waar ontmoet je de echte leuke kerels.

27-01-2010 22:09 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
pffff...... ik ben 22 en vrijgezel.

op zich geen punt,maar zelfs als ik elk weekend ga stappen dan kom ik Hem nog niet tegen. ben volgens mij te kieskeurig

of is dat normaal??

ik wil zo graag een leuke vent om leuke dingen mee te doen!
quote:boarder schreef op 28 januari 2010 @ 18:26:

Je gaat toch naar de kroeg voor het bier

En soms....heel soms ga ik ook gewoon naar de kroeg om een avondje te hoeren en sloeren.....

En eigenlijk heb ik ook gewoon ooit eens een ontzettende lieverd opgeduikeld in de kroeg

Toch nog 4 jaar mee samen geweest

En het gekke was, ik was wel op zoek, maar naar iets meer mijn type zeg maar...

Je kent het wel, ik was er aan toe

Raak aan de babbel met die meneer, dacht aan het einde van de avond, leuke vent, zou zomaar eens een vervolg kunnen krijgen op vriendschappelijke basis, en 1 date later was ik verkocht.....

Bewijs dat

A) er ook echt wel leuke kerels in de kroeg zitten

B) de blog van Tedje dus verre van klopt!

*gaat vrienden bellen om een kroeg date te plannen morgen!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 28 januari 2010 @ 18:39:

[...]

En soms....heel soms ga ik ook gewoon naar de kroeg om een avondje te hoeren en sloeren.....

Sloerie!
quote:frizzy schreef op 28 januari 2010 @ 18:45:

[...]

Sloerie! Ik heb zo mijn momenten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben er nog steeds.
ik heb niet alle reacties gelezen, want heb weinig tijd, maar ik zeg : leef!!!! leef je leven en doe wat je leuk vindt en je komt de man die bij je past vanzelf tegen!!!
quote:frizzy schreef op 28 januari 2010 @ 18:37:

[...]

Mannen vallen op vrouwen die bezig zijn met hun eigen ding.

Klets in de kroeg lekker met je vriendinnen en geniet ervan, ipv constant om je heen kijken waar die man uithangt.Ik kan natuurlijk niet voor alle mannen spreken, maar omdat men het hier op het forum (terecht uiteraard) erover eens lijkt te zijn dat mannen simpel in elkaar zitten ben ik wellicht representatief voor meer mannen: Het maakt mij echt niet uit of een meisje 'haar eigen ding' () doet of juist lonkend om zich heen kijkt. Sterker nog, als ze om zich heen kijkt is het makkelijker om contact met haar te krijgen. Als je weet dat een meisje zelf ook ergens voor open staat wil zul je sowieso eerder contact zoeken. Als je benaderbaar bent komt dat het contact dus IMO ten goede.
quote:hermanf schreef op 28 januari 2010 @ 23:16:

[...]

Ik kan natuurlijk niet voor alle mannen spreken, maar omdat men het hier op het forum (terecht uiteraard) erover eens lijkt te zijn dat mannen simpel in elkaar zitten ben ik wellicht representatief voor meer mannen: Het maakt mij echt niet uit of een meisje 'haar eigen ding' ([afbeelding]) doet of juist lonkend om zich heen kijkt. Sterker nog, als ze om zich heen kijkt is het makkelijker om contact met haar te krijgen. Als je weet dat een meisje zelf ook ergens voor open staat wil zul je sowieso eerder contact zoeken. Als je benaderbaar bent komt dat het contact dus IMO ten goede.

Hahaha ik bedoel natuurlijk ook niet dat ze niet om zich heen mag kijken, of niet moet lonken.

Maar er is een verschil tussen een vrouw die in de kroeg gaat zitten met een wanhoopsgevoel (wanneer kom ik nou eens een leuke man tegen... ) en een vrouw die lekker plezier maakt en een ontmoeting met een leuke kerel als een (zeer) leuke bijkomstigheid ziet.
Bij een thuiswedstrijd van ajax of feyenoord. tis 80% man wat daar rondloopt :P
quote:Quinty schreef op 27 januari 2010 @ 22:11:

Deze Hem komen maar heel weinig mensen tegen.

Kerk al geprobeerd?
World of Warcraft: Legion
Ik ontmoet altijd leuke kerels, en achteraf zijn het eikels.

Maar daar heb ik al 10 jaar last van , zal wel een vloek zijn :d
Niet zoeken! Dan vind je hem.

Ik zoek daarom hevig, want ik wil niet vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven