook. Echt niet hoor.
Het hoeft echt niet allemaal lief en zoetsappig, maar ik kan me niet voorstellen dat je in een relatie zit waar totaal geen intimiteit is in de vorm van een kus, een knuffel, in elkaars armen liggen wanneer je een serie kijkt, of een ander lief gebaar.



Volgens mij zijn dit heel normale dingen als je van elkaar houdt. Een soort fundament waar ook andere dingen weer makkelijker van worden, zoals spontaan zin in elkaar krijgen.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 14:18:

[...]





Waarom niet?

Misschien helpt het in jou geval namelijk wel.

Hoeft niet... Maar kan dus wel.To vind het blijkbaar al niks..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 30 april 2017 @ 14:12:

[...]



En die nuance mist dus in de posts van Amanddie nuance zou afbreuk doen aan de boodschap denk ik.
quote:AaronPaul schreef op 30 april 2017 @ 14:10:

[...]





Ik apprecieer je mening, maar ik zou liever hebben dat je zo'n dingen hier niet zegt.

Nou ja, een beetje dominanter zou niet slecht zijn. Ik bedoel je kunt geen hotel boeken want GELD = VOOR DE KIDS, je kunt niet praten WANT WIE WEET HOREN DE KINDEREN HET, en ze wordt woedend als je voor stelt de kinderen dan maar uit logeren te doen.



En je hebt nog steeds geen sex of intimiteit.
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 14:22:

[...]



die nuance zou afbreuk doen aan de boodschap denk ik.Nogal ja. Maar goed, jij snapt dat.
Nee. Maar op een forum met verschillende mensen krijg je ook verschillende meningen en verschillend advies.



Als to dat niet wil doen hoeft dat niet en als die vrouw helemaal niet van dominantie houd dan moet je het zeker niet forceren uiteraard.



Sommige vrouwen willen wel gewoon gepakt worden.

Zo simpel is dat.



Ik ken ook zat vrouwen die echt niet zitten te wachten op zoetsappig gedoe en doodlullen van een seksleven.

Net zoals er vrouwen zijn uiteraard die geen dominante man willen willen er zat vrouwen dit wel.



Ik ken de vrouw van to niet.

Dus zou het niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zeg, er wordt aan alle kanten over je heen gelopen, ze luistert niet eens naar je, neemt jouw (eigenlijk jullie) probleem heel duidelijk niet serieus, en jij wil je nog meer naar haar wensen gaan voegen zodat je misschien eindelijk eens een keertje seks hebt? Ik vind dat onbegrijpelijk. En heel erg niet sexy. Al wil je dan geen dominantie in de slaapkamer, kom dan in ieder geval eens meer voor jezelf op, in het algemeen, dat zou ook al eens een verschil kunnen maken. Is aantrekkelijk namelijk, een zelfverzekerde man die zich niet alles maar laat gebeuren en steeds zijn eigen grenzen een beetje verschuift.
Dan moet je vrouw dat aangeven. Je gaat niet zomaar je vrouw pakken en dan doorneuken ook al stribbelt ze tegen.
En dominatie is wat anders dan voor jezelf opkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Invisible10 schreef op 30 april 2017 @ 14:18:

Ik heb een vriend die dit zo had kunnen schrijven. Alleen geeft hij z'n vrouw wel heel veel aandacht zonder gelijk seks te willen. Het knuffelen, masseren, zoenen zonder op seks aan te dringen werkt bij hem dus niet.



Wat wel werkt? Niks, vrees ik. Hij heeft haar een poosje links laten liggen, toen realiseerde ze zich blijkbaar even (na 5 !!! maanden!) dat ze hard op weg was om hem kwijt te raken. Het ging toen een maand of 2 goed (lees: 1 keer per 2 weken seks en nog altijd in hetzelfde standje, en vlug vlug). Ze weigert er verder nog over te praten. Hij houdt enorm veel van haar, Ik zie hem ook niet weggaan puur en alleen hier om maar het is wel heel frustrerend.



Mensen die hier zeggen 'kijk naar wat je hebt', zo simpel is het niet. Waarom moet haar libido geaccepteerd worden maar die van hem niet? Waarom moet hij inbinden maar zij niet wat verruimen? Je moet elkaar toch tegemoet komen of niet dan?



Deze vriend voelt zich minderwaardig vanwege haar gedrag. Alsof ze hem niet meer wilt. Het gaat niet uitsluitend om het neuken, het gaat om zoveel meer. Als een vrouw dit topic geopend zou hebben zouden de reacties heel anders zijn.



Dat zeggen toch ook genoeg mensen? Dat zijn vrouw ook over de brug moet komen, dat ze een bom onder de relatie legt, etc?



Alleen gaat TO daar niet op in.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
En misschien houdt de vrouw van TO daar inderdaad helemaal niet van, en dat is ook gewoon goed. Maar de aanpak van nu werkt toch heel duidelijk niet, er is geen seks, ik lees geen enkele wil vanuit haar om daar verandering in te brengen, sterker nog, er kan niet eens een normaal gesprek over gevoerd worden. Dan vind ik de adviezen om nog maar liever te doen, nog meer te knuffelen en dan vooral níet te laten merken dat je seks wil, eigenlijk heel raar ja. Fijn dat passieve gedrag van zijn vrouw stimuleren.
quote:strikjemetstippels schreef op 30 april 2017 @ 14:22:

[...]



Nou ja, een beetje dominanter zou niet slecht zijn. Ik bedoel je kunt geen hotel boeken want GELD = VOOR DE KIDS, je kunt niet praten WANT WIE WEET HOREN DE KINDEREN HET, en ze wordt woedend als je voor stelt de kinderen dan maar uit logeren te doen.



En je hebt nog steeds geen sex of intimiteit.



Vreselijk.

Kinderen zijn een excuus.
quote:patsy--stone schreef op 30 april 2017 @ 14:31:

[...]





Dat zeggen toch ook genoeg mensen? Dat zijn vrouw ook over de brug moet komen, dat ze een bom onder de relatie legt, etc?



Alleen gaat TO daar niet op in.





Precies.



TO gaat sowieso weinig in op reacties.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 14:29:

Dan moet je vrouw dat aangeven. Je gaat niet zomaar je vrouw pakken en dan doorneuken ook al stribbelt ze tegen. Dat heb ik ook nooit gezegd.
Alle reacties Link kopieren
flinke klap op d'r kont, rok omhoog en boem!
quote:Anna_02 schreef op 30 april 2017 @ 14:31:

En misschien houdt de vrouw van TO daar inderdaad helemaal niet van, en dat is ook gewoon goed. Maar de aanpak van nu werkt toch heel duidelijk niet, er is geen seks, ik lees geen enkele wil vanuit haar om daar verandering in te brengen, sterker nog, er kan niet eens een normaal gesprek over gevoerd worden. Dan vind ik de adviezen om nog maar liever te doen, nog meer te knuffelen en dan vooral níet te laten merken dat je seks wil, eigenlijk heel raar ja. Fijn dat passieve gedrag van zijn vrouw stimuleren.Als je meer sex wil lijkt mij dat je verder komt door aan je relatie werken ( praten, ruzie maken, meer voor elkaar over hebben, samen kijken wat er nodig is ect.) ipv sex eisen/afdwingen of je vrouw verkrachten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.meesterminnaar.nl/



Bekijk deze website is!
Alle reacties Link kopieren
Zijn vrouw geeft helemaal niets aan, dat is het hele probleem. Alles kan alleen maar niet, maar wat ze dan wel wil en wat ze wel graag zou willen wordt er toch ook niet besproken vanuit haar uit? Ik denk echt niet dat Amand dat zo letterlijk bedoeld zoals het er staat, er zit volgens mij toch echt een andere boodschap achter.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 14:33:

[...]



Dat heb ik ook nooit gezegd.En je punt is met deze reactie?
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 14:34:

flinke klap op d'r kont, rok omhoog en boem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 14:22:

[...]



die nuance zou afbreuk doen aan de boodschap denk ik.

Ben ik niet met je eens. Juist de nuance van wederzijdse instemming maakt het verschil tussen wel of niet (oproepen tot) verkrachting. Je kunt er nu eenmaal nooit vanuit gaan dat mensen wel weten wat je bedoelt als je het niet duidelijk zegt/schrijft, dat zie je wel aan de reacties op Amands bericht.



TO, ik denk werkelijk dat je moet beginnen met het bevestigen van haar vrouw-zijn naast haar moeder-zijn. Misschien werkt het, misschien ook niet.

Er zijn hoe dan ook maar 4 opties, die ik in een ander topic ook heb gepost:

1. Jullie komen samen tot een oplossing (relatietherapie / sexuoloog / open relatie, wat voor jullie beiden maar werkt)

2. Je gaat bij haar weg

3. Je gaat vreemd (vind ik persoonlijk een gebrek aan ruggegraat)

4. Je accepteert het en blijft ongelukkig



Succes ermee
quote:Anna_02 schreef op 30 april 2017 @ 14:35:

Zijn vrouw geeft helemaal niets aan, dat is het hele probleem. Alles kan alleen maar niet, maar wat ze dan wel wil en wat ze wel graag zou willen wordt er toch ook niet besproken vanuit haar uit? Ik denk echt niet dat Amand dat zo letterlijk bedoeld zoals het er staat, er zit volgens mij toch echt een andere boodschap achter.Ik lees altijd gewoon wat er staat. Als hij wat anders bedoelde had hij dat anders moeten opschrijven of later kunnen aangeven toen er meerdere keren naar gevraagd is. Dat deed hij niet. Hij deed er nog een schepje boven op. Zoals altijd.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 14:35:

[...]





En je punt is met deze reactie?



Dat dit er gewoon bij bedacht word.

En ik zoiets niet gezegd heb.

Amand ook niet. Die zei dat hij dat leuk vind maar niet dat to door moet neuken als er tegen gestribbeld word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven