waar naartoe?!
zondag 28 september 2008 om 11:22
Ik heb al jaren een relatie en het gaat erg slecht. Nu weet ik dat als iemand de knoop door moet hakken, ik dat moet zijn want hij zal dat toch niet doen. Het probleem waar ik dus al weken mee zit is: waar moet ik in godsnaam naartoe!?! Ik vraag me toch altijd weer af hoe anderen dat doen! Ik heb ook een kind, dus wie kan en wil iemand met een kind een paar maanden(!) onderdak bieden totdat ze andere leefruimte kan betrekken. Want daar zijn toch, ondanks de urgentie waar je in mijn gemeente recht op hebt, wachtlijsten voor. Heeft iemand bruikbare tips!! Heb al op marktplaats gekeken, maar daar staan tijdelijke woningen te huur voor belachelijke prijzen, heb gegoogled en kwam op 123 Beheer, maar daar sta ik nu ook alweer een half jaar ingeschreven en ik hoor nevernooit iets.
Nu probeer ik er nog wat van de relatie te maken, maar zou graag wat meer zekerheid willen voor als het echt misgaat. Hij zal toch niet uit zichzelf vertrekken, dus in het ergste geval zal ik de wijze zijn en andere woonruimte gaan zoeken..
Nu probeer ik er nog wat van de relatie te maken, maar zou graag wat meer zekerheid willen voor als het echt misgaat. Hij zal toch niet uit zichzelf vertrekken, dus in het ergste geval zal ik de wijze zijn en andere woonruimte gaan zoeken..
zondag 28 september 2008 om 11:30
Ooit ben ik van de ene op de andere dag weggegaan. Zonder verdere voorbereiding. De deur bij mijn ouders stond (en staat) altijd open en ook bij een vriendin kon ik (tijdelijk) terecht. Geen idee dus welke officiële wegen te bewandelen, behalve dat er misschien dichtbij wel mensen zijn die jullie (tijdelijk) kunnen opvangen?
Anders helpt het misschien om een gesprek aan te vragen bij een woningstichting?
Sterkte iig, want dit is natuurlijk ook geen leuke situatie.
Anders helpt het misschien om een gesprek aan te vragen bij een woningstichting?
Sterkte iig, want dit is natuurlijk ook geen leuke situatie.
zondag 28 september 2008 om 11:57
zondag 28 september 2008 om 12:27
zondag 28 september 2008 om 12:54
Als er sprake is van mishandeling op een of andere manier lijkt het me dat je sowieso zo snel mogelijk weg moet, met vervangende woonruimte of niet. Als dat niet het geval is kun je de relatie toch al wel gewoon verbreken, dat dwingt 2 personen om te zoeken ipv één semi/vrijblijvend.
Staat het trouwens vast dat jij moet vertrekken, en waarom=
ps aarg ttoetsenbord doet raar, lees vraagteken bij laatste zin.
Staat het trouwens vast dat jij moet vertrekken, en waarom=
ps aarg ttoetsenbord doet raar, lees vraagteken bij laatste zin.
zondag 23 november 2008 om 13:10
Heb in mn allerlaatste nood ondervonden dat er toch! deuren openstaan, zelfs van mensen die ik niet eens zooo goed ken... Wauw, wat was ik daar blij mee, niet alleen te staan! Ben altijd erg op mezelf geweest en was niet supersociaal, maar meer een thuiszitter. Vandaar dat ik verwachtte dat ik het allemaal alleen moest doen.
Inmiddels ben ik na een periode toch weer naar huis teruggegaan om een, laatste, poging te doen er wat van te maken. Dat is inmiddels alweer drie weken geleden en totnutoe ziet het er nog goed uit.
Toch wilde ik nog even kwijt dat ik altijd veel aan dit Vivaforum heb! En dank ook de reacties op mijn eigen blogje. Ik ben een trouwe lezer geworden en heb er erg veel aan!
Ik Ben VivaFan haha
Inmiddels ben ik na een periode toch weer naar huis teruggegaan om een, laatste, poging te doen er wat van te maken. Dat is inmiddels alweer drie weken geleden en totnutoe ziet het er nog goed uit.
Toch wilde ik nog even kwijt dat ik altijd veel aan dit Vivaforum heb! En dank ook de reacties op mijn eigen blogje. Ik ben een trouwe lezer geworden en heb er erg veel aan!
Ik Ben VivaFan haha