Waarom m'n p##sje iets anders wil dan m'n verstand

30-08-2020 17:45 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik ben weer single sinds een tijdje.
Nu heb ik iets van 5 keer afgesproken met een jongen waar ik, fysiek gezien, helemaal wild van word. Ik voel vlinders, heb continue zin in sex met hem etc. En we klikken ook nog echt heel goed, kunnen met elkaar lachen, goede gesprekken.

Maar dan: hij is totaal anders dan ik. Ik ben qua politieke voorkeur erg links, feministisch en anti-racistisch. Ik werk ook in dat werkveld.
Hij is behoorlijk rechts (denk FVD), basht feministen en is niet racistisch, maar wel heel kritisch op bv BLM en vind dat vluchtelingen zich aan moeten passen.
Normaal gesproken zou ik niet eens met zo iemand om willen gaan. En ik vind het verwerpelijk van mezelf, maar van hem kan ik het hebben ofzo en ik blijf hem leuk vinden.

Ik weet niet wat ik hiermee moet. Alsof mijn hormonen mijn verstand uitschakelen. En hoelang blijft zoiets leuk? Want we passen qua visie op de wereld echt totaal niet bij elkaar.
Je poesje?
Wat is een p##sje?

En wat moet ik me voorstellen bij een erg links, feministisch en anti-racistisch werkveld?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven en het dekt wel de lading
Je kut zal je wel bedoelen. Ja en als het dan een knappe vent is dan maakt het even niet uit op welke partij hij stemt, zolang hij maar ook in je poesje wil.
Beetje ranzige titel, maar zolang hij niet racistisch is, is een andere visie toch niet gelijk verwerpelijk?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2020 17:47
Wat is een p##sje?

En wat moet ik me voorstellen bij een erg links, feministisch en anti-racistisch werkveld?
Maatschappelijke organisatie die zich inzet/lobbiet voor bepaalde belangen
Seks politiseren is net zo dom als politiek seksualiseren.


bespring hem and get it over with.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 30-08-2020 17:50
7.37% gewijzigd
Nou mijn poesje wil niet eten. Marja.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed. Jullie hebben goede seks, klikken erg goed, kunnen met elkaar lachen en hebben goede gesprekken maar passen qua visie op de wereld totaal niet bij elkaar? Veel werkt wel tussen jullie maar over een paar dingen verschillen jullie van mening wat niets hoeft te betekenen voor hoe het tussen jullie is.
Alle reacties Link kopieren
Als je van iemand houdt dan praat je niet over politiek maar over dat wat je verbindt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik werkte ook heel links, maar voelde rechts. Soms doe je iets gewoon.
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 30-08-2020 17:50
1.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2020 17:47
Wat is een p##sje?
plasje?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2020 17:47
Wat is een p##sje?
Pilsje?
Poosje
Polsje?

Ik gok op dat eerste. Tot het definitief bevestigd is, valt er geen zinnig advies te geven.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet me aan een stukje van Hans Teeuwen denken.
https://youtu.be/nqaKRjSyTLA
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2020 17:47
Wat is een p##sje?

Een puisje denk ik?

Geen zorgen, Kuikenspons, puistjes verdwijnen vanzelf.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Dan gebruik je al zo'n suf woord als poesje en dan durf je t nog niet eens te spellen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2020 17:47
Wat is een p##sje?
Afbeelding
Je date nogal wat af, dus deze kan je zeker ook wel een maandje of 2 bij je houden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Vindt ie dat vluchtelingen zich moeten aanpassen? He bah, wat een onmens. Dan heb jij straks geen werk meer. Verdient ie wel een beetje rechts ook?
Ponsje?
Poosje?
Plasje?
Plusje?


Het voelt een beetje als dat spel met die gouden bal
Als ik iets anders wil dan mijn poesje, dan bijtie in mijn kuiten.
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
30-08-2020 17:48
Maatschappelijke organisatie die zich inzet/lobbiet voor bepaalde belangen
Dus je maatschappelijke organisatie die zich inzet/lobbiet voor bepaalde belangen wil iets anders dan je verstand??
Tijdens de seks voel je toch niets van jullie politieke voorkeur?

Als je dit wil laten doorgroeien naar een relatie, zou je vooraf kunnen bedenken hoe belangrijk deze punten voor je zijn. En bedenken wat je wil in een relatie? Wil je juist wel pittige discussies kunnen voeren? Zoiets kan best energie geven of inspiratie opleveren. Of wil je liever dat jij en je partner ongeveer op één lijn zitten hierin?

Of jij dat fijn vindt kan een ander je niet vertellen. Daar zul je zelf achter moeten komen. Aan je topictitel en reacties te zien ben je nog erg jong dus misschien bedoelde je echt puistje je hebt nog tijd genoeg om dit allemaal te ontdekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven