waardoor weet jij dat t goed zit?

04-05-2009 23:55 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy,

Ben benieuwd naar jullie redenen/gevoelens waardoor je weet dat je relatie goed zit.

Bij deze direct maar de aftrap:

- weten dat je samen de hele wereld aan kunt, dat hij een oorlog voor je zou winnen en dat je hand in hand een hele wereldoorlog zou overleven.

Who's next?
Ik begrijp helemaal niks van de vraagstelling geloof ik
als ik bij dr ben...
Huh?

Ik weet dat het goed zit om veel redenen, maar het is nou nog nooit bij me op gekomen om daar een wereldoorlog bij te fantaseren (die vriend wel even voor mij gaat winnen ??? )

Is dit een soort wedstrijd 'wie kan de meest romantische metafoor verzinnen'?
Today is a good day
OMG bij die wereldoorlog zum :puke:.

Hoe oud ben je? 11?
Volgens mij kan je van alles van te voren denken of weten of voelen maar je merkt het pas als er echt iets ERGS (met hoofdletters ERG) gebeurt. Dan verandert namelijk alles, hij maar jij ook. En dan moet je een nieuw evenwicht vinden, de vraag is alleen of je dat dan vindt.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:CassieViva schreef op 05 mei 2009 @ 00:18:

OMG bij die wereldoorlog zum :puke:.

Romantisch toch, hand in hand in Auschwitz?
hehe:D

niks mis met romantisch zwijmelen toch?

maar vertel, wat zijn jouw redenen?
Uhhh... zomaar ff een tip hoor.

Maar dit soort topics, met dit soort formuleringen kun je beter niet laat op de avond openen. Dan krijg je namelijk heel wakker én baldadig Viva voor je kiezen.

En vergelijkingen trekken met oorlogen is gezien de datum wellicht ook niet zo heel handig.
Denk dat ze iets te vaak Memories heeft gekeken. Rond deze tijd van het jaar wordt áltijd die ene aflevering herhaald, van die mevrouw die haar vriendje uit Auschwitz zoekt.
Oorlog hoef ie niet voor me te winnen, ben al dankbaar als een oude hond als het eten s'avonds klaar staat.
Heeft ze 'm gevonden?
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 05 mei 2009 @ 00:28:

hehe:D

niks mis met romantisch zwijmelen toch?

maar vertel, wat zijn jouw redenen?

Ik vind niets romantisch aan een vergelijking met WO. Als ik aan WO denk, denk ik aan honger, daar word ik echt niet gruizig van. Als ik aan WO denk, denk ik aan gaskamers, daar wordt ik echt niet klef van. Als ik aan WO denk, dan denk ik aan stapels lijken, word ik echt niet verliefder van. Als ik aan WO denk, denk ik aan executies, daar word ik echt niet geil van.

Maar eerlijk is eerlijk: als ik aan WO denk, denk ik ook aan Ralph Fiennes en daar word ik dan wel weer geil van.
quote:floor72 schreef op 05 mei 2009 @ 00:34:

Heeft ze 'm gevonden?Ja, volgens mij wel. Was wel heel mooi hoor, hadden elkaar sinds het kamp niet meer gezien. Heel oud mannetje geworden natuurlijk, maar zij zag gewoon het jonge jochie uit '45.
quote:fleurtje schreef op 05 mei 2009 @ 00:34:

[...]

Ik vind niets romantisch aan een vergelijking met WO. Als ik aan WO denk, denk ik aan honger, daar word ik echt niet gruizig van. Als ik aan WO denk, denk ik aan gaskamers, daar wordt ik echt niet klef van. Als ik aan WO denk, dan denk ik aan stapels lijken, word ik echt niet verliefder van. Als ik aan WO denk, denk ik aan executies, daar word ik echt niet geil van.

Maar eerlijk is eerlijk: als ik aan WO denk, denk ik ook aan Ralph Fiennes en daar word ik dan wel weer geil van.
Ja, da's inderdaad mooi!

Ik kijk nu Schindlers list. Geweldige film....

En terwijl ik zit te kijken vraag ik me inderdaad hoe iemand de vergelijking met romantiek en WO denkt te trekken...
Schindlers list heb ik vanavond aan mij voorbij laten gaan, iets te vaak gezien. Maar hij is en blijft prachtig.

Maar die Ralph Fiennes..... Wat een man.
Pfff, moet echt m'n bed in hoor, maar wil er persé nog ff een fles in proppen bij de baby. Heb ik morgenvroeg weer wat speling....
Hoe vind je m'n avator trouwens?
Maar die mensen die die vergelijking met romantiek wél kunnen trekken, zijn misschien ook die mensen die ervan overtuigd zijn dat zíj tijdens de oorlog met windkracht tien op een dijk met houten fietsbanden verzetskrantjes zouden hebben rondgebracht.
quote:floor72 schreef op 05 mei 2009 @ 00:44:

Hoe vind je m'n avator trouwens?

Nou, ik vind hem wel wat gedateerd hoor. Je denkt zeker dat een van de engelen beatles-fan is, en dat je nu minder snel geband zult worden. Snap ik best.

Hoe oud is baby? Ik heb er net de laatste ingegooid. Geloof dat ze slapend gedronken heeft.
Maar ik ga nu echt echt echt naar bed. Ga tegen oudste dochter aan liggen, want volgens mij ligt zij in ons bed. En als ik dan haar blote voetjes voel die zich tussen mijn benen frotten, dán weet ik dat het goed zit
Jaha.... heb er alles voor over om de Engelen te vriend te houden (duhu!)...

Baby is 6 maanden. En hier echt geen kinderen in m'n bed hoor. Ze mogen ons hier alleen wakker maken als er sprake is van B.A.S. = Brand, Amputatie of een slagaderlijke bloeding.

De baby snapt 't nog niet helemaal...

Beetje jammer!

Slaap goe.
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 04 mei 2009 @ 23:55:

Heyy,

Ik heb je bericht 7 keer doorgelezen en ik snap er nog niks van.

Ben benieuwd naar jullie redenen/gevoelens waardoor je weet dat je relatie goed zit.

Wat zijn redenen waardoor je weet dat je relatie goed zit?

Bij gevoelens kan ik me nog iets voorstellen, bijv. gevoel van geborgenheid of acceptatie.

Bij deze direct maar de aftrap:

en dan hier raak ik het spoor helemaal bijster...

- weten dat je samen de hele wereld aan kunt, dat hij een oorlog voor je zou winnen en dat je hand in hand een hele wereldoorlog zou overleven.

Beschrijf je hier nou een gevoel? en zo ja welk, of beschrijf je hier een "reden waardoor je weet dat je relatie goed zit?"

Who's next?
reden = ratio

gevoelens = emotie

Gaat hand in hand als t goed is:P

Ook al zo romantisch, hand in hand:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven