Waarom ben jij nog steeds single?

12-02-2009 13:19 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ongeveer 7 jaar geleden was er hier op Viva een topic met bovenstaande titel. Ben eigenlijk benieuwd naar de mensen die toen hier schreven. Zouden ze nog steeds (of alweer) single zijn en hoe zou het met ze gaan? Maar als je gewoon wilt melden waarom je nog single bent en lekker wilt meekletsen is het ook goed hoor!
@Savannah: Ik denk dat het gewoon zo is dat je nogal wat negatieve ervaringen met mannen hebt en dat deze ervaringen jouw blik behoorlijk hebben vertroebeld. Dat je de lat blijkbaar hoog legt, is logisch. Voor 2nd-best gaan, werkt tenslotte ook niet. Het is aan de andere kant ook wel weer wat té overdreven om te zeggen dat er helemaal geen leuke mannen meer zijn, zeker niet in de regio waarin jij woont. Da's toch een behoorlijk dichtbevolkt gebied en ik kan me met de beste wil ter wereld niet voorstellen dat daar niks voor je bijloopt. Hij loopt er gewoon; je bent hem alleen nog niet tegengekomen. Simpel.
quote:Q-Q schreef op 23 maart 2009 @ 18:01:

@Savannah: Ik denk dat het gewoon zo is dat je nogal wat negatieve ervaringen met mannen hebt en dat deze ervaringen jouw blik behoorlijk hebben vertroebeld. Dat je de lat blijkbaar hoog legt, is logisch. Voor 2nd-best gaan, werkt tenslotte ook niet. Het is aan de andere kant ook wel weer wat té overdreven om te zeggen dat er helemaal geen leuke mannen meer zijn, zeker niet in de regio waarin jij woont. Da's toch een behoorlijk dichtbevolkt gebied en ik kan me met de beste wil ter wereld niet voorstellen dat daar niks voor je bijloopt. Hij loopt er gewoon; je bent hem alleen nog niet tegengekomen. Simpel.Hier sluit ik me helemaal bij aan.
quote:Q-Q schreef op 23 maart 2009 @ 18:01:

@Savannah: Ik denk dat het gewoon zo is dat je nogal wat negatieve ervaringen met mannen hebt en dat deze ervaringen jouw blik behoorlijk hebben vertroebeld. Dat je de lat blijkbaar hoog legt, is logisch. Voor 2nd-best gaan, werkt tenslotte ook niet. Het is aan de andere kant ook wel weer wat té overdreven om te zeggen dat er helemaal geen leuke mannen meer zijn, zeker niet in de regio waarin jij woont. Da's toch een behoorlijk dichtbevolkt gebied en ik kan me met de beste wil ter wereld niet voorstellen dat daar niks voor je bijloopt. Hij loopt er gewoon; je bent hem alleen nog niet tegengekomen. Simpel.Ik ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Savannah schreef op 23 maart 2009 @ 15:43:

[...]

Gaan jullie toch samen een tuincentrum beginnen?Ik zat meer aan een handwerkwinkel te denken
SD dank je wel voor het aanhalen van de quotes. Want ik was even kwijt waarom en het hoezo enzo.

Weet je Savannah, ik snap wel dat je niet voor zomaar iemand gaat. En dat je het beste wilt. Maar mij maak je niet wijs dat er echt geen leuke mannen rond lopen in het Haagse. De keren dat ik er ben geweest heb ik meer dan genoeg eye candy gezien. Meer dan genoeg geflirt en zeer zeker ook mooie mannen (aangezien je zelf zegt dat er alleen maar lelijke rondlopen) Nu ben ik in dit opzicht misschien een vreemde. Maar een knappe gozer met een rot karakter kan van mij zo doorlopen. Zal ik geen seconde aandacht aan besteden. Zijn minder knappe vriend daarintegen zal ik mijn tijd en energie in stoppen. Juist omdat hij wel een goed karakter heeft.

Misschien ligt jouw lat zo hoog dat geen enkele man eraan kan voldoen. De vraag is dan: wil je wel een relatie dan?!

Nogmaals ik snap wel dat je niet de eerste de beste die je op straat tegenkomt je bed in sleurt laat staan dat je er een relatie mee begint. Maar niemand, werkelijk niemand kan voor 100% voldoen aan een onmogelijk eisenpakket. Overigens is niemand perfect dus waarom streven naar 100% perfectie als er een man is die voor 90% bij je eisenpakketje past. Laat je die dan lopen?
En verder vind ik het vreemd dat je zo kat op SD. Heb je excuus al gelezen maar het had niet nodig geweest als je wat minder uit je slof had geschoten!
quote:Dushi74 schreef op 23 maart 2009 @ 20:07:

En verder vind ik het vreemd dat je zo kat op SD. Heb je excuus al gelezen maar het had niet nodig geweest als je wat minder uit je slof had geschoten!

Laat maar Does, hou het maar op een heat of the moment momentje...

