Waarde van vriendschap

24-02-2012 01:46 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren heb ik een hele goeie band met mijn eerste liefde. Als er we problemen hebben kunnen we steeds bij elkaar terecht. Na al die jaren heb ik nog steeds gevoelens voor hem. Ik heb hem dat vertelt en hij zei dat het wederzijds is. Een tijdje later zijn we tussen de lakens beland. Toen ik er de dag nadien met hem wou over praten had hij even tijd nodig. Steeds als ik hem probeer te bellen of met hem wil praten, negeert hij me. Dit is nu al 3maand geleden. Elke dag begin ik hem meer en meer te missen. Ik wil terug de vriendschap van voorheen. Dagelijks denk ik aan hem en hoop ik dat ik een teken van levn krijg.

Ik weet niet meer wat ik moet denken!
De waarde van vriendschap wordt vertroebeld door seks.

Ik denk dat je hem hem beter met rust kunt laten hoe pijnlijk dit ook is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eens met Enn. Voor hem is seks seks, verder niets. Jij stelt je er teveel bij voor.
Wat lullig van hem. Als hij teken van leven geeft, zou ik er als ik jou was eens goed over nadenken of je wel weer met hem om wil gaan.
Seks is seks, vriendschap is vriendschap. Jullie zijn zo dom geweest die 2 te mengen.

En dan vind jij het gek dat hij afstand houdt? Lijkt mij niet meer dan normaal.

Zeker als ik zie hoe jij er zelf in staat....
Hij was je eerste liefde, maar het is uit.

Vervolgens hebben jullie, ondanks dat het uit was, een keer sex gehad.

Voor hem was het op dat moment even lekker om een makkelijke wip te maken met zijn ex.

Nu wil jij weer contact.

Voor hem was, en blijf, je een ex.

Je hebt je makkelijk opgesteld en hij heeft gretig toegehapt.

Het was gewoon een makkelijke wip. Niets meer, niets minder.
Beter te laat dan over tijd.
Hij was mijn eerste liefde, zo een 15jaar geleden.

We waren constant aan het praten om samen opnieuw een toekomst op te bouwen. Ik twijfelde omdat ik 2 kindjes heb uit een vorige relatie. Ik heb hem wel 100x duidelijk gemaakt dat ze altijd op de 1e plaats komen voor mij en dat vond hij geen probleem. HIj aanvaarde ze, zei hij. Tis nadien maar dat we tsn de lakens beland zijn.

De dag nadien heb ik hem wel nog gehoord en zei hij dat een relatie met kindjes bij een te grote impact op zijn leven zouden hebben. Mocht ik alleen zijn, het geen probleem zou zijn.
Beste Stille, hij wil onder zijn 'fout' uitkomen. Nu zijn het je kinderen die hem dwars zitten, terwijl dat voorheen geen probleem was. Lees het eens na... Wat zou jij jezelf adviseren als je hier buiten stond? Precies... Dus laat los, het komt wel, ook voor jou!
Ik zou hem niet meer bellen. Sorry maar dit is een duidelijk gevalletje `he´s just not that into you`. Wat ik ook erg lullig vind van zijn kant is dat hij eerst na jouw bekentenis zegt ook gevoelens voor jou te hebben, vervolgens met je de koffer induikt en het dan opeens niet meer weet en je negeert.

Misschien moet je je eens gaan afvragen of je uberhaupt met zo iemand wel bevriend wil zijn.

Steek niet langer je energie in iemand die heeft bewezen dat hij dat niet waard is. Afkappen dat contact zodat jij verder kunt met je leven en je open kunt stellen voor iemand die wel de moeite waard is
Eerst twijfelde ik er erg aan en was hij het die steeds 'aandrong' om het opnieuw samen te proberen. Eens ik overtuigd was, zijn we in bed beland. Anders zou ik zoiets niet doen. Ik voel me gebruikt. Het is een tijd beter geweest dat ik veel minder aan hem dacht maar nu steekt het de kop weer op. Ik weet het, het is een eikel! Ik wil hem nog 1x horen om hem iets heel duidelijk te maken.
Maar waarom? Hou de eer aan jezelf ,ook al doet het pijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wil hem duidelijk maken dat er met mijn voeten niet gespeeld word!
Met je voeten?

Maar jij weet toch dat er met jouw voeten niet gespeeld wordt? Jij weet toch hoe het zit? Waarom heb je zijn reactie nodig? Hij heeft je laten vallen als een baksteen.
Je hebt je al lang laten bespelen. Er is geen redden meer aan. Behoud je waardigheid.
Ik geloof niks van dat 1x contact.

Niet doen dus.
Hoe gaat het vandaag met je?
He wat jammer dat je vriendschap een grote fake blijkt te zijn.

Ooit komt er een man op je pad, die jou graag wil.. en je kinderen ook de moeite waard vind om toch een stabiel leven mee op te bouwen.

Maar deze word het niet.

En 1x spreken... Geloof ik ook niet zo in.

Als jij je vriendschap terug wil laat de sex dan achterwegen.
Heb ondertussen een vriend die mijn kindjes wel aanvaard maar het blijft toch knagen.
quote:stille schreef op 02 maart 2012 @ 13:49:

Heb ondertussen een vriend die mijn kindjes wel aanvaard maar het blijft toch knagen.Dat is snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven