Waar zijn de leuke mannen?

18-11-2022 19:33 63 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames,

Waar vinden jullie de leuke mannen? Gewoon een man die wel interesse toont, even vraagt hoe je dag was. Bestaan ze nog?
Beerlover schreef:
21-11-2022 05:36
In gay bars.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Qiya schreef:
21-11-2022 08:00
Ik heb de mijne van 'netsamen' geplukt 🥰
De meest lieve, empathische en zorgzame man.
Heeft wel wat bloed, zweet en tranen gekost in het internet dating mijnenveld.
Maar dan heb je ook wat :flirting:
Hier ook wat kikkers moeten kussen voordat ik mijn partner tegenkwam ;-D
mats schreef:
21-11-2022 06:21
Nope.
Ah dan verwar ik je met iemand anders denk ik :)
Bestaan nauwelijks! Ook de vrouwen die roepen dat zij een leuke man hebben, hebben vaak een stomme man ;-D
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Helaholalala schreef:
20-11-2022 23:43
Alle leuke mannen hebben al een vrouw!
Helaas
Wel nee, mijn ex is nog vrijgezel zover ik weet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lotus28 schreef:
18-11-2022 19:33
Waar vinden jullie de leuke mannen? Gewoon een man die wel interesse toont, even vraagt hoe je dag was. Bestaan ze nog?
Waar zoek je nu dan?
Als mannen alleen maar hoeven te voldoen aan de eis "hoe was je dag", dan ligt jouw lat niet bijzonder hoog.
Smickelt schreef:
21-11-2022 10:13
Waar zoek je nu dan?
Als mannen alleen maar hoeven te voldoen aan de eis "hoe was je dag", dan ligt jouw lat niet bijzonder hoog.
Maar als je dan in de verkeerde vijver vist, kan die lat zelfs nog te hoog zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
21-11-2022 10:05
Wel nee, mijn ex is nog vrijgezel zover ik weet.
Ik voel een inkoppertje aankomen hier.

Ik doe het niet! :biggrin:
Rooss4.0 schreef:
21-11-2022 11:37

:HA:
Rooss4.0 schreef:
21-11-2022 11:37

Jammer, daar hoopte ik wel op. :rofl:

Maar hij is echt leuk, alleen wij pasten gewoon niet goed genoeg uit bij elkaar. En omdat we er altijd over gecommuniceerd hebben, zijn we ook op een fijne manier uit elkaar gegaan.
Mocht ik weer op zoek gaan, dan hoop ik iemand als hij te vinden, alleen met iets meer dingen waardoor we beter bij elkaar passen. :hihi:
Denk dat veel vrouwen naar perfectie zoeken. Ja er zijn genoeg lieve en leuke mannen. Moet binnenkort ook naar de Tindervijver. Ja en ik zou wel vragen hoe was je dag. Is toch heel normaal of heb ik nog wat te leren na 30 jaar huwelijk.
Ruudhallo schreef:
21-11-2022 12:58
Denk dat veel vrouwen naar perfectie zoeken. Ja er zijn genoeg lieve en leuke mannen. Moet binnenkort ook naar de Tindervijver. Ja en ik zou wel vragen hoe was je dag. Is toch heel normaal of heb ik nog wat te leren na 30 jaar huwelijk.
Geen idee, hoe was je huwelijk?
Ik denk dat vrouwen niet naar perfectie zoeken.
Ruudhallo schreef:
21-11-2022 12:58
Ik denk het wel.
Al is het maar, dat die nieuwe vrouw iemand anders is en niet al 30 jaar met jou heeft samengewoond en niet die gezamelijke geschiedenis heeft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven