Waarom dit nu weer?

08-03-2009 21:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Een maand of twee heb ik een keer gezoend met iemand die ik niet kende. Hij regelde (via via) mijn nummer en vorige week zijn we op date geweest. Heel erg gezellig, hand in hand door de stad gelopen, er was echt vuur tussen ons. Maar hij moest ook weer weg dus alleen gezoend en klef gedaan in de stad. Tot dusver prima. De hele week heeft hij MIJ ge-sms't. Heel erg leuk. Hij opperde om zaterdag MISSCHIEN wat te doen. Vrijdag avond wist hij nog niet wat hij ging doen. Zaterdag de hele dag gewacht op iets van contact vanuit zijn kant. Ik heb hem ene berichtje gestuurd of hij wilde laten weten wat zijn plannen waren en dat ik zowiezo de stad inging. Geen reactie. 's Avonds heb ik hem ge-sms't:'is je telefoon kapot ofzo'? Meteen reactie; batterij was leeg. Ik was er wel al klaar mee en heb niks van me laten horen. Vannacht om 5uur ging mijn tel. Daar was ie weer. Even geouwehoerd en hij wilde misschien vandaag dan afspreken. Ik nog (slaap en) dronken geantwoord dat hij morgen maar even moest terug bellen. Tada. Vandaag dus. Geen reactie. Ik heb hem gebeld. Nam niet op. Ge-sms't, geen reactie. Batterij is nu niet op want de telefoon ging over. WAT BETEKENT DIT DAN? Prima, vindt hij me niet leuk? Goed zeg dat dan. Of iets anders. Maar waarom nu weer 0,0 reactie?? Ik ben er een beetje frusti over. Herkenbaar??
Ja herkenbaar maar zo zijn mannen wel een beetje....die zijn gewoon wat lakser daarin! Dit betekent niet gelijk dat hij je niet leuk vind...maar misschien moet je het meer overlaten aan hem. Laat HEM maar bellen, ga ondertussen lekker uit met andere mannen, want om nu op hem te blijven wachten? Ze vinden het vaak toch leuker als een vrouw niet te geinteresseerd is en wat moeilijker te veroveren. Ook al is het gespeeld, probeer niet te happerig te zijn. Succes en laat even weten hoe het verder gaat....
raar verhaal...

als hij nog reageert per sms of belletje zou ik er gelijk naar vragen. (op een luchtige manier, dat dan wel)
typisch geval van een MAN!

wat een dude zeg... misschien denkt ie dat hard to get spelen werkt? als ik jou was zou ik m smsen, zeggen dat je t n leuke vent vind, maar dat je van dit soort spelletjes niet gediend bent. kom nou!

Wat zonde zeg! Kan me voorstellen dat je inmiddels al n beetje afgeknapt bent... wat n sukkel
Nee niet herkenbaar. Waarom moeten mensen altijd direct iets laten horen. Een paar weken geleden kon je toch ook leven zonder zijn smsjes.

Als iemand mij zou sms-en, zeg isje telefoon kapot ofzo, dan zou ik diegene niet eens meer terug sms-en of bellen. Ik bepaal namelijk zelf wel wanneer ik iemand bel.

Je zegt dat hij je om 5 uur 's nachts heeft gebeld. Is het nou niet in je opgekomen dat hij misschien ook dronken was en vergeten is dat hij heeft gezegd dat hij je zou bellen. Of misschien ligt hij met een kater in bed.
annefleur, ik vind het knap dat je er zo tegenaan kan kijken. Ik zou me een soort speelbal voelen als een man zo met me omging.
En waarom wacht je in godensnaam een hele dag op iemand zijn telefoontje? Je had hem ook om 12 uur kunnen bellen om te vragen of jullie nog zouden afspreken. Dan had je daarna gewoon een leuke dag voor je zelf kunnen plannen.
ik vind t kul dat men zegt; typisch man.

onzin. n btje fatsoenlijke man laat van zich horen als hij dat gezegd heeft!

en als hij dan niets laat horen, en dat ook nog n paar keer...

nou, best, dan niet!

ik zou niet gaan zitten wachten op hem, als hij zo weinig respect toont.

klinkt pittig, maar laat niet over je lopen meis!
quote:Chardonnay schreef op 08 maart 2009 @ 21:49:

Je zegt dat hij je om 5 uur 's nachts heeft gebeld. Is het nou niet in je opgekomen dat hij misschien ook dronken was en vergeten is dat hij heeft gezegd dat hij je zou bellen. Of misschien ligt hij met een kater in bed.

ik had niet eens opgenomen.

5 uur in de nacht.
Precies, 5 uur 's nachts! Dan slaap ik hoor.
ik zou geen tijd meer verspillen aan zo iemand. 'batterij leeg' is nogal een erg bekende smoes he. Tegenwoordig zit je em aan op de lader. Als je hem alsnog nóg een kans zou geven zou ik hem lekker zelf de afspraak laten maken en mag ie zelf bellen en smsen etc.
quote:Haley schreef op 08 maart 2009 @ 21:49:

annefleur, ik vind het knap dat je er zo tegenaan kan kijken. Ik zou me een soort speelbal voelen als een man zo met me omging.haha ja ik ben daarin gewoon recht door zee...als hij dit spelletje bij mij zou spelen zou ik direct al denken: laat dan maar, ik ben leuker dan dit en laat me zo echt niet behandelen! Ik ben wel wat meer waard dan dit hoor...
Niet meer reageren, ga jij blij worden van hem?

Je kent hem net een week en voelt je nu al zo onzeker, wanhopig dat je een topic moet openen hier? Nah, dit gaat hem niet worden.
vijf uur s'nachts wel beetje typisch man hoor.. Oh ja ik heb een leuke avond gehad even horen hoe het met haar is

Als je de moeite waard spreekt ie wel met je af

even aan kijken

En jij beetje dimmen met je felle reacties om er zo boven op te zitten met is je telefoon kapot ofzo mannen zijn vaak helemaal niet gediend van zulke smsjes

Ik zou het even aan kijken en inderdaad wat hier boven staat, aangeven ik vind je leuke vent maar ik hoef niet zo behandelt te worden. Lekkerje eigen leven leiden en dan zie je vanzelf wel of hij jou de moeite waard vind en anders om

succes
Hij heeft de schijn in elk geval tegen. Mannen voor wie ik alleen om vijf uur 's nachts bestond ging het over het algemeen maar om 1 ding.

Zet hem uit je hoofd. Vooral niet het hoofd over breken en je niet onzeker door voelen. Als hij in je geinteresseerd is, zal hij ook in nuchtere toestand iets van zich laten horen. Dat merk je dan vanzelf wel en dan kun je altijd nog zien hoe je reageert.

Oh, en weet je zeker dat hij single is? Niet opnemen kan ook komen doordat de vrouw in de buurt is...maar misschien ben ik nu iets te achterdochtig
Echt, ik zou geen energie meer aan deze meneer besteden. Klinkt als flierfluiter of probleemgeval (het is eigenlijk net uit met m'n vriend of eigenlijk nog net niet of eigenlijk woon ik nog een beetje soort van samen al vier jaar...).

Ik herken het wel hoor, heb vaak in zo'n parket gezeten. En het bleek elke keer een nono, ook al was het nog zo gezellig en oprecht en bijzonder die ene avond.
Idd geen tijd meer aan verspillen aan deze man! 5 uur in de nacht, dan weet ik al hoe laat het is.
Hmm... ik herken dit wel... Ik zou het nog even afwachten, maar alvast in je achterhoofd houden dat dit 'm niet gaat worden. Als hij je echt leuk had gevonden, had hij je niet zo aan het lijntje gehouden.
Met iemand die me midden in de nacht uit bed belt ben ik sowieso meteen klaar. Als ie zo weinig rekening met je houdt door niet even te wachten tot 'n normaal tijdstip om te bellen, dan heb je er ook geen zak aan.
Als hij je echt heel erg leuk had gevonden had hij wel een afspraak met je gemaakt.

Conclusie: vul zelf maar in.

Oh, en nooit meer iets sms-en als: is je telefoon kapot ofzo?

Dat soort berichten zijn enorme afknappers.

Net zo erg als sms-en of mailen: leef je nog.
Iemand die je om 5 uur 's ochtends belt heeft waarschijnlijk zin een geen meid in de kroeg kunnen scoren.

Los daarvan kun je jezelf inderdad een hoop ellende en afwachten besparen door duidelijk te zijn en dan ook niet te gan wachten. dus als hij opert om zaterdag mss iets te gaan doen, dan maak je meteen een concrete afspraak, of je gaat er van uit dat je niet iets gaat doen. de hele dag wachten of ie nog belt is onzinnig en de kans dat je dan allen eindigt groot.

Ik zou er voorlopig ook van uit gaan dat dit m niet gat worden, en dat deze man vooral uit was op 1 ding. En dat gaat ie nooit aan je toegeven, want dat is slecht voor zijn imago.
Het spijt me, maar hij vindt je niet leuk vrees ik.

Al die verhalen over batterijen die leeg zijn, en dan midden in de nacht (dronken?) bellen, en dan zondag niet bellen... Nee, klinkt niet hoopvol voor mij.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:rechten schreef op 08 maart 2009 @ 21:42:

Maar waarom nu weer 0,0 reactie?? Ik ben er een beetje frusti over. Herkenbaar??Auw... frusti??
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:lieve_mirjam schreef op 08 maart 2009 @ 23:34:

Ik zou het even aan kijken en inderdaad wat hier boven staat, aangeven ik vind je leuke vent maar ik hoef niet zo behandelt te worden. Lekkerje eigen leven leiden en dan zie je vanzelf wel of hij jou de moeite waard vind en anders om

succesZe kent hem niet, hij behandeld haar zo. Wat nou, ze vindt hem leuk
quote:girlxxx schreef op 09 maart 2009 @ 07:58:

Idd geen tijd meer aan verspillen aan deze man! 5 uur in de nacht, dan weet ik al hoe laat het is.

5 uur!

Maar eh, meestal wel ja. En dat kan erg gezellig en leuk zijn, maar to, als je meer wilt dan moet je "op zoek" naar een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven