Vrouwen zonder boer in datingland

27-09-2009 21:18 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
(voor de dames die hun datingperikelen kwijt moeten van het Boer zoekt vrouw topic.....)
Hier geen date gehad maar Hangmat jij toch wel? Toch? Toch? Please?
Geen date gehad. Wel allerlei gevoelens van nieuwsgierigheid
Hier ook geen dates (ik ben saai ) maar benieuwd naar jullie sappige verhalen!
Ik ben pas 4 weken vrijgezel en heb nog helemaal geen zin in daten. Maar Hangmatje, vertel ons jouw verhaal.
Ik had van de week via RP een leuk mail contact met een soort man (geen boer....)

Zijn foto was niet zo duidelijk maar a lá, Ik dacht laat ik me er nou niet te druk om maken. We mailden wat heen en weer, 3 mails pp ofzo.

Gistermiddag trof ik hem op MSN, ook dat was best grappig eigenlijk.

We wilden wel wat afspreken maar ik kon eignelijk alleen maar gisteravond omdat ik kinderloos weekend had.

Dus why not, ik afgereisd naar het midden des lands om hem daar op het station te treffen. Hij had later op de avond nog een afpraak (thank god....)
Geen deet want relatie...flirten in de kroeg,telt dat ook?
Hier ook geen date, maar wel nieuwsgierigheid
Peas on earth!
Hallo, waar is de rest van het verhaal?
Een soort man, klinkt al niet heel positief.

*is stiekem heel nieuwsgierig*
quote:Hangmat schreef op 27 september 2009 @ 21:24:

Ik had van de week via RP een leuk mail contact met een soort man (geen boer....)

Zijn foto was niet zo duidelijk maar a lá, Ik dacht laat ik me er nou niet te druk om maken. We mailden wat heen en weer, 3 mails pp ofzo.

Gistermiddag trof ik hem op MSN, ook dat was best grappig eigenlijk.

We wilden wel wat afspreken maar ik kon eignelijk alleen maar gisteravond omdat ik kinderloos weekend had.

Dus why not, ik afgereisd naar het midden des lands om hem daar op het station te treffen. Hij had later op de avond nog een afpraak (thank god....)Een soort man
Peas on earth!
Had ie écht een afspraak Hangmat of werd ie gebeld met een spoedgeval? (die hield ik altijd standaard achter de hand...even een vriendin laten bellen)
Btw, ik geef jou een hint waar ik op de hyves van SD sta, maar dan wil ik jóu ook bekoekeloeren
Peas on earth!
quote:Hangmat schreef op 27 september 2009 @ 21:24:

Ik had van de week via RP een leuk mail contact met een soort man (geen boer....)Ik ben wel benieuwd wat me moeten verstaan onder een soort man! Waarom was je zo blij dat hij nog afspraken had later op de avond??
Je mist een stukje in het verhaal Hangmat

Tussen ontmoeten op het station en de afspraak die hij thank god had...
Dus ik tut tut tut, snel wat fleurigs aangetrokken, en in de trein.

Op het station aangekomen spotte ik een heerschap waarvan ik hoopte / dacht / bad / smeekte : Niet HIJ....

Jawel dus...

Hij was minimaal 10 cm korter dan hij in het profiel had gezegt. Hij was wit met rode vlekken (zenuwen???) en had gekke gympen aan.

Het enige wat ik dacht was: dit worden 2 hele lange uren....

(ik post het even in delen, voor de nieuwsgierigen
Wat een onbevredigend verhaal hangmat
anoniem_7710 wijzigde dit bericht op 27-09-2009 21:28
Reden: toch wel
% gewijzigd
quote:Hangmat schreef op 27 september 2009 @ 21:27:

Dus ik tut tut tut, snel wat fleurigs aangetrokken, en in de trein.

Op het station aangekomen spotte ik een heerschap waarvan ik hoopte / dacht / bad / smeekte : Niet HIJ....

Jawel dus...

Hij was minimaal 10 cm korter dan hij in het profiel had gezegt. Hij was wit met rode vlekken (zenuwen???) en had gekke gympen aan.

Het enige wat ik dacht was: dit worden 2 hele lange uren....

(ik post het even in delen, voor de nieuwsgierigen

Een soort paddenstoel! Ohnee, die is andersom

Wat voor gekke gympen trouwens? Details graag
Peas on earth!
Oh wat een ontzettende afknapper zeg!
Ik "date" zelf al 5 maanden met dezelfde dus ik heb helaas geen spannende date verhalen meer om te delen .. maar wel benieuwd naar die van anderen
quote:Hangmat schreef op 27 september 2009 @ 21:27:

Hij was wit met rode vlekken

wij wandelen de stad in.

Strijken neer op een terras, ik bestel een wijntje hij een Chocomel (nee dat is niet waar, maar wel leuker voor het verhaal, hij nam cassis... ook niet stoer....)

En toen begon het grote opscheppen. Hij heeft zeker een half uur zitten zeveren over zijn creativiteit die niemand kon waarderen en waardoor hij geen baan kon vinden. Hij zeurde door over exen die hem hadden laten vallen. Allemaal buiten zijn schuld om.

Ik kon me alleen maar concentreren op zijn velletjes die aan zijn lippen zaten (wilde hem mijn potje blistex wel geven eigenlijk, zou dat cru geweest zijn?)

Hij had ook allemaal van die vieze stukjes tussen zijn ondertanden zitten.
Iewwww... die stukjes tussen ondertanden zouden me ook afleiden. Bah! Ook wel Fout Nummer Éen om het op date 1 over exen te hebben
Peas on earth!
vieze stukjes, ieuw!
Trouwens, een soort man, wit met rode vlekken? Die ken ik, geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven