Waarom blijft het hangen?
zaterdag 12 juni 2010 om 22:24
zaterdag 12 juni 2010 om 22:33
zaterdag 12 juni 2010 om 22:41
auw dus... en nu? afgelopen dus?
Ja, hij doet een opleiding in het buitenland. Zijn eerste jaar, ik ga volgend jaar 2 jaar in 1 doen, zodat ik zelf éindelijk ook kan studeren. But i will stay studying in Holland...
Ik weet het we zijn jong, maar dan nog. Ik mis hem nog steeds echt verschrikkelijk. Het ging altijd goed tussen ons hoor, maar ja, zoals ik al eerder zei, hij in het buitenland en ik hier: zou hoogstwaarschijnlijk toch niet werken. Toch hebben wij zinnen gesproken op het eind als: 'je moet me nu vergeten', 'het zou niet werken', 'wie weet, hoe het over een paar jaar is'.
Hij komt nog weleens naar NL, maar ik spreek hem niet zo heel vaak. Afgelopen week een keer aan de telefoon. Het voelde als van oud. Ik vind het zo lastig he, ik doe echt alles om hem te vergeten, dat ging ook 5 maanden goed, maar toen kreeg ik een terugslag..
Wat moet ik
(en wat moet jij nu...)
Ja, hij doet een opleiding in het buitenland. Zijn eerste jaar, ik ga volgend jaar 2 jaar in 1 doen, zodat ik zelf éindelijk ook kan studeren. But i will stay studying in Holland...
Ik weet het we zijn jong, maar dan nog. Ik mis hem nog steeds echt verschrikkelijk. Het ging altijd goed tussen ons hoor, maar ja, zoals ik al eerder zei, hij in het buitenland en ik hier: zou hoogstwaarschijnlijk toch niet werken. Toch hebben wij zinnen gesproken op het eind als: 'je moet me nu vergeten', 'het zou niet werken', 'wie weet, hoe het over een paar jaar is'.
Hij komt nog weleens naar NL, maar ik spreek hem niet zo heel vaak. Afgelopen week een keer aan de telefoon. Het voelde als van oud. Ik vind het zo lastig he, ik doe echt alles om hem te vergeten, dat ging ook 5 maanden goed, maar toen kreeg ik een terugslag..
Wat moet ik
zaterdag 12 juni 2010 om 23:09
Als jullie bij elkaar horen dan komt dat wel.
Zo denk ik er ergens ook over.
Nu voor mij: huilen, slapen en huilen.
Dan mijn leven oppakken en kijken hoe dingen lopen.
Moeilijk, ik mis hem nu al en vraag me af of hij mij ook mist.
We hebben een maand geen contact, wordt moeilijk.
Je moet toch door met je leven, niet je leven op pauze zetten en wachten.
Proberen je gedachten te blijven verzetten en leuke dingen doen.
Misschien het contact tijdelijk opschorten?
liefde kan soms moeilijk zijn, zou niet moeten.
Luister maar eens naar dit nummer:
http://www.youtube.com/wa ... aYY&feature=youtube_gdata
Zo denk ik er ergens ook over.
Nu voor mij: huilen, slapen en huilen.
Dan mijn leven oppakken en kijken hoe dingen lopen.
Moeilijk, ik mis hem nu al en vraag me af of hij mij ook mist.
We hebben een maand geen contact, wordt moeilijk.
Je moet toch door met je leven, niet je leven op pauze zetten en wachten.
Proberen je gedachten te blijven verzetten en leuke dingen doen.
Misschien het contact tijdelijk opschorten?
liefde kan soms moeilijk zijn, zou niet moeten.
Luister maar eens naar dit nummer:
http://www.youtube.com/wa ... aYY&feature=youtube_gdata
zaterdag 12 juni 2010 om 23:17
Ik vind het ontzettend dat je zo reageert.
Zou denk ik er ook vaak over.
Als jullie bij elkaar horen dan komt dat wel. Maar toch is het frustrerend, zo bekijk ik bijvoorbeeld zijn facebook pagina vaak. En zie ik dat hij veel meisjes vrienden heeft... en ja, dan komt er toch een gevoel in me op. Terwijl het niet eens iets hoeft te betekenen... best erg toch...
Maar hoe bedoel je, tijdelijk het contact op schorten? er helemaal mee kappen? zou dat de beste oplossing zijn denk je?
Liefde kan soms heel moeilijk zijn, maar het is ook het mooiste wat het bestaat....
Zou denk ik er ook vaak over.
Als jullie bij elkaar horen dan komt dat wel. Maar toch is het frustrerend, zo bekijk ik bijvoorbeeld zijn facebook pagina vaak. En zie ik dat hij veel meisjes vrienden heeft... en ja, dan komt er toch een gevoel in me op. Terwijl het niet eens iets hoeft te betekenen... best erg toch...
Maar hoe bedoel je, tijdelijk het contact op schorten? er helemaal mee kappen? zou dat de beste oplossing zijn denk je?
Liefde kan soms heel moeilijk zijn, maar het is ook het mooiste wat het bestaat....
zaterdag 12 juni 2010 om 23:22
Maudi, ik heb hem vandaag (tijdelijk) uit mijn Hyves en msn gehaald.
Heb hem ook verteld waarom en dat begreep hij ook wel.
Als ik er aan toe ben voeg ik hem weer toe.
Ik wil niet geconfronteerd worden met zijn gedachten en acties, dan wil ik met hem
praten, vooral als hij aangeeft zich rot te voelen.
Dus gooi hem uit je Facebook en leg desnoods uit waarom.
Je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf door te kijken.
Heb hem ook verteld waarom en dat begreep hij ook wel.
Als ik er aan toe ben voeg ik hem weer toe.
Ik wil niet geconfronteerd worden met zijn gedachten en acties, dan wil ik met hem
praten, vooral als hij aangeeft zich rot te voelen.
Dus gooi hem uit je Facebook en leg desnoods uit waarom.
Je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf door te kijken.
zaterdag 12 juni 2010 om 23:35
Nou ja het probleem is dan eerder.. ja probleem...
In het begin deden we dat ook zo. En toen gingen we weer normaal met elkaar om, en begonnen we weer iets voor elkaar te voelen. We besloten toch niks te beginnen.
In ieder geval, het leek alsof mijn gevoel helemaal los stond van hem. Maar dat blijkt nu niet zo te zijn.. of het is een terug dipje..
Damn, ik vind het lastig! vind het rot om dat nu te doen. Ik denk ook dat ik dat ook niet zal gaan doen. Ik denk dat je me wel begrijpt...
In het begin deden we dat ook zo. En toen gingen we weer normaal met elkaar om, en begonnen we weer iets voor elkaar te voelen. We besloten toch niks te beginnen.
In ieder geval, het leek alsof mijn gevoel helemaal los stond van hem. Maar dat blijkt nu niet zo te zijn.. of het is een terug dipje..
Damn, ik vind het lastig! vind het rot om dat nu te doen. Ik denk ook dat ik dat ook niet zal gaan doen. Ik denk dat je me wel begrijpt...
zaterdag 12 juni 2010 om 23:44
zondag 13 juni 2010 om 09:55
Ik ga het niet doen en je hebt ook gelijk: ik maak het lastig voor mezelf.
Misschien heb ik weer een periode dat ik hem enorm mis. Meestal bekijk ik het positief, waarom het uit is. Wie weet hoe het liep als het aan bleef, misschien zou het dan ook uitgaan maar dan op een andere manier doordat we hoogstwaarschijnlijk nooit meer een kansje kunnen hebben in de toekomst. Pff, het is echt helemaal niet gezond om het zo te bekijken! Maar ik kan het niet beter voor mezelf zeggen........
@ Miss_Understood: hoe was het eerste nachtje..? kon je een beetje slapen?
Misschien heb ik weer een periode dat ik hem enorm mis. Meestal bekijk ik het positief, waarom het uit is. Wie weet hoe het liep als het aan bleef, misschien zou het dan ook uitgaan maar dan op een andere manier doordat we hoogstwaarschijnlijk nooit meer een kansje kunnen hebben in de toekomst. Pff, het is echt helemaal niet gezond om het zo te bekijken! Maar ik kan het niet beter voor mezelf zeggen........
@ Miss_Understood: hoe was het eerste nachtje..? kon je een beetje slapen?
zondag 13 juni 2010 om 10:51
Maudi, ik heb redelijk geslapen maar wakker worden was heel verdrietig, alleen....
Ik denk dat je het jezelf heel moeilijk maakt inderdaad maar dat is jouw keuze.
Ik kan je alleen vertellen hoe ik er over denk en wat jij doet moet je helemaal zelf weten
Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie er samen uitkomen
Ik denk dat je het jezelf heel moeilijk maakt inderdaad maar dat is jouw keuze.
Ik kan je alleen vertellen hoe ik er over denk en wat jij doet moet je helemaal zelf weten
Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie er samen uitkomen
zondag 13 juni 2010 om 11:24
zondag 13 juni 2010 om 13:12
Eén tip: verbreek het contact, je maakt het jezelf zo moeilijk! Hoeft niet definitief te zijn, maar wel zolang je het voor jezelf een plek gegeven hebt. Doordat je nog met hem geconfronteerd wordt (ook al is het 'maar' via facebook), blijf je er ook in hangen.
Spreek trouwens uit ervaring: heb toen ook mijn ex overal verwijderd en op het begin was dat eerst even moeilijk, maar daarna kreeg ik een enorme rust, omdat ik echt nergens meer met hem geconfronteerd werd.
En zeg niet dat je dat niet kan, want dat kan je wel, je wilt het alleen niet. Meer keuzes heb je alleen niet. Jouw leven staat nu op hold en dat is zo zonde.
Trouwens na een hele tijd heb ik het contact weer opgenomen. Aangezien ik de rust en voldoende afstand genomen had, kon ik daarna ook weer gewoon met hem omgaan. Zijn nog steeds buddies nu.
Spreek trouwens uit ervaring: heb toen ook mijn ex overal verwijderd en op het begin was dat eerst even moeilijk, maar daarna kreeg ik een enorme rust, omdat ik echt nergens meer met hem geconfronteerd werd.
En zeg niet dat je dat niet kan, want dat kan je wel, je wilt het alleen niet. Meer keuzes heb je alleen niet. Jouw leven staat nu op hold en dat is zo zonde.
Trouwens na een hele tijd heb ik het contact weer opgenomen. Aangezien ik de rust en voldoende afstand genomen had, kon ik daarna ook weer gewoon met hem omgaan. Zijn nog steeds buddies nu.
zondag 13 juni 2010 om 13:42
Ik vind het lastig. Natuurlijk kan ik het, ik wil het inderdaad niet.. We hebben elkaar ook nog niet zo heel lang hoor op facebook. Daarvoor dacht ik nog weleens aan hem en nu ook. Ik weet het niet, ik moet zeggen dat ik wel veel afleiding zoek en aanbiedingen krijg van leuke jongens. Spreek er ook weleens voor de gezelligheid mee af, heb namelijk ook mannelijke vrienden, maar ik word er daarna er aan herinnerd dat wij echt iets bijzonders hadden. Iets wat ik bij al die andere jongens niet heb. En daardoor word ik er ook weer aan herinner. Desondanks heb ik wel lol hoor met die jongens, ben er met een hoop ook vrienden meegeworden. Het is namelijk al weer een jaar uit.
Ik ben iemand die voor alles wel rationeel is, maar dit gedeelte van het leven.............................
Ik ben iemand die voor alles wel rationeel is, maar dit gedeelte van het leven.............................