Waarom ben jij nog steeds single?

12-02-2009 13:19 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ongeveer 7 jaar geleden was er hier op Viva een topic met bovenstaande titel. Ben eigenlijk benieuwd naar de mensen die toen hier schreven. Zouden ze nog steeds (of alweer) single zijn en hoe zou het met ze gaan? Maar als je gewoon wilt melden waarom je nog single bent en lekker wilt meekletsen is het ook goed hoor!
quote:Groll schreef op 12 februari 2009 @ 15:34:

Bovendien ben ik zwaar chronisch ziek en dat wil ik niemand aandoen. Dus vóórdat iemand het in zijn hoofd zou halen om me te willen gaan vertroetelen, ik wil het niet meer, ik ben daar niet geschikt voor. Het gevoel alleen al dat iemand voor mij vanalles wil gaan doen en laten, nee.

Wat herkenbaar. Ik ben chronisch ziek, periodes heb ik daar nauwelijks last van en dan denk ik altijd weer "ach, misschien zou het wel eens kunnen". Dan volgt er altijd weer een slechte periode, elektrische rolstoel, maanden in bed en dan denk ik, laat maar. Ik zou helemaal kriegelig worden van een huiselijk type en er zijn maar weinig mensen die snappen dat ik het prima zou vinden als iemand gewoon door zou leven zonder rekening te houden met ziek, zwak, zielig.

Dus, vandaar, denk ik
quote:boarder schreef op 08 april 2009 @ 19:16:

Bella ik heb geen ritme gevoel dus helaas.

En SD ik denk ook dat we je maar moetne opgeven voor het programma Klusdate. Sla je twee vliegen in 1 klap.

Whoehahaha...Boarder en Bella...maar hebben jullie wel eens gezien wat voor tiepjes er meedoen aan dat programma?

Gek genoeg zijn dat nooit mijn types

Ga vrijdag weer eens gewoon ouderwets hoeren en sloeren in de kroeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:boarder schreef op 07 april 2009 @ 20:05:

Ik denk dat als je ouder wordt je steeds kritischer wordt. Tenminste dat geldt wel voor mij. (ik klink nu wel erg oud)

Ook merk ik dat ik in hetzelfde vrienden groepje blijf hangen, Aangezien die inmiddels allemaal al een relatie hebben wordt het stappen ook steeds minder waardoor je minder snel in contact komt met het andere geslacht.

Ik weet niet of kritischer het juiste woord is. Het is wel zo dat ik minder onbevangen ben. Toen ik twintig was en het leven was vrijheid blijheid, maakte ik me weinig zorgen en stapte heel onbevangen een relatie in. Dat waren een paar fijne jaren en nu zijn we als vrienden uit elkaar.

Nu echter de dertig in het zicht begint te komen merk ik dat ik dat ik die onbevangenheid niet meer heb. Niet eens door een serie gebroken harten of zo, maar meer dat er een hoop andere dingen meespelen. Ik woon nu in het buitenland, maar weet niet of ik hier over een jaar nog ben. Tja, dan moet je wel heel zeker weten of je iemand leuk vind (maar hoe goed weet je dat vannaf het begin) en ik merk aan me dat het meespeelt. Maar ook een eventuele kinderwens, settelen, het zijn allemaal factoren die in mijn achterhoofd bewust en onbewust meespelen.

Daarbij, en ik wil nu zeker niet bitter of arrogant overkomen, maar ik ben vrij hoog opgeleid (nu aan het promoveren, dus straks 'dr') en hoe graag ik het ook zou willen dat het niet zo was, een hoop mannen (gelukkig niet allemaal) vinden het niet aantrekkelijk wanneer een vrouw slimmer of hoger opgekeid is dan hen. Ja, als maatjes in de kroeg of als discussiie partner, dat wel, maar ik heb een aantal mannelijke vrienden die ook promoveren en als vriendinnetje toch liever een stil meisje hebben dat tegen ze opkijkt. (Nogmaals, ik wil niet bitter overkomen ;))
Heejhallo ik denk dat het, het belangrijkste in een relatie is dat je elkaar als gelijken kan zien. Opleiding speelt mijn inziens hier geen rol in. Maar ho sta jij erin als je iemand leert kennen die minder hoog is opgeleid. Kijk je dan op hem neer of zie je hem als gelijke?

Tijdens mijn studie had ik altijd les op de 6e etage. Dus volgens mij ben ik ook hoog opgeleid :-)
Whoehahaha..... ik denk het inderdaad Boarder

tot de 5de etage ben je gemiddeld opgeleid daarna ga je toch richting Universitair.

Ik moet zeggen dat opleiding er voor mij toch wel toe doet hoor.

En dan niet zozeer het salaris wat dat met zich meebrengt maar wel de gesprekken.

noem me oppervlakkig maar een week of wat geleden ben ik aan het daten geweest met een meneer, zag er prima uit, typje lekker ding maar na een paar keer dacht ik...ben ik nou zo slim of is hij nou zo dom?

Zijn hoogst genoten opleiding was MAVO en ik merkte toch dat ik me begon te irriteren aan het niet weten wat er in de wereld speelt en het feit dat hij gewoon basiskennis dingen niet wist...

Maakt mij dat dan oppervlakkig?
Ik ben denk ik te veeleisend en onuitstaanbaar om samen mee te leven.

Vandaar dat ik nog vrijgezel ben :-)
quote:Ramirez schreef op 10 april 2009 @ 12:38:

Ik ben denk ik te veeleisend en onuitstaanbaar om samen mee te leven.

Vandaar dat ik nog vrijgezel ben :-)Oe ook dat zou bij mij nog zomaar een reden kunnen zijn
quote:boarder schreef op 10 april 2009 @ 11:33:

Heejhallo ik denk dat het, het belangrijkste in een relatie is dat je elkaar als gelijken kan zien. Opleiding speelt mijn inziens hier geen rol in. Maar ho sta jij erin als je iemand leert kennen die minder hoog is opgeleid. Kijk je dan op hem neer of zie je hem als gelijke?

Tijdens mijn studie had ik altijd les op de 6e etage. Dus volgens mij ben ik ook hoog opgeleid :-)

Mijzelf maakt het niet uit, ik wil gewoon iemand die blij met zichzelf is en met zijn eigen leven. En ook iemand die een beetje dezelfde interesses deelt, maar dat heeft niet per se met opleiding te maken. Ik zou gewoon willen dat het niet zo was, maar ik merk echt dat er mannen zijn die liever de 'slimste' of in ieder geval 'hogst oplgeleide' zijn. Ook al heb ik dat, politiek correct als ik ben, nooit toe willen geven.

Ik heb het nu twee keer gehad met collega's die ik leuk vond, maar waar het nooit meer dan vriendschap werd. UIteindelijk wilden de meneren toch liever een meisje dat tegen ze opkeek ofzo (dit klinkt een beetje kort door de bocht). Dan wordt de vijverklein.

Ik wil niet tegen iemand hoeven opkijken, of dat een ander tegen mij opkijkt, ik wil gewoon een gelijkwaardige relatie.

Ik moet overigens zeggen dat ik niet sowieso niet gauw op mensen neerkijk en als ik dat wel doe heeft dat zeker andere redenen dan opleiding.
quote:Summerdance schreef op 10 april 2009 @ 12:17:

Whoehahaha..... ik denk het inderdaad Boarder

tot de 5de etage ben je gemiddeld opgeleid daarna ga je toch richting Universitair.

Ik moet zeggen dat opleiding er voor mij toch wel toe doet hoor.

En dan niet zozeer het salaris wat dat met zich meebrengt maar wel de gesprekken.

noem me oppervlakkig maar een week of wat geleden ben ik aan het daten geweest met een meneer, zag er prima uit, typje lekker ding maar na een paar keer dacht ik...ben ik nou zo slim of is hij nou zo dom?

Zijn hoogst genoten opleiding was MAVO en ik merkte toch dat ik me begon te irriteren aan het niet weten wat er in de wereld speelt en het feit dat hij gewoon basiskennis dingen niet wist...

Maakt mij dat dan oppervlakkig?Nee hoor, dat denk ik niet. Ik wi lhet liefst ook iemand die een beetje op de hoogte is van wat er in de wereld speelt. Hoewel niet alle interesses hoeven hetzelfde te zijn. Avonden lang discussies hoef ik ook niet, dat doe ik al genoeg op mijn werk Wel interesse in elkaar en elkaars intresses.
SummerD je bent niet oppervlakkig hoor. Uiteraard moet je elkaar wel wat te vertellen hebben. Ik hoef ook geen vrouw die totaal geen kijk op de werled heeft en zich alleen maar druk kan maken over make up. Ik verwacht op z'n minst dat ze het verschil tussen een snowboard en een wakeboard weet . Maar het papiertje die iemand op zak heeft vind ik niet zo belangrijk.
Jeetje, is hier nou niemand single gewoon omdat hij of zij, dik, lelijk en saai is ?

vreemd
Waarom ben jij nog steeds single?

Die vraag doet vermoeden dat single zijn het voorstadium is van een relatie en dat je dan pas gelukkig/voldaan bent...

mm misschien ben ik nog single omdat mijn doel in het leven niet is een relatie te krijgen? Daarnaast ben ik ook heel egoistisch en hou ik teveel van seks(kicks). (teveel omdat ik dan in het begin de hele dag wil seksen en dan na een paar maanden weer eens met iemand anders wil seksen..)
quote:Vent70 schreef op 10 april 2009 @ 16:28:

Jeetje, is hier nou niemand single gewoon omdat hij of zij, dik, lelijk en saai is ?

vreemd

Nee heel gek, ik ben lang slank blond, verre van saai en zeker niet lelijk.....

Gewoon single omdat het toevallig zo uitkomt!
quote:boarder schreef op 10 april 2009 @ 15:52:

SummerD je bent niet oppervlakkig hoor. Uiteraard moet je elkaar wel wat te vertellen hebben. Ik hoef ook geen vrouw die totaal geen kijk op de werled heeft en zich alleen maar druk kan maken over make up. Ik verwacht op z'n minst dat ze het verschil tussen een snowboard en een wakeboard weet . Maar het papiertje die iemand op zak heeft vind ik niet zo belangrijk.

Het verschil zit hem in water en sneeuw toch Boader...

*vind zichzelf een heel slim blondje*

Maar wat wil je ook, had les op de 7de verdieping!

(kleine notitie....en ietwat teveel rose en prosecco op vanavond dus dubbel knap van mezelf!!!)

Kom morgen nog terug met hele "slimme" opmerkingen hihihi
quote:Summerdance schreef op 10 april 2009 @ 12:17:

Maakt mij dat dan oppervlakkig?Ergeren, Summer, je ergert je aan iets.
Snow is only frozen water, zo heb ik mij laten wijsmaken door ene O'Neill. Wat voor plank heb je dan, boarder? :-)
quote:Yoels schreef op 11 april 2009 @ 00:11:

[...]

Ergeren, Summer, je ergert je aan iets.

AHA!

noemen ze zo dat nare onderbuikgvoel dat je uiteindelijk iemand een dreun wil geven....
SummerD ik ben trots op je.

En inderdaad. Snow is only frozen water. Op dit momet heb ik een Flow board. Ik heb jaren op een Burton gestaan maar helaas werd die gestolen. Heb daarna nooit meer zo'n goed board kunnen vinden.
quote:Vent70 schreef op 10 april 2009 @ 16:28:

vreemd Nou Vent, da's ook geen garantie hoor voor een single-status. Ik ben bv absoluut dik, lelijk en saai. Maar nooit eens single
Boader, ik kan je nog steeds niet verleiden tot een Nitro board?

Zojuist besloten...het leven van een single is zo slecht nog niet

Gister de hele avond aan de rose en vanmiddag alweer heerlijk neergestreken langs een watertje met vriendinnen met alweer een flesje roze vocht...

En nu mag ik gewoon lekker in slobberbroek in mijn ongestofzuigde huis op de bank ploffen...

Morgenochtend dan maar als een razende door de casa, want date van morgen moet wel een beetje een aardige indruk van me krijgen hihi...
Hahaha SD, ik begrijp je helemaal!
@boarder: klinkt goed. Heb zelf geen ervaring met Nitro Flow of Burton, maar ben sinds een week de trotse eigenaar van een Bataleon Riot. Binnenkort maar eens uitproberen in een diepvrieshal in de buurt.
anoniem_69259 wijzigde dit bericht op 13-04-2009 22:32
Reden: Bij nalezen: moet natuurlijk FLow zijn...
% gewijzigd
Nou doe ik een hoop met dit weer (nou nee das niet waar) maar denken aan snowboarden hoort daar zeker niet bij
En toch lijkt me het wel wat: 's middags eerst een beetje boarden, dan de spullen in de auto gooien, naar het strand en dan lome après-ski in het zand.
Nee die combi kan ik met de beste wil van de wereld niet maken!

Was vorig jaar in Dubai, heb daar ook geboard en het klopt gewoon niet

Dus nu heerlijk weer een paar maanden zon, en net tegen de tijd dat ik die zat begin te geraken ligt er vast wel weer ergens sneeuw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven