waardeloos leven

26-11-2008 22:35 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....

ik heb een hele leuke vriend, maar...

ik hou van mijn kereltje. maar......

eigenlijk heb ik geen leuk leven.....

weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!

eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..

nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!

je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.

moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!
Twinkle, is je relatie waardeloos of je leven?
Jeeeeeeh........... , klinkt als een hele gezellige relatie.

Waarom zijn jullie eigenlijk samen?
Laat 'm lekker (in z'n eigen sop gaar) koken.

Enne, wat doet 'ie verder zoal in huis?
.
geef eens wat meer info.....

....want waardeloos leven klinkt wel heel heftig!!
moet ik nou op basis van een voorval een oordeel ergens over hebben ofzo?
Eten wat de pot schaft had ik gezegd.

- geen chips meer in huis halen totdat zijn maag wel gaat rammelen en knorren

- of helemaal niet meer voor hem gaan koken, en zeggen dat het toch geen zin heeft, want hij eet en/of warmt het toch niet op.

- wie het kleine niet eert, is het grote niet weert

je hebt een relatie met een Man, niet met een zoon
Gewoon niet meer voor hem koken, kan -ie kiezen: zelf aan de slag of een zak chips. En haal /maak wat lekkers voor jezelf.
.
Dat je uberhaupt nog eten voor 'm klaarmaakt...?

Doet hij dat andersom wel eens voor jou, wanneer je ziek bent bijvorbeeld? Of is hij echt zo verpest door zijn moeder dat hij dat niet mee heeft gekregen?
Je hebt een hele leuke vriend, maar hij doet alleen niet zo leuk tegen je.

Hoe leuk is een leuke man, die niet leuk (zeg maar heel naar...) doet?

Je bent toch zijn personeel niet.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Maar heb je het wel lekker van je af kunnen schrijven hier? Dat doe ik ook wel eens, je frustraties even hier neerplempen en dan kan je weer verder.
Ik zou de pan boven zijn hoofd omgekeerd hebben.
quote:palientje schreef op 26 november 2008 @ 22:41:

- of helemaal niet meer voor hem gaan koken, en zeggen dat het toch geen zin heeft, want hij eet en/of warmt het toch niet op.

je hebt een relatie met een Man, niet met een zoon?? Met de regels die jij verzint, zou je denken dat je een kind op moet voeden. En het was toch geen zoon? Wegwezen met zo'n man. Zelfs mijn kind voed ik niet zo op.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Is hij zo laat thuis uit zijn werk dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
btw ...ik ben 42 en hij is 37

niet dat het wat uitmaakt maar: ben ik nou zo simpel of is hij nou zo slim
quote:palientje schreef op 26 november 2008 @ 22:41:

je hebt een relatie met een Man, niet met een zoon

Als jij je bord niet leegeet, krijg je geen chips meer!

Als jij je bord niet leegeet, ga ik niet meer koken!

Klinkt als een gesprek met een kind van vijf. Als hij zijn eten niet zelf wil opwarmen, heeft hij gewoon pech. En anders hoepelt hij maar op naar zijn moeder als het daar beter is.
Ik zal wel ontzettend ongeémancipeerd zijn , maar als je vent tot laat heeft gewerkt , blijf jij dan op de bank zitten / voor de computer zitten als hij thuis komt en nog moet eten ? Wat is er mis met ; bord in de magnetron gooien , twee glaasjes wijn inschenken en samen aan de eettafel te gaan zitten ? kun je meteen bijpraten terwijl zijn prak warm wordt en hij zit te eten .

Of zeg ik nu iets héél stoms ?
Ik zie nu dat de titel van je topic is: een waardeloos leven. Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat, maar ga op jezelf af. Als jij nu niet voor hem wil koken moet je dat gewoon niet doen. En zo verder...

Vervul je eigen wensen, een ander zal het niet voor je doen. Die is al te druk met het vervullen van zijn eigen wensen.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2008 @ 22:52:

Ik zal wel ontzettend ongeémancipeerd zijn , maar als je vent tot laat heeft gewerkt , blijf jij dan op de bank zitten / voor de computer zitten als hij thuis komt en nog moet eten ? Wat is er mis met ; bord in de magnetron gooien , twee glaasjes wijn inschenken en samen aan de eettafel te gaan zitten ? kun je meteen bijpraten terwijl zijn prak warm wordt en hij zit te eten .

Of zeg ik nu iets héél stoms ?Ja kom op zeg, zeker zijn eten opwarmen als ik net lekker op het Viva forum bezig ben .
BGB dat is niet ongeëmancipeert, dat doe ik ook als manlief laat thuis is. Maar als manlief weigert om zelf even zijn eten op te warmen als ik druk bezig ben en dan chips gaat eten en de volgende dag gaat zeiken. Dan zet ik hem heel geëmancipeert met het restje avondeten bij de kliko.
Ik zie het probleem niet , eigenlijk .

Of beter ; ik denk dat het probleem vele male groter is dan wie die kouwe prak in de magnetron zou moeten zetten . In een fijne relatie is zoiets namelijk geen grote moeite . Voor geen van beiden .
quote:twinkle777 schreef op 26 november 2008 @ 22:51:

ben ik nou zo simpel of is hij nou zo slimGeen van beide lijkt mij tot nu toe. Wat wil je nou eigenlijk?
BGB eensch, er zal ongetwijfelt meer aan de hand zijn als het opwarmen van eten een probleem is. Of ze hebben een ontzettend saai leven waardoor ze zelfs op die kleine dingen gaan letten.
Bgb daar is niks mis mee zolang je man het niet als iets vanzelfsprekends of, echt erg: een recht ziet. Als hij het waardeert dat je dat voor hem doet en er ook iets voor terugdoet (jou helpen, verzorgen of een rotklus op zich nemen) is het prima. Maar veel vrouwen doen van alles voor hun man en krijgen er veel te weinig voor terug. Sommige mannen wonen in een hotel..

Ik ben niet de schoonmaakster en ook niet de privekok. En als mijn man gaat zeiken over eten dat er notabene wel was maar dat hij niet opgewarmd heeft, dan gaat-ie maar lekker voor zichzelf zorgen. Dan heb ik al gegeten als hij laat thuiskomt. En lekker ook.
.
Ik vind het vanzelfsprekend dat als ik een late dienst draai hij het eten al opgewarmd op tafel heeft staan zodra ik uit de auto stap , gebeurt andersom ook .

Waarderen ? Waarderen ? Jeumig , dat gáát gewoon zo , dat is ooit zo gegroeid . Daar denkt niemand over na , of dat onderdanig is , een recht danwel een plicht of een offer .Of dat we vooral de ander moeten laten weten dat het gewaardeerd wordt . En dat er vooral wat tegenover moet staan . Gewoon ; wie het laatst thuis is kan meteen aanschuiven . Niet zo moeilijk doen , hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven