waarom doet hij zo?

04-07-2008 22:20 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een collega die de laatste weken wel erg vreemd doet. Het begon maanden geleden met flirterig gedrag van zijn kant uit. Knipoog hier en daar, een beetje kijken. Ik vond het wel leuk en heb een beeje terug geflirt, maar leerde hem ook steeds beter kennen. Het klikt goed tussen ons en we vinden elkaar erg aardig. Maar sinds een paar weken is zijn gedrag constant anders. Ik wordt er een beetje gek van. Zo kan hij namelijk heel aardig en charmant doen en een dag later weer erg afstandelijk. Maar goed als ik denk van weet je wat laat maar dan zoekt hij me weer op. Er is zeker spake van wederzijdse aantrekkingskracht maar we hebben beide een relatie. Ik heb een tijdje gedacht dat er gevoelens van zijn kant waren, maar door dit vreemde aantrekken en afstoten begin ik toch een beetje te twijfelen. Herkent iemand dit en waar merk ik aan dat er meer bij hem speelt dan ik denk? Hij weet bijvoorbeeld dat ik op vakantie ga, heeft hier regelmatig naar gevraagd, maar wanneer ik dan echt vertrek dan negeert hij me? He? Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Tja...

Geen idee.

Tijd om gewoon een gesprek met hem aan te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven