waardeloos leven
woensdag 26 november 2008 om 22:35
ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....
ik heb een hele leuke vriend, maar...
ik hou van mijn kereltje. maar......
eigenlijk heb ik geen leuk leven.....
weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!
eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,
nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..
nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!
je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.
moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!
ik heb een hele leuke vriend, maar...
ik hou van mijn kereltje. maar......
eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,
nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..
nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!
je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.
moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!

donderdag 27 november 2008 om 00:21
quote:twinkle777 schreef op 27 november 2008 @ 00:04:
[...]
dat heet aanpassen dat is waar mijn topic overging
Je topic gaat over dat je een waardeloos leven hebt
Je man gaat niet eten, Je "moet" om 8 uur naar bed.
Zo waardeloos vindt ik het nog niet maar je bent ook niet echt open hier.
Allemaal heel vaag wat je verteld kan er nog niet veel van maken.
[...]
dat heet aanpassen dat is waar mijn topic overging
Je topic gaat over dat je een waardeloos leven hebt
Je man gaat niet eten, Je "moet" om 8 uur naar bed.
Zo waardeloos vindt ik het nog niet maar je bent ook niet echt open hier.
Allemaal heel vaag wat je verteld kan er nog niet veel van maken.
donderdag 27 november 2008 om 00:22
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 27 november 2008 @ 00:18:
[...]
wat moeten we hier uit afleiden?
Een hamer? hammeren ? hamers? hahaDat als je bij voorbaat weet dat ' het " slaapt en je hebt zin om te zuigen en te sarren en je maakt hem wakker om eens een lekker potje te relatieverkloten dat je dan achteraf niet moet komen janken als je een klauwhamer naast / naar je hoofd gegooid krijgt , of een eh.......gebittenbakje , of wat dan ook . Wie zuigt moet niet zeuren .
[...]
wat moeten we hier uit afleiden?
Een hamer? hammeren ? hamers? hahaDat als je bij voorbaat weet dat ' het " slaapt en je hebt zin om te zuigen en te sarren en je maakt hem wakker om eens een lekker potje te relatieverkloten dat je dan achteraf niet moet komen janken als je een klauwhamer naast / naar je hoofd gegooid krijgt , of een eh.......gebittenbakje , of wat dan ook . Wie zuigt moet niet zeuren .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 november 2008 om 00:25
Ik begrijp twinkle777 heel goed, omdat ik in een soort gelijke situatie zit, erger zelfs.
Mijn man schept nooit zijn eten. Maakt noooooiiit z'n eigen koffie.
Hij vind het vanzelfsprekend, dat ik alles doe voor hem.
Aaan de andere kant, toen hij niet zoveel werkte, als nu, hielp hij wel veel in het huis.
Daarom is het eigenlijhk zo gekomen, dat ik alles doe voor hem, terwijl ik het heel erg lastig vind. Hij schenkt nieteens een glas water of cola in voor zichzelf.
Toen ik nog werkte, twee ploegen dienst, moest ik z'n brood smeren, om half twaalf s'avonds, als ik van m'n werk kwam.
Hij lag lekker te slapen.
Één keer was ik het vergeten te smeren, hij maakte me s'morgens wakker om het te zeggen en ging weg zonder brood.
Wij zetten geen pannen op tafel, want hij zit nooit meer an tafel, de kinderen en ik wel.
En als hij nog iets wil hebben, dan moet ik opstaan om het hem te geven. Nogmaals ik doe veel voor mensen/familie, maar dit vind ik soms echt storend.
Het klinkt als geklaag, maar geloof me het is echt vervelend om slaafje te zijn.
Mijn man schept nooit zijn eten. Maakt noooooiiit z'n eigen koffie.
Hij vind het vanzelfsprekend, dat ik alles doe voor hem.
Aaan de andere kant, toen hij niet zoveel werkte, als nu, hielp hij wel veel in het huis.
Daarom is het eigenlijhk zo gekomen, dat ik alles doe voor hem, terwijl ik het heel erg lastig vind. Hij schenkt nieteens een glas water of cola in voor zichzelf.
Toen ik nog werkte, twee ploegen dienst, moest ik z'n brood smeren, om half twaalf s'avonds, als ik van m'n werk kwam.
Hij lag lekker te slapen.
Één keer was ik het vergeten te smeren, hij maakte me s'morgens wakker om het te zeggen en ging weg zonder brood.
Wij zetten geen pannen op tafel, want hij zit nooit meer an tafel, de kinderen en ik wel.
En als hij nog iets wil hebben, dan moet ik opstaan om het hem te geven. Nogmaals ik doe veel voor mensen/familie, maar dit vind ik soms echt storend.
Het klinkt als geklaag, maar geloof me het is echt vervelend om slaafje te zijn.
donderdag 27 november 2008 om 00:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 november 2008 @ 00:22:
[...]
oh mij god ! ja, maar it takes 2! Hij is waarschijnlijk niet heilig en nogal eigenwijs,,,Hij had ook alles netjes kunnen opeten voor achten, dan was het probeem niet ontstaan!
Ik kies haar zijde....
Gewoon , zomaar ) Zonder reden
Dat als je bij voorbaat weet dat ' het " slaapt en je hebt zin om te zuigen en te sarren en je maakt hem wakker om eens een lekker potje te relatieverkloten dat je dan achteraf niet moet komen janken als je een klauwhamer naast / naar je hoofd gegooid krijgt , of een eh.......gebittenbakje , of wat dan ook . Wie zuigt moet niet zeuren .
[...]
oh mij god ! ja, maar it takes 2! Hij is waarschijnlijk niet heilig en nogal eigenwijs,,,Hij had ook alles netjes kunnen opeten voor achten, dan was het probeem niet ontstaan!
Ik kies haar zijde....
Dat als je bij voorbaat weet dat ' het " slaapt en je hebt zin om te zuigen en te sarren en je maakt hem wakker om eens een lekker potje te relatieverkloten dat je dan achteraf niet moet komen janken als je een klauwhamer naast / naar je hoofd gegooid krijgt , of een eh.......gebittenbakje , of wat dan ook . Wie zuigt moet niet zeuren .
donderdag 27 november 2008 om 00:27
quote:twinkle777 schreef op 26 november 2008 @ 22:35:
Heeft hij daarom gevraagd? En als je het zat bent, onderneem actie doe er iets aan.
moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!Ja zeker moeilijk voor hem, want dat doe/deed jij toch!
Sterkte Twinkle en de enige die jou een leuk(er) leven kan bezorgen ben jijzelf.
Heeft hij daarom gevraagd? En als je het zat bent, onderneem actie doe er iets aan.
moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!Ja zeker moeilijk voor hem, want dat doe/deed jij toch!
Sterkte Twinkle en de enige die jou een leuk(er) leven kan bezorgen ben jijzelf.
donderdag 27 november 2008 om 00:27
Marie , je wordt toch behandeld zoals je je láát behandelen ? Misschien denkt je man dat hij je niet blijer kan maken dan iets aan je te vragen ?! Zolang jij niets zegt en denkt dat lijdzaam zuchten veranderingen teweeg gaan brengen zal er weinig veranderen , lijkt mij .
Doe eens gek , morgen , en ......................................práát eet eens samen , over jullie huwelijk , over jou , over hem . Over vroeger , nu , de toekomst .
Doe eens gek , morgen , en ......................................práát eet eens samen , over jullie huwelijk , over jou , over hem . Over vroeger , nu , de toekomst .
donderdag 27 november 2008 om 00:29
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 27 november 2008 @ 00:26:
[...]oh mij god ! ja, maar it takes 2! Hij is waarschijnlijk niet heilig en nogal eigenwijs,,,Hij had ook alles netjes kunnen opeten voor achten, dan was het probeem niet ontstaan!
Ik kies haar zijde....
Is inderdaad helemaal zonder reden , ja .
[...]oh mij god ! ja, maar it takes 2! Hij is waarschijnlijk niet heilig en nogal eigenwijs,,,Hij had ook alles netjes kunnen opeten voor achten, dan was het probeem niet ontstaan!
Ik kies haar zijde....
Is inderdaad helemaal zonder reden , ja .

donderdag 27 november 2008 om 00:30
Vind ik knap dat je twinkel begrijpt, ik kan er geen mosterd van maken van haar verhaal
En jou verhaal, tja sorry dat ik het moet zeggen je doet het zelf. Je bent er zelf bij je doet het jezelf aan.
Lijkt net of hij je kind is ofzo die je nog brood moet opsmeren.
Moesten ze bij mij niet proberen om me s'morgens wakker te maken om zijn brood op te smeren
En jou verhaal, tja sorry dat ik het moet zeggen je doet het zelf. Je bent er zelf bij je doet het jezelf aan.
Lijkt net of hij je kind is ofzo die je nog brood moet opsmeren.
Moesten ze bij mij niet proberen om me s'morgens wakker te maken om zijn brood op te smeren
donderdag 27 november 2008 om 00:32
quote:sunrise2 schreef op 27 november 2008 @ 00:31:
marie2225.... maar geloof me het is echt vervelend om slaafje te zijn.
- - - -- - - - - - -- - -- - - -- - -- - - - - - -- - - - -- -- - -- - -- - -- - -- - --
kijk bianca daar is die hamer nou voor!!!!Om jezelf mee voor je kop te slaan omdat je het zo ver hebt laten komen ? Ja, lijkt me ook een goeie optie .
marie2225.... maar geloof me het is echt vervelend om slaafje te zijn.
- - - -- - - - - - -- - -- - - -- - -- - - - - - -- - - - -- -- - -- - -- - -- - -- - --
kijk bianca daar is die hamer nou voor!!!!Om jezelf mee voor je kop te slaan omdat je het zo ver hebt laten komen ? Ja, lijkt me ook een goeie optie .
donderdag 27 november 2008 om 00:33

donderdag 27 november 2008 om 00:43
Ik heb het idd te ver laten komen.
Ik heb het zelf laten gebeuren.
Ik had in het begin m'n mond open moeten doen.
Ik heb alles geslikt, voor (denk ik) de lieve vrede.
Ik kan het niet meer veranderen.
Ik mopper in mezelf, maar durf niets te zeggen.
Een paar weken geleden, was ik niet thuis, toen hij uit z'n bede kwam.
Toen ik thuis kwam, wasa hij bezig in de keuken, ik dacht MISSCHIEN, ja MISSCHIEN heeft hij al koffie gedronken.
Dus ik ik maakte z'n koffie niet, het was al half één.
Hij draalde maar rond en ineens zei hij, BEN JE VERGETEN, DAT JE KOFFIE MOET MAKEN VOOR ME. Ik dacht, dat ik gek werd en zei, heb je nog geen koffie gedronken dan. Hij zei, je weet toch, dat ik wil, dat jij m'n koffie moet maken.
WAT ZOUDEN JULLIE DOEN??????????
Ik heb z'n koffie gemaakt en zijn brood gesmeerd, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Hij maakt z'n koffie, alleen, als hij heel erg boos is en een paar dagen niet met me heeft gesproken.
Naar aanleiding van dit soort dingen overweeg ik te gaan scheiden.
Maar kan de knoop niet doorhakken.
Ik heb het zelf laten gebeuren.
Ik had in het begin m'n mond open moeten doen.
Ik heb alles geslikt, voor (denk ik) de lieve vrede.
Ik kan het niet meer veranderen.
Ik mopper in mezelf, maar durf niets te zeggen.
Een paar weken geleden, was ik niet thuis, toen hij uit z'n bede kwam.
Toen ik thuis kwam, wasa hij bezig in de keuken, ik dacht MISSCHIEN, ja MISSCHIEN heeft hij al koffie gedronken.
Dus ik ik maakte z'n koffie niet, het was al half één.
Hij draalde maar rond en ineens zei hij, BEN JE VERGETEN, DAT JE KOFFIE MOET MAKEN VOOR ME. Ik dacht, dat ik gek werd en zei, heb je nog geen koffie gedronken dan. Hij zei, je weet toch, dat ik wil, dat jij m'n koffie moet maken.
WAT ZOUDEN JULLIE DOEN??????????
Ik heb z'n koffie gemaakt en zijn brood gesmeerd, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Hij maakt z'n koffie, alleen, als hij heel erg boos is en een paar dagen niet met me heeft gesproken.
Naar aanleiding van dit soort dingen overweeg ik te gaan scheiden.
Maar kan de knoop niet doorhakken.
donderdag 27 november 2008 om 00:46
Wat ik zou doen ?
Als ik dat hele goeie gesprek zou hebben gevoerd ( waarin ik aangeef dat ik niet gelukkig ben , dat ik mijn partner mis en me niet gelijkwaardig voel enzo ) en dat gesprek zou niks hebben geholpen dan had ik hem vermoord met de koffiefilterzakkies .
Als ik dat hele goeie gesprek zou hebben gevoerd ( waarin ik aangeef dat ik niet gelukkig ben , dat ik mijn partner mis en me niet gelijkwaardig voel enzo ) en dat gesprek zou niks hebben geholpen dan had ik hem vermoord met de koffiefilterzakkies .