*is stiekum wel trots op alle forumbijval*

Nog even over het haasge.....tis een heerlijke flirtstad

We hebben

*zaken yuppen

*Haagse Hogeschool studenten

*Haagse Harry's (ik geef toe, die zijn iets minder charmant

*Ideale Haagse Kak schoonzonen

*en mijn favoriet...de Scheveningse Beach boy

(oeps, nou vraag ik me toch ineens af waarom ik al zo lang niet meer gehandwerkt heb)

*mental note to me.....morgen even langs de geranium boer, misschien is dat ook wel een heul lekker hapje
Hoe zat dat ook alweer met dat spreekwoord

Je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet maar voor wie je al je eisen laat varen (of zoiets???)
SD is gewoon erg leuk

punt
quote:badmeester schreef op 24 maart 2009 @ 09:39:

SD is gewoon erg leuk

punt
is zo blijft zo
quote:Summerdance schreef op 23 maart 2009 @ 23:14:

Hoe zat dat ook alweer met dat spreekwoord

Je ware liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet maar voor wie je al je eisen laat varen (of zoiets???)Dat is mijn ervaring wel tenminste.
Ik denk dat ik nog steeds single ben omdat ik in de loop der jaren wel wat meer eisen ben gaan stellen aan een relatie, maar misschien ook wel omdat ik maar eens moet inzien dat mijn vorige relatie eigenlijk zo slecht nog niet was. (Hij is namelijk - 3 jaar later - ook nog steeds single.
Huh Sofietje, die logica ontgaat me een beetje

Je relatie was nog niet zo slecht, omdat hij nu nog steeds single is?
Tsja... als dat een voor de hand liggend antwoord zou zijn had ik er al lang wat aan gedaan!

Misschien ben ik te lief voor een man? Gun ik hem teveel? Cijfer ik mezelf teveel weg?
Als je vorige relatie niet zo slecht was was je nu geen single maar had je nog steeds een relatie met hem. Was het dus uberhaubt niet eens tot een breuk gekomen.
Ik denk dat als je ouder wordt je steeds kritischer wordt. Tenminste dat geldt wel voor mij. (ik klink nu wel erg oud)

Ook merk ik dat ik in hetzelfde vrienden groepje blijf hangen, Aangezien die inmiddels allemaal al een relatie hebben wordt het stappen ook steeds minder waardoor je minder snel in contact komt met het andere geslacht.
Heel simpel.... de volgende wordt de laatste.....
quote:ladylion schreef op 07 april 2009 @ 21:44:

Heel simpel.... de volgende wordt de laatste.....
quote:badmeester schreef op 24 maart 2009 @ 09:39:

SD is gewoon erg leuk

punt

Ben ik het helemaal mee eens!!

Enne..SD...is de groenteboer niks?
quote:boarder schreef op 07 april 2009 @ 20:05:

Ik denk dat als je ouder wordt je steeds kritischer wordt. Tenminste dat geldt wel voor mij. (ik klink nu wel erg oud)

Ook merk ik dat ik in hetzelfde vrienden groepje blijf hangen, Aangezien die inmiddels allemaal al een relatie hebben wordt het stappen ook steeds minder waardoor je minder snel in contact komt met het andere geslacht.

oke, ik ben ook oud....

veel vriendinnen die al samenwonen of kids hebben,een lief vriendinnetje die 2 uur treinen bij me vandaan woont... en stappen...ach, ik val niet echt op 18 jarigen...

MAAR!!!!! sinds kort salsalessen....Dan sla ik 3 vliegen in 1 klap!!

Ik doe wat aan mijn conditie, ik vind het leuk dus heb een gezellige avond EN er lopen best leuke mannen...(voor de mannen onder ons..ook vrouwen!) Nu nog uitvissen of er ook leuke vrijgezelle mannen ronddansen....

By the way...ik zoek nog een danspartner...dusssss....
quote:boarder schreef op 07 april 2009 @ 20:05:

Ook merk ik dat ik in hetzelfde vrienden groepje blijf hangen, Aangezien die inmiddels allemaal al een relatie hebben wordt het stappen ook steeds minder waardoor je minder snel in contact komt met het andere geslacht.Ouder, kritischer? Weet je niet gewoon beter wat je zoekt in een partner dan toen je 18 was?
quote:Bella1 schreef op 07 april 2009 @ 22:13:

[...]

Ben ik het helemaal mee eens!!

Enne..SD...is de groenteboer niks?

Whoehahahaha....tis wel een schatje he...

Maar gek genoeg heb ik weinig met groenteboeren

Maar ik wil hem wel reserveren voor je hoor, kan je op date de eerstvolgende keer dat je bij me bent

Bovendien, volgens mij is ie niet zo handig en ik zoek eigenlijk een vent die kan tegelzetten.

Das handig om straks de badkamer te doen in mijn nieuwe rose op het terras Casa
mmm....schrijf je in voor dat datingprogramma met Erik vd Hof!!! Klusdate heet 't geloof ik....

ik verheug me nu al op de rose in jouw nieuwe casa!! (sorry, ff off-topic)
Bella ik heb geen ritme gevoel dus helaas.

En SD ik denk ook dat we je maar moetne opgeven voor het programma Klusdate. Sla je twee vliegen in 1 klap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven