waardoor weet jij dat t goed zit?
maandag 4 mei 2009 om 23:55
dinsdag 5 mei 2009 om 00:17
dinsdag 5 mei 2009 om 00:25
Volgens mij kan je van alles van te voren denken of weten of voelen maar je merkt het pas als er echt iets ERGS (met hoofdletters ERG) gebeurt. Dan verandert namelijk alles, hij maar jij ook. En dan moet je een nieuw evenwicht vinden, de vraag is alleen of je dat dan vindt.
if we all light up, we can scare away the dark...

dinsdag 5 mei 2009 om 00:31

dinsdag 5 mei 2009 om 00:34
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 05 mei 2009 @ 00:28:
hehe:D
niks mis met romantisch zwijmelen toch?
maar vertel, wat zijn jouw redenen?
Ik vind niets romantisch aan een vergelijking met WO. Als ik aan WO denk, denk ik aan honger, daar word ik echt niet gruizig van. Als ik aan WO denk, denk ik aan gaskamers, daar wordt ik echt niet klef van. Als ik aan WO denk, dan denk ik aan stapels lijken, word ik echt niet verliefder van. Als ik aan WO denk, denk ik aan executies, daar word ik echt niet geil van.
Maar eerlijk is eerlijk: als ik aan WO denk, denk ik ook aan Ralph Fiennes en daar word ik dan wel weer geil van.
hehe:D
niks mis met romantisch zwijmelen toch?
maar vertel, wat zijn jouw redenen?
Ik vind niets romantisch aan een vergelijking met WO. Als ik aan WO denk, denk ik aan honger, daar word ik echt niet gruizig van. Als ik aan WO denk, denk ik aan gaskamers, daar wordt ik echt niet klef van. Als ik aan WO denk, dan denk ik aan stapels lijken, word ik echt niet verliefder van. Als ik aan WO denk, denk ik aan executies, daar word ik echt niet geil van.
Maar eerlijk is eerlijk: als ik aan WO denk, denk ik ook aan Ralph Fiennes en daar word ik dan wel weer geil van.

dinsdag 5 mei 2009 om 00:41
quote:fleurtje schreef op 05 mei 2009 @ 00:34:
[...]
[...]

dinsdag 5 mei 2009 om 00:45
quote:floor72 schreef op 05 mei 2009 @ 00:44:
Hoe vind je m'n avator trouwens?
Nou, ik vind hem wel wat gedateerd hoor. Je denkt zeker dat een van de engelen beatles-fan is, en dat je nu minder snel geband zult worden. Snap ik best.
Hoe oud is baby? Ik heb er net de laatste ingegooid. Geloof dat ze slapend gedronken heeft.
Hoe vind je m'n avator trouwens?
Nou, ik vind hem wel wat gedateerd hoor. Je denkt zeker dat een van de engelen beatles-fan is, en dat je nu minder snel geband zult worden. Snap ik best.
Hoe oud is baby? Ik heb er net de laatste ingegooid. Geloof dat ze slapend gedronken heeft.

dinsdag 5 mei 2009 om 00:53
Jaha.... heb er alles voor over om de Engelen te vriend te houden (duhu!)...
Baby is 6 maanden. En hier echt geen kinderen in m'n bed hoor. Ze mogen ons hier alleen wakker maken als er sprake is van B.A.S. = Brand, Amputatie of een slagaderlijke bloeding.
De baby snapt 't nog niet helemaal...
Beetje jammer!
Slaap goe.
Baby is 6 maanden. En hier echt geen kinderen in m'n bed hoor. Ze mogen ons hier alleen wakker maken als er sprake is van B.A.S. = Brand, Amputatie of een slagaderlijke bloeding.
De baby snapt 't nog niet helemaal...
Beetje jammer!
Slaap goe.
dinsdag 5 mei 2009 om 01:12
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 04 mei 2009 @ 23:55:
Heyy,
Ik heb je bericht 7 keer doorgelezen en ik snap er nog niks van.
Ben benieuwd naar jullie redenen/gevoelens waardoor je weet dat je relatie goed zit.
Wat zijn redenen waardoor je weet dat je relatie goed zit?
Bij gevoelens kan ik me nog iets voorstellen, bijv. gevoel van geborgenheid of acceptatie.
Bij deze direct maar de aftrap:
en dan hier raak ik het spoor helemaal bijster...
- weten dat je samen de hele wereld aan kunt, dat hij een oorlog voor je zou winnen en dat je hand in hand een hele wereldoorlog zou overleven.
Beschrijf je hier nou een gevoel? en zo ja welk, of beschrijf je hier een "reden waardoor je weet dat je relatie goed zit?"
Who's next?
Heyy,
Ik heb je bericht 7 keer doorgelezen en ik snap er nog niks van.
Ben benieuwd naar jullie redenen/gevoelens waardoor je weet dat je relatie goed zit.
Wat zijn redenen waardoor je weet dat je relatie goed zit?
Bij gevoelens kan ik me nog iets voorstellen, bijv. gevoel van geborgenheid of acceptatie.
Bij deze direct maar de aftrap:
en dan hier raak ik het spoor helemaal bijster...
- weten dat je samen de hele wereld aan kunt, dat hij een oorlog voor je zou winnen en dat je hand in hand een hele wereldoorlog zou overleven.
Beschrijf je hier nou een gevoel? en zo ja welk, of beschrijf je hier een "reden waardoor je weet dat je relatie goed zit?"
Who's next?